26.11.2011

christmas wishes

Sain vihdoin mietittyä vähän joululahjatoiveita, joita muuten on nyt yllättävän vähän. Tässä on viime vuoden toiveet ja täältä löytyy jutut mitä lopulta sain lahjaksi.

1. Jalusta tosiaan että saisin asukuvia otettua välillä itsekkin. 2. Bongasin tossa joku päivä kirjakaupassa tollasen karppauskirjan ja joulun jälkeen ku pitää laihduttaa joulukilot pois niin tosta vois olla hyötyä. Lisäks haluun kans muita kokkikirjoja mut mulla ei oo mitään tiettyä mielessä. 3. No ne pidennykset. Päädyn varmaan noihin rapunzel of swedenin pidennyksiin ku noissa olis toi sävy eniten kohdallaan. Tykkään enemmän hairtraden pidennyksistä mut sieltä ei löytyny niin hyvää sävyä. 4. Sex and the city boxi. Ton keksin ihan yllättäen mut ois kyllä kätevää omistaa kaikki kaudet niin ei tartteis vuokrata niitä aina filmtownista. Oon nyt vuokrannu kahesti noi kaikki kaudet ja kalliikshan se tulee. 5. Kuntopyörä. Ei nyt ihan tollasta ku tossa kuvassa vaan oon ajatellu lähinnä mun ukin ja mummon vanhaa kuntopyörää ku ne ei taida käyttää sitä ite enää. 6. Rahaa of course. 7. Babylissin peili jossa on luonnonvalo. Tota oon miettiny jo pidempäänki ja olis kyllä passeli lahja. 8. Make up bible -kirja, tota oon kans halunnu siitä asti ku tosta kuulin.

Sitten tietty noitten lisäks perus suklaata sun muita juttuja, kunhan vaan keksin lisää.


4 kommenttia:

  1. Onks noi Rapunzelin pidennykset 8/24 sävy? itellä on just noi, oon hoitanu tosi hyvin mut meni ihan liian nopeeta huonoks:( moni sanoo et rapunzelin pidennykset on kuulemma huonoja, jos on vaaleet. :/

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluan sinkkuelämää boksin :)

    VastaaPoista
  3. noi kaks viimestä kuulostaa tosi hyvältä!

    VastaaPoista
  4. voin kertoo että mulla kun oli vaaleet rapunzelin pidennykset nii niistä karis parissa viikossa hiusmäärä puoleen. tosi kalliita laatuun nähden!

    VastaaPoista