24.11.2011

old pictures

Haha nyt ois luvassa pientä vaihtelua perusjuttuihin, nimittäin vanhoja kuvia! Kaikki on otettu yläasteen aikana, pari ehkä lukion ekalla. Ekana näitä selatessa järkytyin siitä miten paljon oon lihonu noilta ajoilta. Järkyttäviä oli myös teinikännikuvat ajoilta jolloin juotiin vielä jossain ulkona, säästän nyt teidät yhtä lukuunottamatta niiltä. Voi ku pääsis takas noihin aikoihin:)

It's time for some old photos! All has been taken when I was at junior high (about 3-5 years ago). When I look at this pictures I notice first that I have put on a lot of weight.... The drunk pictures were also quite terrifying. I wish I could go back to those times!

Kivat noi rakokulmakarvat........ Ja redcat oli tottakai lempijuoma. Myöhemmin tänään sitten takasin normaaliblogijuttuihin asukuvien muodossa:D

Nice eyebrows (not). Redcat used to be my favourite drink:D Outfit pictures coming later today!

11 kommenttia:

  1. ihania kuvia :D<3 oon lukenu jo sun ihan ekoja blogejaki missä osa noista kuvista onki ollu

    VastaaPoista
  2. Vaikka hoetki että painoo on tullu lisää niin näytät vaan paremmalta nykyään kun noissa jossai kuvissa missä oot niin laiha.Eikä paino ole yksin tärkein asia oot muuten hirveen nätti ihanat hiukset ja naama.Ja varmasti kiva ihminen.
    Noi lissuilu kuvatki on kuulunu mun elämään oon aika ilosena kun enää en sen näkönen ole kun jotku näyttää vielä päälle 20 vuotiaana semmoselle yli meikatulle pellelle.
    Oon ite kokenu anoreksian ja parantunu tosi hyvin siitä jonku näkönen oire liikkua paljon siitä kyllä jäi,mutta mielestäni oon ehkä vähän liian laihakin.En tosiaan kuvittele itseäni lihavaksi
    se tässä tärkeintä onkin.

    VastaaPoista
  3. Vaikka olisit lihonnut noista kuvista niin mun mielestä oot kyllä tullu vaan kauniimmaksi! Varsinkin kahdessa viimeisessä kuvassa olet jo aika pelottavan laiha. Mun mielestä näytät nykyään paljon kauniimmalta ja naisellisemmalta :)

    VastaaPoista
  4. oooo , oliks tuo yks rippikuva, ihan sairaaan hieno!! oikeesti ihan uskomattoman upee kokonaisuudessaan!:) värit ja kaikki mahollinen ihan kohallaan mun mielestä:D

    VastaaPoista
  5. näytät vaan paremmalta nykyään! oot todella kaunis nainen, muista se :)

    VastaaPoista
  6. ootko kuullu semmosta sanontaa että lukio lihottaa?:D enkä nyt tarkota että oisit lihava, oot mun mielestä täydellinen<3 itekki vaan huomasin abivuonna että hups, tullu muutama lisäkilo :D

    VastaaPoista
  7. ihanat noi sun blondit!! <3

    VastaaPoista
  8. OOt just hyvässä kunnossa, mielestäni. Itse olen isokokoisempi ihminen (en lihava) mut onn vaan niin kade sulle koska oot laiha mutta kuitenkin sulla on muotoja ja vaatteet istuu hyvin.. :)
    Yhteinen kuva sinusta ja Roopesta on vaan niin yyber söpö.. (Y) :)

    VastaaPoista
  9. ROOPE TISSISSÄ KIINNI!:D

    VastaaPoista
  10. oo tosi ihana toi kuva missä sulla on blondit ja sinine paita ja aika läheltä kuva aaa ihana <3

    VastaaPoista
  11. hajosin tokavikalle kuvale XD asu on ehana D:D

    VastaaPoista