14.11.2011

all I really want is something real from you

nikki & rich - city lights 

Taas yhestä viikonlopusta selvitty, nyt tarkotuksena olis kuitenki olla seuraavat kolme viikonloppua selvänä. Onnistuuko? Tuskin. Viikonlopusta kuitenki lisää myöhemmin kunhan saan lisää kuvamateriaalia.

Tänään mulla alko uus jakso joka on suoraan sanottuna perseestä. Huomenna ois luvassa mm. cooper, jonka oon viimeks juossu joskus yläasteella ja sillonki huonolla menestyksellä. Onneks hyppytunteja on taas ihan riittävästi niin ehkä mä selviän tästä(kin) jaksosta. Tänään tuliki mässäiltyä hypärillä kiinalaisessa pitkästä aikaa, mites ois taas pieni karppauskuuri... 
 Miksei toi koru voi ikinä pysyy oikeinpäin?:D

7 kommenttia:

  1. kiva toi jakku! mistä se on? ois kiva jos laittasit aina päivänasun "tiedot", et mistä minkin vaate on ostettu:)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: se on h&m:ltä:) en tykkää kirjottaa näihi mistä mikäki on ku tosi monesti on silleen että esim koko asu on h&m:ltä (mun lempparikauppa) mut oon kyllä koittanu aina kirjottaa sitten jos on ollu jostain muualta ostettua:)

    VastaaPoista
  3. OLET KAUNIS! ihanat vaatteet. aijjai rakastan tota viimestä kuvaa :)
    et sä mitään kuureja tarvii, oot hyvä just tollasena!

    krisyaaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. wauuu! ekaa kertaa tulin kattoo blogiis! mielettömän nätti olet !

    VastaaPoista