10.11.2011

I got time if you got me

Jeii koeviikko pulkassa! Mä en tiiä yhtään mitä keksisin ku huomenna on vapaapäivä. Luultavasti vaan nukun koko päivän. Ehkä ihan hyvä, sillä lauantaina pitää tottakai jo ihan vaan koeviikon loppumisenki kunniaks lähtee viihteelle. Mietin tossa että teen kyllä aikamoisia juttuja tän blogin eteen, mun oli nimittäin pakko järkätä ens jaksoon sama hypäri ku roopella ihan vaan siks että ulkona alkaa pimentyä jo kolmelta ja kuvat pitäis saada valosan aikaan otettua:D Mä en osaa säätää kameralla silleen että saisin hyviä kuvia pimeessä tai sisällä. Nyt joudunki sitten ottaa 5. jaksoon ainaki yhen aineen, jollon on siis lukuloma meneillään. Ei se kyllä oikeestaan haittaa ku mulla ei oo mitään kirjotuksia mihin pitäis sen kummemmin lukea (äikkä ja enkku).
Kerranki ku oisin halunnu räpsiä paaaaljon kuvia niin tietysti kamerasta loppu akku... Oonko ikinä kertonu miten paljon rakastan tota neuletta? Toi kaulusjuttu on vaan niin parhautta varsinki pakkasilla. Tänään mulle tuli itseasiassa vähän kuuma toi neule päällä. Aamulla päälle pääty talvitakki joka sekin kyllä oli ihan liian kuuma. Saatto johtua siitäki että laitoin auton lämpenee varmaan vartin ennen ku lähin kouluun. Mä muuten menin tuntia liian aikasin kokeeseen, mut mitäpä tuosta. Toi käsikoru on btw asokselta, tilasin sieltä pikkujouluihin mekon itelleni niin pakko oli ottaa toi siinä samassa ku sattu just olee alennuksessa. Alla pieni sneak peak siitä pikkujoulumekosta.
Paljaat olkapäät:) Oli muutes vaikeeta löytää punasta mekkoo, tuli taas selattua kaikki nettikaupat ja tonki kohdalla mietin tosi pitkään. Oon silti tyytyväinen:) Seuraava mission oliski sitten löytää penkkariasu...

6 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää toi pikkujoulumekko tän vähän perusteella mitä tuosta kuvasta nyt selville saa :) Mulla on menossa joku kauhea punainen mekko vaihe ja aattelinkin haalia itselleni vielä yhden punaisen mekon kun H&M:n ja Versacen yhteistyön hedelmät tulee myyntiin...
    -Salla-

    VastaaPoista
  2. mikä meinaat olla penkkareissa? jos et halua paljastaa nii kerro vaikka top3?:)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mulla ei oo vielä mitään hajua mikä aion olla:D

    VastaaPoista
  4. Oi mitkä kengät! Ihan mahtavat, ja muutenkin todella kiva asu. (:

    VastaaPoista
  5. eikö sua vähä kyllästyttä aina juhlii siellä iisalmessa? ite asun vielä paaaljon isommassa paikasssa ku se ja rakastan bilettämistä, mutta ei täällä yksinkertaisesti vaan halua/jaksa käydä juhlimassa kun on niin surkea menoa ja samat kasvot joka paikassa... ärsyttää :(

    VastaaPoista
  6. anonyymi: kyllähän se silleen vähän kyllästyttää, mutta ei niillä samoilla naamoilla oo niin väliä kunhan on muuten hauskaa:D

    VastaaPoista