15.11.2011

they say bad things happen for a reason

Moikka taas! Uskokaa tai älkää mut mulla oli tänään cooper tuosta jäätävästä kelistä huolimatta. Tiesin jo etukäteen et se tulee menee vituilleen ku en oo ikinä pärjänny tollasissa. Viimeks yläasteella ku juoksin niin pyörryin kivasti siihen juoksun päätteeks:D En muista tulosta sillon mut nyt juoksin just ja just 1670... Niin ja tietysti huonoiten koko ryhmästä. Ei mua hävetä kertoo tosta ees täällä ku oon oppinu pikkuhiljaa olee sinut sen kanssa että mä oon melkeinpä aina urheilussa se heikoin lenkki. Sillon ku harrastin tanssia niin olin se joka ei koskaan saanu vasemman jalan spagaattia lähellekkään maata enkä osannu ees kärrynpyörää. Oon hyvin tietonen siitä etten oo hyvä oikein missään, ja siks mua hävettääki ku roope päin vastoin on oikeestaan kaikessa hyvä. No vastakohdat viehättää.

Päällä oli tänään forever21:n paita joka on kyllä ihan liian lyhyt. Noissa lyhyissä on se hankala ku on tosi paljon vaikeempaa yhdistellä muitten vaatteitten kans. Mä muuten meinasin eka etten värjää mun hiuksia ennen sitä vaalennusprosessia joulukuun lopulla, mut kyllä toi mun juurikasvu alkaa olla jo sitä luokkaa että pakko värjätä se pois ja pian. Pitää vaan valita mahdollisimman vaalee ruskee niin jospa noi pysyis tollasina haalistuneen ruskeina niinku ne nyt on.

7 kommenttia:

  1. mulla sama juttu:D juoksin hikisesti sen 1700 ,, eikä hävettän yhtää.. tosin vähä nauratti ku kaikki muut juossu 2200 > :D

    VastaaPoista
  2. tuli mieleen kun oot sitä vihreetä paitaa ettiny niin ootko käyny kappahlis, siel on just sellane jännän vihree löllö neule, olisko ollu 30e:> aattelin vinkata vaan!

    ja nyt kun katoin netistä löysin kuvanki, http://www.kappahl.fi/article/pusero_206821 ! okei toi on hirveen ruman värinen/näkönen tos kuvas mutta ...... :D

    VastaaPoista
  3. Minä kävelin viimeisessä cooperissani 600metriä ja menin loppu ajaksi katsomoon istumaan. ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana asu mut mite tarkenit noiss kengissä ulkona? :)

    VastaaPoista
  5. annika: mulla oli sellaset ohuet ihon väriset sukat tuolla alla:)

    VastaaPoista
  6. Oikeesti tuo sun tekstis oli ihan ku mun suusta!:D oon urheilussa kans aina se huonoin enkä paljo missään muussakaan loista ja sit mun poikaystävä on kaikessa hyvä... hyvin ärsyttävää:D

    VastaaPoista
  7. No mut hei osaat pukeuta kivasti ;)
    Vaikka en kaikista asuistasi pidäkkään, mutta yleensä päältäsi löytyy mitä herkullisimpia yhdistelmiä ja varsinkin ihania kenkiä :)

    VastaaPoista