6.11.2011

new jacket

Perjantaina tais mennä taas hiukan överiks, mitä nyt eilisen olotilasta voi päätellä. Päädyinhän mä lavalle aitiopaikalle kattoo miesstrippareita, mitä en olis kyllä välttämättä pienemässä humalatilassa tehny:D Nukkuu taisin rupee viiden jälkeen aamulla, joten eilinen päivä tuliki oikeestaan nukuttua melkein kokonaan. Pojat vetäs kakspäiväset mut me roopen kaa tyydyttiin syömään pitsaa ja kattoo mtv:tä.

Nyt kuitenki takas perjantaille jollon se mun romwen talvitakki saapui postilaatikkoon. Yllätyin hiukan takin olemattomista hihoista, noo mutta pitää sit vissiin käyttää pitkähihasii tuolla alla jos en haluu paleltua. Nää kuvat on nyt ihan kökköö mut eiköhän tota takkia tulla vielä näkemään tarkemminki.
Nyt pitäs vissiin pikkuhiljaa rueta lukee psykologian kokeeseen, mua nimittäin vähän pelottaa miten käy ku tuntiaktiivisuus on 4 ja poissaoloja on ihan sika paljon:D Ei siis taida riittää vitonen kokeesta läpipääsemiseks.

11 kommenttia:

  1. Miten sait laitettua tohon tekstin alapuolelle noita aikasempia postausksia ja pikkukuvat? Oon kysynyt tätä aikasemminkin joltain, mutta unohdin katsoa vastauksen :-D Nyt laitan niin, että vastaus tulee s-postiin mulle!
    Kiitti jos jaksat selittää jotenkin yksinkertasesti. :)
    Oon niin pälli etten tajua jos siinä pitää kikkailla html-koodien kanssa tai semmosta.

    VastaaPoista
  2. ansQ: multakaan ei oikein suju toi htlm-koodien kanssa säätäminen:D mutta onneks tossa ei oo mistään sellasesta kyse, vaan ihan simppelistä jutusta. eli tossa oikeessa alareunassa lukee tollanen LinkWithin, niin painat siitä ja se menee sellaselle sivulle mihin syötät vaa pari juttuu ja sit siinä muistaakseni neuvotaan miten ton saa sitten näkymään blogiin:) mutta tosiaan ihan simppeli juttu on kyseessä ku jopa mä osasin:D

    VastaaPoista
  3. Todella kivalta näyttää tuo takki ! (--:

    VastaaPoista
  4. oikun ihana toi takki, sopii just sulle niiinhyvin!

    VastaaPoista
  5. aika turha tollanen talvitakki, varsinkin jos on kovat pakkaset ja joutuu kävelee tai pyöräilee kouluun... mut muuten kyl kiva:)

    VastaaPoista
  6. mulla ois haaste sulle mun blogissa, käy kattoo:)

    VastaaPoista
  7. MISTÄ TOI IHANA TAKKI ON??

    VastaaPoista
  8. ottiko ne miesstripparit kaiken pois?:DDentä naiset?

    VastaaPoista
  9. anonyymi: miehet otti kaiken mut naiset ei vissii mitää ainakaa sillo ku mä olin kattomas:D

    VastaaPoista