1.11.2011

hippie

Otsikko viittaaki jo tän päivän asuun. Ajattelin että ois jo aikaki käyttää tota muutama kuukaus sitten hankittua paitaa. Ton kans on ollu se ongelma et mihin sen yhdistäis. Ainut tilanne missä nään ton mun päällä ihan vaikka tollasenaan on ens keväänä häämöttävän etelän matkan auringon alla. Can't wait! Tarkotus ois hankkia matka maalis-huhtikuulle ku kirjotukset on ohi. Mikäs oiskaan sen parempi tapa viettää 19v synttäreitä:) Ei se rusketuskaan pahitteeks olis... Pitäs varmaan jaksaa käyttää välillä itseruskettavaa ku tosiaan mun iho on erittäin valkee.
Mä oon tässä pähkäilly että pitäsköhän ihan vaan kokeilumielessä kokeilla laittaa vaikkapa huomenna otsikset silleen että näkyis otsaa vähän enemmän. Testailin vähän eikä se nyt ihan niin pahalta näyttäny mitä mä odotin. Voi olla että aamulla oon eri mieltä ku en saa otsiksia kuitenkaa aseteltua mieleisesti. Tässä ois nyt jonkinlainen kuva hiuksista silleen:
Nyt jatkan iltaani bb:n parissa (mä vihaaaaaaan annikaa!)

11 kommenttia:

  1. musta toi vähän "ylempänä" oleva otsis on kyllä tosi kiva! se, että sulla näkyy kulmakarvat, tuo musta aika paljo ryhtii heti sun kasvoille, kun yleensä sun otsis peittää ne. iha ulkopuolisen mielipiteen vaan!

    VastaaPoista
  2. Noi hiukset on 100 kertaa kivemmat kun ne on sivummassa! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana asu! :)

    www.katya-liketobeme.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Näytät tosi ihanalta kun et peitä kasvojasi niin paljon otsiksella, jotenkin tuo sun kauniit silmät paremmin esiin. Siis ehdottomasti vähemmän otsista kasvojen peitoksi!! :)

    VastaaPoista
  5. toi sun tukka on ihan järkyttävän paljon parempi kun sun otsaa/kulmakarvaa näkyy vähäsen! tosi kiva:)

    VastaaPoista
  6. Ihana tuo mekko, hyvin tota mun mielestä voi käyttää (ainakin vielä kun ei oo kauhan kylmä) täällä suomessakin :)

    VastaaPoista
  7. kiva asu! ja et oo ainoo jota käy bb annika hermoille...

    VastaaPoista
  8. kivat kengät, mut sori, et oo hippiä nähnykkään : ))

    VastaaPoista
  9. kivempi ku näkyyy otsaa enemmän:)

    VastaaPoista