18.11.2011

it's raining men

Noo ei nyt ihan miehiä mutta lunta kylläkin. Pikkunen ylläri oli ku astuin ovesta ulos aamulla ja kaikkialla oli lunta. Toisaalta kiva ylläri mutta toisaalta ei, nimittäin mun kenkävalinnan kannalta. Onneks kerkesin käydä kotona vaihtaa umpinaiset korkkarit liikuntatunnin jälkeen. Asukuvissa on kuitenki vielä ne avonaisemmat. Liikuntatunnista puheenollen ei tosiaan taida tuo jalkapallo olla ihan mun laji... Oon onnistunu välttelee sitä parhaani mukaan mut nyt otin itteeni niskasta kiinni ja menin tunnille. Mulla on ollu kauhee jalkapallokammo siitä asti ku sain ala-asteella jalkapallon naamaani:D Noh ei kait siinä, yritin olla huomaamaton mut lale käski et kaikkien pitää syöttää mulle ja mun pitää tehä maali. Tuli se yks maali sieltä onneks just ja just ja nyt vannon että never again jalkapalloo, en vaan osaa enkä halua osata.

 Ainiin ja kirjotusten tulokset tuli! Terveystiedon pisteet pysy samana ku alustavissa eli 24. Kahden pisteen päässä e:stä mutta oon tyytyväinen. Vielä tyytyväisempi oon kyllä siihen että roope sai vaan 22 pistettä, eli kerranki mä oon parempi jossain:D Se raukka luki ihan sikana niihin kirjotuksiin ja mä en juuri ollenkaan. Ainiin ja toinen ylpeyden aihe on että sain nuorten raittiustehtävästä täydet pojot! Sitten ei niin ylpeyden aihe on enkun pisteet eli 198. Uusintaan menee.

 Tein pikku tilauksen h&m:lle tossa muutama viikko sitten ja nyt vasta tuli. Tilasin hiukan korkeevyötäröiset, vetoketjulla varustetut leggarit ja jotta sain -50% alennuksen niin lisäsin tilaukseen tollasen korvissetin.
Uunissa oottaa herkkuruokaa, nimittäin kanaa ja valkosipuliperunoita. Kypsensin kanafileet pannulla ja laitoin vuokaan, lisäsin kermaa, tomaattia, paprikaa ja juustoraastetta. Äitin ois pitäny ostaa mulle kermaperunoita mut eihän se muistanu niin mun piti sitten äsken pyörällä polkee kauppaan ostaa eikä siellä edes ollu kermaperunoita. Mua vähän epäilyttää noi valkosipuliperunat lähinnä niiden hajun takia:D Mut nyt alkaa olla kiire ku pitäs keretä syödä ja sit 19.00 ois twilightin ''ensi-ilta'' (se oli jo yöllä tajusin just). Vai mikäs sen uusimman nimi nyt olikaan?
Pahoittelut kuvien laadusta, oli pakko ladata bloggerin kautta ku flickr ei suostunu jostain syystä toimimaan:(

14 kommenttia:

  1. missäpäin sä asut? mullekki kelpais tollanen lumiyllätys :--)

    VastaaPoista
  2. aivan ihana asu,sopii sulle!:) ja noi kengät,wow,mistä oot ostanu?

    VastaaPoista
  3. onko tuo enkun arvosana jossain c:n ja b:n rajoilla. muistaakseni tuon tapaisella pistemäärällä sai viime vuonna jotain c:n luokkaa kuitenkin. vai oonkohan ihan väärässä..? :)

    VastaaPoista
  4. Onpas todella kiva asu! Tykkään hirveesti tuosta kaulakorusta ja paidastasi (:

    http://ellu-loseyourmind.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Mistä noi sun IHANAT housut on?

    VastaaPoista
  6. ihana toi paita!! en yleensä tykkää kauluspaidoista mut toi on aivan iiihana! <3

    VastaaPoista
  7. anonyymi: asun iisalmessa:)

    annika: jep!:)

    tesu~: biancosta:)

    katya: kiitti!:)

    anonyymi: joo se on b:D c:n raja tais olla nyt joku 216

    ELLU: kiitti!:)

    ansQ: asokselta:)

    minka: joo toi on kiva ku toi ei oo sellanen ihan tyypillinen kauluspaita mitä yleensä näkee:)

    VastaaPoista
  8. Ihana toi kauluspaita ja koru ja oikeastaan koko asu! Sopii jotenkin vaan niin täydellisesti tohon ensilumeen, kun on jotenkin ihan samat väriteemat. Niin kaunis! :)

    -Salla-

    VastaaPoista
  9. miks kaikkialla muualla tulee lumet mut jyväskylässä ei? :(

    VastaaPoista
  10. mnissä sää asut? mullekki kelpais ensi lumi tääl kouvolas sellasest ei oo tietoo, eikä pajo pakkasistakaa.

    http://diaryparadise-millan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. salla: kiitti!:)

    anonyymi: eii täälläkää enää oo lunta:)

    milzu: iisalmessa:)

    VastaaPoista