2.11.2011

got 2 love you

Heippu! Mä olin jo hiukan paniikissa mun forever21:n tilauksen kanssa ku mun laskelmien mukaan sen ois pitäny tulla perjantaina mut eilenkää vielä ei pakettia näkyny. No porukat sitten kerto et perjantaina oli tullu postissa joku lappu et en oo ollu perjantaina kotona ku sitä pakettia on tuotu nii pitää soittaa ja sopii millon ne tuo sen. Kiva kuulla tollasen lapun olemassa olosta neljä päivää sen ilmestymisen jälkeen:D No mut nyt paketti on kuitenki päätyny onnellisesti mun hellään huomaan, tilauksesta lisää asukuvien jälkeen.

Mä koitin tosiaan asetella otsikset hiukan eritavalla ku ennen mut näitä kuvia ku kattoo niin eroo ei kovin helposti entiseen huomaa. Olis pitäny vaan rohkeemmin laittaa vielä enemmän sivuun noita:) Mutta täytyy myöntää et en mä aiemmin oo edes noin isoo rakoo pitäny. Jos eilen olin hippi niin tänään olin sitten vissiin cowboy. Ruutupaita on kirpparilta.

Nyt sit siihen forever21:n tilaukseen. Korkkarit on tuhat kertaa ihanammat mitä osasin edes odottaa. Noi on just sopivan kokoset ja noilla on korkeeseen korkoon nähden yllättävän helppoo kävellä.

Neulekki kelpaa hyvin, tykkään tosta läpikuultavuudesta.

Sitten pari korua joista toi kaulakoru oli kyllä iiiiiso pettymys. Ootin että toi ristikoru ois ollu sellanen riipusmainen niinku noitten asukuvien forever21:n ristikoru on.

Mut eipä hätää vaikka ristikoru oli huono, mä nimittäin menin ja ostin vähän niinku lohdutukseks seppälästä ristikorun, vähän eri tyyppisen kylläkin:D

Nyt sitten oottelenki vielä h&m:n pakettia (sorruin tossa yks päivä) ja romwelta sitä talvitakkia.

7 kommenttia:

  1. KENKÄT!!<3 Munki pitää varmaan tehdä tilaus, uuups

    VastaaPoista
  2. miks ostat nuin paljon vaatteita, kun sulla jää monesti vanhatkin käyttämättä?:o matsatka kaikki vaattees ite, vai maksaako vanhemmat osan?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: en mä omasta mielestäni ees osta paljon:D mut toi on kyllä ihan totta että vanhat jää usein käyttämättä. aina ku tienaan ite rahaa nii ne rahat menee melkein kaikki vaatteisiin, muuten porukat maksaa:)

    VastaaPoista
  4. Nuo kengät! <3 Kelpaisi mullekkin. Tykkään muuten myös hirmuisesti asustasi (:

    VastaaPoista
  5. ooi miten täydelliset noi forever 21:n kengät! :) tykkäilen sun hiuksista kovin! :>

    VastaaPoista
  6. millaset postikulut tuolta forever21 on suomeen ? :)

    VastaaPoista