16.11.2011

new from yves rocher vol 2

Postilaatikkoon kolahti viime viikolla jälleen kivoja juttuja yves rocherilta. Mä en yleensä hoida mun ihoo oikeestaan muuten ku kuorimalla, joten nää itämaiset ihonhellimistuotteet tuli kyllä tarpeeseen.
Oon nyt pari kertaa käyttäny tota suihkuöljyä ja en oikein osaa sanoo mitä mieltä oon. Tuoksu on ihana mut se hävis oikeestaan heti suihkun jälkeen. Tolla on kans ihoa pehmentävä vaikutus ja sen kyllä huomas melko hyvin, tosin nää kaks muuta tuotetta teki ihon huomattavasti pehmeemmäks.

Kuorintavoiteta oon tosiaan tottunu jo käyttämään ja tää kuorintavoide oli kyllä ilonen ylläri. Tuoksu on tottakai ihana mutta kans toi koostumus teki muhun vaikutuksen. Testasin tota pelkästään naamaan ja lopputulos oli tosi pehmee ja raikas niinku luvattiinki.

 Sitten vielä hoitava argan-balsami. En oikeestaan tienny että mitä toi on, enkä siks varmaan olis ikinä päätyny hankkimaan tollasta itelleni. Onneks kuitenki sain ton, nimittäi toi on ihan mahtavaa. Mun jalat on ihan kauheen kuivat ku kelit on ruennu kylmenee, nii ton avulla kaikki se kuivuus häipy. Tää oli todellakin mun lemppari näistä tuotteista:)

Jos kiinnostuitte niin klitkaahan noista linkeistä ja käykää lukee lisää. Tuotteet on siis blogin kautta saatuja.



3 kommenttia:

  1. mun mielestä tota kuorinta-ainetta ei sais käyttää kasvoihin? itellä on nimittäin samaa ja ihan niinku olisin niin lukenu pakkauksesta mut voin olla väärässäki:D

    VastaaPoista
  2. Mitenköhän vakavasta ongelmasta korvien välissä se kertoo, jos noi näyttää syötävän herkullisilta :P

    Ja tosta tuoksusta. Itte oon huomannut että mun suklaantuoksuinen saippua ja kuorinta-aine ei oikeastaan tuoksu kanssa enää lainkaan suihkun jälkeen, mut sit huomaan välillä jos iho esim. kastuu sen tuoksun uudelleen. Veikkaisin että omat aistit turtuu tuohon tuoksuun ja siksi tuntuu että tuoksu "katoaa" vaikka todellisuudessa iho miedosti edelleen tuoksuisikin :)

    -Salla-

    VastaaPoista
  3. Mulle tuli noi samat ja munki mielestä toi kuorintavoide tuoksu ihan älyttömän hyvältä!! :) Ja todellaki mäki kuorin sillä naamaaki eikä tapahtumu mitään :D Mun mielestä toi rasva ei kyl ollu kauheen kosteuttavaa ja se haiski jotenki omituiselta siinä purkissa :D

    VastaaPoista