22.11.2011

nothing's to cool to take me from you

Nyt luvassa pari kuvaa asusta joka ei päätyny ikinä ihmisten ilmoille. En tiiä miten siinä taas kävi näin että olin vaan liikunnan tunnilla. Mun oli tarkotus lähtee tänään salille mutta oli kyllä sen verran rankka spinning että en taida selvitä. Sen sijaan oon miettiny asuuko mun sisällä pieni poika ku oon rämpyttäny crash bandicoot 3:sta ihan onnessani... Niin ja tilasin kakkososan kyseisestä pelistä:D Mua niin ärsyttää ku kaikki meidän PL1 pelit hävis mustaan aukkoon, myös kaikki noi crashbandicootit. Pliis nyt joku muukin saa myöntää pelaavansa crash bandicootia!

Kuvien kanssa ei nyt oikein onnistunu ku en oo vaihtanu asetuksii sopiviks tollaseen lumimaisemaan. Ihan niinku muutenkaan osaisin tehdä niin... Ainiin älkää järkyttykö ku alan nyt ainaki välillä kirjottaa näitä mun postauksia parin lukijan pyynnöstä englanniks. Onneks olkoon kaikille pilkunnussijoille, nyt tulee näkyy ton englannin kielen suhteen paljon virheitä näillä mun taidoilla:D

Hi! I decided to start translate at least some of my post in english. My english is quite bad but I hope you understand something. So here's pictures of my outfit which I actually didn't wear because I wasn't at school. Although I had spinning on gym and I'm so exhausted!

19 kommenttia:

  1. Siis toi Crash on ihan loistava peli!:-D Hakkaan sitä aina porukoilla ps1:llä :-D Mulla tais olla ne kaikki pelit kun olin pienenmpi enkä mitään muuta pelannutkaan!:-D

    ♥:Anniina

    VastaaPoista
  2. haha mä voin ainaki myöntäää!! crash bandicoot on niiin paras!! :DD mä löysin kaverilta yhen pelin lainaks, meijänki kaikki pelit myytiin joskus aikoja sitte :(

    brokenheeels.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. vaikka tuo asu ei koskaan sun päällä ihmisten ilmoille päätynytkään, niin musta sä pukeudut talvella aika "paljastavasti", esim. toi paita josta näkyy läpi. toi ois paljo parempi keväällä esim.:) käytät myös aika paljon sukkiksia. ihmettelen vaan, et eikö sulle tule koskaan kylmä?

    VastaaPoista
  4. Crash Bandicoot -pelit on parhaita!! Pelattiin niitä aina kun olin pienempi. Oi, tätä nostalgiaa! :D


    millamainen

    VastaaPoista
  5. anonyymi: ei mulle kerkee tulla kylmä ku oon niin vähän ulkona koulupäivän aikana:)

    VastaaPoista
  6. täällä myös yksi crash bandicootin vannoutunut fani! mahtavin peli mitä on ikinä keksitty =) ps. oot älyttömän nätti :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva asu! Pakko koittaa tota harmeehame+pallopaita yhdistelmää joskus, toimii!:)

    VastaaPoista
  8. juu meikä sai yo-lahjaks crash team racingin kun nimenomaan pyysin sitä... :D

    VastaaPoista
  9. Crashit on ihan parhaita! Munki varmaa pitäis tilaa noi nyt ku sain vihdoinki mun ikivanhan PS2 toimimaan nii voi pelata pitkästä aikaa PS1 pelejä! :D Vanhat pelit vähän naarmuuntunu, ollu selkeesti kovassakäytössä

    VastaaPoista
  10. Luin juuri sun blogin alusta loppuun ja tykkäsin kovasti :-)

    VastaaPoista
  11. missä kävitte iisalmessa spinningissä ja kuka ohjasi?

    VastaaPoista
  12. Olin nuorempana tosi kova Crashin pelaaja! :D

    VastaaPoista
  13. anonyymi: pelixirissä ja en kyllä ohjaajan nimee muista, joku nainen:)

    VastaaPoista
  14. En tiiä parempii pelei kun crashit :DD Ehoton lemppari on, oisko se nyt viimene koko sarjasta, (?;o) mutta kantaa ainakin nimeä crash bash. Mitään muuta varmaa muksuna pelannukkaa, vieläki vannoudun noille aika melkosesti:D

    VastaaPoista
  15. Voiei! Onks siellä jo noin paljon lunta?!? Ihan epistä, tulis tännekin jo.. Ihana asu, ja toi hattu on iha superi! :)

    VastaaPoista
  16. Täällä ilmottautuu kans yks 17 vuotias crash bandicootia pelaava tyttö! ihan huikee, älä pelkää et tosiaan oo yksin tän asian kanssa !:D

    VastaaPoista
  17. Siis ihan paras peli!! :) oon pelannu sitä iha pienest astien, en kyl ikinä väsy siihe.. ja sama on myös toi Spyro, se lohikäärme! ojoj niitä aikoja!

    VastaaPoista
  18. haha pelasin ennen crashia mutta peli meni rikki (</3) ja joskus nykyään pelaan slytä salaa pikkuveljeltä jolle peli kuuluu... :D

    ja mitä ihmettä siellä on jo talvi! mäkin haluun lunta, täällä mun kotipaikkakunnalla ei oo vielä :/ viime vuonna tähän aikaan oli!

    VastaaPoista