30.11.2011

dance

En tiiä kiinnostaako ketään mut ajattelin näyttää teille pari kuvaa niiltä ajoilta ku tanssin. Alotin joskus hyvin hyvin pienenä ja pörräsin ihan tavan ryhmissä kunnes sitten joskus vitosluokalla kristallit perustettiin. Esiintyvässä ryhmässä lopetin vuosi sitten ja tuntuu kyllä että siitä olis vielä pitempi aika. Välillä tuntuu siltä että tekis mieli palata mut ääh. Syy miks lopetin oli yhä vaan enemmän ja enemmän voimistelupainotteisuus ja voimisteluhan ei tällasen kankkiksen juttu ole:D
Meidät oli jaettu kahteen porukkaan (notkeet ja ei niin notkeet) tässä esityksessä.

Puoliläpällä tehty pyllynketkutus ohjelma josta kyllä tykkäsin just sen takia että ei ollu voimistelua vaan tanssia. Mulla olis tästä esityksestä videoki mutta en mä kehtaa jakaa sitä täällä:D
Esitettiin kissoja ja noihin asuihin kuulu vielä semmoset karmivat rusetit kaulaan:D
Esitys torilla ja mun ah niin ihanat oranssit hiukset.... Kiva oli muuten tanssia tuolla limppien keskellä.
Kuolen noille kulmakarvoille:D Pussi oli yks mun lemppariesityksistä ja en itseasiassa meinannu yhessä vaiheessa päästä siihen ollenkaan koska olin yhistä tärkeistä treeneistä perhesyitten takia pois.
Taipuu tai sitten ei taivu. Ton parempaan mä en varmaan koskaan pystyny:D
Tuli tosta videosta mieleen että mun ei tekis mieli puhua enää ikinä. Kuvattiin tänään äikässä keskustelut kameralle ja voi tsiisus mikä ääni mulla on. Mun s-vika varsinki on todella söpö (NOT)! Eli tänne blogiin on tuskin koskaan tulossa mitään videoo missä puhun, tai sitten mun pitää puhua niin etten sano s-kirjainta ollenkaan:D

Kiitti muuten tuhannesti kommenteista edellisessä postauksessa, ootte ollu iso apu ja nyt on vähän ajatukset tulevaisuuden suhteen selkeytyny:)

6 kommenttia:

  1. laita toi tanssivideo tänne!!:Dse oli niin huippu se tanssi!

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä tosi kiinnostava postaus, tosi kiva oli kuulla sun tanssiharrastuksesta! (:

    VastaaPoista
  3. Oma ääni nauhotettuna on varmaan kaikille jotain niin kauheeta kuulla.. itekkin kuulin joskus, ei juma millaselle nössölle mä kuulostan!! :( Ihan erilaielle, mitä omaan korvaan :DD

    VastaaPoista
  4. siis oikeesti sähän venyt tossa vikassa kuvassa ihan mielettömästi !! :D ittekki oon tanssinu aika kauan ja voin sanoa olevani ihan hyväkin, mutta siis en oo varmaan ikinä venyny noin paljoo :) EI MUUTEN OLLU MIKÄÄ TURHA POSTAUS <3

    VastaaPoista
  5. Hei kiva postaus! :)
    Laita ihmeessä tanssivideoo tänne, ja muutakin videoo susta ;)

    VastaaPoista
  6. Mikä toi hakaristi lattiassa on :D :O

    VastaaPoista