11.11.2011

which one to pick?

Nyt on hiusproggis edistyny siihen pisteeseen että oon päättäny suunnata kampaajan tuoliin joululomalla, mielellään ennen uutta vuotta. Saan joululahjaks uudet pidennykset joiden värin mukaan mennään. Poimin nyt tollasia vaihtoehtoja hairtradelta. Toi ylärivin keskimmäinen sävy ois ihana mut tiiän etten tuu saamaan hiuksia noin vaaleeks. Oon tällä hetkellä ehkä eniten ton alarivin keskimmäisen kannalla. Mutta mitä mieltä te ootte? Toki jos teillä on joku parempiki väriehdotus mielessä niin kommenttiboksiin saa laittaa linkkiä:)

6 kommenttia:

  1. Jotenkin mä ehkä valitsisin vähän kultasemman sävyn kuin noi keskimmäiset. Ainakin mun hiuksista tulee niin lämpimän väriset vaalennettaessa että huh huh. Eri asia tietysti on jos sävytät/värjäät kampaajalla viileemmän sävysiksi? Hmm no en mä kyllä hiusjutuista mitään tietä, turhaa täällä selostan :D

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti jommatkummat keskimmäisistä hiuksista! :) Sulle sopis vaaleammat hiukset.

    VastaaPoista
  3. TOI SÄVY OIKEEL YLHÄÄL ON NII LOVELOVE <3<3<3

    VastaaPoista
  4. Oho, meillähän on aika samanlainen värjäysoperaatio menossa :D olit laittanut johonkin postaukseen vanhoja kuviasi, jossa hiukset ihan mustaruskeat, nyt punertavat, ja haaveissa vaaleanruskeat blondeilla raidoilla. Uskomatonta :D Itsekin menossa kampaajalle ensi viikolla, saa nähdä mitä tulee :D

    VastaaPoista
  5. onko tuolla hairtradessa minkälaatuisia nuo pidennykset? kestääkö kauan jne. itsekin harkitsemassa uusien pidennysten tilaamista ja aina tilannut rapunzelilta eli ei ole muista oikein kokemusta... selailin sun blogia ja tykkään tosi paljon sun tyylistä!

    oma blogini on alkuvaiheessa sillä aloitin uuden vähä aika sitten mutta käy ihmeessä katsomassa: http://tuijajaatinen.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. tuija: mä oon tykänny hairtraden laadusta paljon, erityisesti rapunzelin pidennyksiin verrattuna:D ja mulla on pysyny melko hyvinä nyt jostain viime kevättalvesta asti mut kestohan riippuu eniten siitä miten niitä ite hoitaa

    VastaaPoista