19.11.2011

sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

1. Mulla ja roopella on aika mielenkiintosia öitä ku nukutaan yhdessä, esimerkiks viime yö. Heräsin eka siihen että roope puhu unissaan, sitten vähän myöhemmin heräsin siihen ku se huus täysiä että mmm (eikä ollu eka kerta btw). Itsehän olen paraski puhuja ku heräsin viime yönä siihen että nauraa räkätin ihan kunnolla... Ilmeisesti oli ainaki hauska uni meneillään. Kerran mä olin mumissu unissani jotain että miks me nukutaan väärinpäin ja miks telkkari on väärällä paikalla. Lisäks olin ruennu potkii mun jaloilla ku kuvittelin ilmeisesti oikeesti et nukutaan jotenki sivuttain:D
2. Mä laulan ihan kokoajan adelen someone like you -kappaletta. Oikeesti aina ku tulee tilaisuus niin laulan sitä. Teen monesti autolla ajaessa silleen että laitan radion pois päältä ja laulan tota kyseistä kappaletta itekseni. Niin ja tykkään kans laulaa sitä eri tavoilla, kuten toosi korkeelta tai sitten tosi matalalta. Että tällasta.
3. En osaa vieläkään parkkeerata autoo vaikka mulla on ollu kortti toukokuusta asti. En vaan jotenki hahmota auton äärirajoja enkä sitä et missä vaiheessa pitäis rueta kääntää. Mun auto onki aina se joka on just ja just ruudussa tai napottaa kahden ruudun välissä tai on jotenki ihan vinottain... Muuten mun ajaminen ei oo niin huteraa enää ku joskus, mitä nyt vaan jumitan nelikaistaisen tien keskellä (pohjolankatu) muitten autojen eessä ku en vaan yksinkertasesti pääse liikkuu minnekkään. Pitäs ehkä valita aamusin eri reitti kouluun, ei nimittäin oo tosiaankaan kivaa ku aamuruuhkassa jään melkein aina jumittaa toisten autojen eteen:D Tööttäilyt on tuttu juttu.

Tossa nyt ihan huvikseen muutama random juttu musta. Käsikoru on asokselta ja kengät new lookista. Tänään ohjelmassa ois juoda pari, mut baariin en aio mennä!

10 kommenttia:

  1. hahah kiva lukee sun autoiluista! D: ei sais oikeesti nauraa mut huvittavaa on, tulee mieleen ruotsin huonoimmat kuskit, tosin en usko et sä ihan niin paha/huono oot:D

    VastaaPoista
  2. Osaatko laulaa vai omaksi huvikses vaan hoilotat? Ite laulan sillon, kun kukaan ei varmasti oo kuulemassa :D Ja joo, parkkeeraaminen on persiestä.

    VastaaPoista
  3. oi kun sä oot niin ihana! sun postaukset piristää hirveesti päivää, kun kirjoitat niin rennolla tavalla ihan tavallisista asioista, ja uskallat myöntää "virhees"! saan susta inspiraatiota, kiitos!

    hirvee ylistyskommentti.. :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: en onneks:D perusajaminen sujuu iha hyvin ja panikoimatta

    anonyymi: vaikee sanoo omasta näkökulmasta että osaanko, kyllä mulle on pari musiikin opettajaa suositellu kuoroon liittymistä mut tykkään enemmän laulaa tolleen ihan itekseni ilman että muut kuulee:)

    anonyymi: kiitti paljon!:)

    VastaaPoista
  5. mä tykkään kans hirveesti kun et yritä esittää mitään täydellistä vaan sanot suoraan mikä ei onnistu!:) vaan monilta puuttuu tämä taito.varmaa osaat myös nauraa itsellesi

    VastaaPoista
  6. toi sun autoilujuttus oli hyvä :D mua ressaa kauheesti autokoulun alottaminen ja toivon ettei mun tarvis ajaa kauheesti sen kortin saannin jälkeen. jos sitä siis koskaan ees saan... :D

    VastaaPoista
  7. mulla on ollut kortti kohta kaks vuotta, enkä vieläkään parkkeeraa kunnolla.. :D Viime talvena ku olin lähdössä ahtaasta välistä kiireellä ni töytäsin vähän naapuriauton kyljen ruttuu. hups. No vakuutukseen meni.

    VastaaPoista
  8. Hey, could you write in English also? I like to watch your pictures and it would be also nice to read your blog, youre pretty girl and keep it that way! good life to you.

    VastaaPoista
  9. anonyymi: I've been considering that many times actually:D I could try but I have to warn that my english is quite bad

    VastaaPoista