17.11.2011

I can hate what you say and still smile

Ihana tunne tulla blogiin ja huomata että lukijamäärät on kasvanu. Kiitti erika! Ja se anonyymi joka mun blogin linkkas:) Tuli itelle vähän yllärinä mut kivana sellasena.
Tollasta pääty päälle tänään. Mä vaan niin rakastan sitä mitä korkkarit tekee jaloille, jopa mun jalat näyttää pitkiltä vaikka lyhyt oonki. Onhan korkkareissa toki huonot puolensaki, roopee tuntuu ainakin ärsyttävän eniten se että mä kävelen niin hitaasti:D

Käväsin tänään kirpparilla piiitkästä aikaa ja tein jopa löytöjä, jee. Sovituskoppiin tuli raahattua neljä vaatetta ja kaks paitaa lähti lopulta mukaan. Molemmat makso 2e.
Eli pinkki pallopaita jonka väriä mietin melko pitkään. Harmaan kimallepaidan kans mietin myös pitkään mut oon ettiny harmaata kivaa kauluspaitaa jo pitkään ja nyt ku löyty vielä kimaltava sellanen niin kelpaa. I'm happy!

5 kommenttia:

  1. eiii ihan mahtava toi pallo paita!! :D

    VastaaPoista
  2. http://ninniu.blogspot.com/2011/11/teidan-blogit.html

    käyppäs kattoo myös tää!;)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: kiitti vinkistä:D apua en ollu ite linkittäny tonnekkaan mun blogia, ihanaa että joku jaksaa linkkailla mun puolesta:)

    VastaaPoista
  4. kui kauan sul pysyy pidennykset hyväs kunnos/kui usein ostat uudet? miten pyrit pitää ne kunnos? (:

    VastaaPoista
  5. anonyymi: semmosina uuden sileinä ne ei pysy tosiaankaan kauaa, mutta suht hyvinä ne on säilyny mulla about 4-6kk. Oon leikannu huonoja latvoja pois, käyttäny hoitosuihketta ja harjannu mahdollisimman usein ettei pääsis syntyy kauheesti takkuja:)

    VastaaPoista