16.11.2011

make sure you leave my heart how you found it

Pakko myöntää että mulla on tällä hetkellä ihan naurettava jakso. Kolme ainetta, kolme hypäriä. Jäi vähän viime tippaan toi tähän jaksoon kurssien valitseminen... Mut mikäs siinä ku kerkee päivällä hoitaa juttuja ja jos loppuu aiemmin koulu niin kerkee nukkua päikkärit ja jää jopa salilleki aikaa. Käyn siis useimmiten mun äitin työpaikan salilla ku siellä saan olla ihan yksin ja huudattaa musiikkia. Tänään mä kulutin stepperillä 200 kaloria ja sitten muun treenin jälkeen poljin vielä kuntopyörällä puoli tuntia. Nyt ku vielä en sortuis herkuttelee niin olis ehkä oikeesti jotain hyötyäki tosta treenaamisesta:D Niin ja tosiaan ei tuu edes kalliiks tolla salilla treenaaminen ku mun tarttee maksaa euro per kerta. Voisin joskus itseasiassa vähä kuvata mitä kaikkee mä siellä treenaan, jos siis vaan kiinnostusta löytyy?
Oon ollu vähän epäilevä ton kauluspaita+neule yhdistelmän suhteen mutta ku mä kerran koitin sitä mustan kauluspaidan kanssa niin mikä ettei nyt sitten valkeen. Haha näköjään sama koruki eksy nyt kaulaan ku sen mustan kauluspaidan kanssa. Tunsin itteni kyllä vähä koulutytön näköseks mut ihan kivahan yhdistelmä toi sitten olikin.

10 kommenttia:

  1. urheilu aiheiset postaukset kyllä kiinnostaa ku oma treenimotivaatio vähän hukassa niin jos vaikka sais innostusta taas treenata :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu! Toimii valkoisen paidan kans hyvin tuo neule + kaulakoru.

    VastaaPoista
  3. mie ainaski haluaisin nähä mitä reenaat:) ota vain niitä kuvia!

    VastaaPoista
  4. löysin sun blogin, luin koko läpi, ihastuin!!:)

    VastaaPoista
  5. senja, sun blogi on oikeesti huippu <3

    VastaaPoista
  6. ihan supersöpö asu,
    toimii Todella hyvin!

    VastaaPoista
  7. oho en oo koskaan oikee uskonu siihen että valo vaikuttaaa tosi paljon kuviin, mutta oho, tossa toi paita on ihan eri värinen ulkona kuin sisällä ;o valaisit mun aivoja.

    VastaaPoista