20.12.2011

I know the little games you play

En mennykkään eilen kuopioon ku tuli vähä esteitä, mut näillä näkymin suunnataan sinne torstaina. Oon kerranki keksiny roopelle ainaki omasta mielestäni hyvän joululahjan ja tiiän et roope tykkää siitä:) Nyt kuitenki luvassa olis pitkästä aikaa postausta jutuista, mitä ei oo tullu syystä tai toisesta käytettyä.

1. Pari vuotta sitten h&m:n lastenosastolta ostettu paljettipanta. Toi on itseasiassa rikki ku tosta keskeltä puuttuu pala. En tiiä onko toi ees käyttämisen arvonen panta, mitä mieltä te ootte?:D

2. Kesällä ruotsin monkista kauheessa kiiressä mukaan napattu vaaleenpunanen neule. Toi on kokoo m/l koska ilmeisesti en kerenny ees kokolappua vilkasta. Suurin ongelma tossa neuleessa on kuitenki toi väri. Mulla ei oo mitään hajua et miten tota neuletta vois käyttää, eli ehdotelkaas te jos keksitte:)

3. Ei ehkä niin ajankohtaset kengät, mutta käyttämättömät silti. Kesällä nellyn alesta tilatut, ei yhtäkään käyttökertaa. Ongelma noissa taitaa olla toi valkee väri. Mä niiin toivon että olisin tilannu noi kengät mustana!

4. Mä en ikinä käytä farkkuja. Oon nyt vasta pikkuhiljaa oppinu käyttää mustia farkkuja, jotka nekään ei kyllä varsinaista farkkukangasta ole. Farkuissa on sellanen ongelma, et mun iho kutiaa ku mulla on farkut. Ei siis mikään paras valinta esimerkiks kouluun laitettaviks ku tekis mieli raapia kokoajan. Noi kuvassa olevat farkut tilasin ginalta pari vuotta sitten, mut koska mulla ei ollu mitään hajua mun farkkukoosta niin noi on kokoo liian pienet. Tykkään kuitenki noista niittitakataskuista, joten en oo suostunu luopuu noista farkuista. Oon miettiny tummansinisten, korkeevyötäröisten farkkujen hankkimista. Eka kuitenki tartten teiltä vinkkejä että miten farkkujen kanssa sais mielenkiintosen asun aikaseks, mulla itelläni ku ei oo kokemuksia farkkujen yhdistelemisestä:D

Nyt mä painelen tästä tekee tortillapaistosta, palataan huomenna!

11 kommenttia:

  1. Laita farkkujen alle vaikka sukkahousut, jos sitte ei enää kutiais? :) Rakastuin noihin niitteihin <3

    VastaaPoista
  2. täällois yks kiinnostunut ostamaan kengät ja pannan jos sulla ei oo tarvetta!!!!! =)

    VastaaPoista
  3. Farkut venyy käytössä vähintään yhen koon :) Että kannattaa pitää vaikka väkisinkin, esim. siivoilla ne jalassa. Tarpeeksi kun kyykistelee/istuu/liikkuu/hikoilee ni ne venyy kyllä!

    VastaaPoista
  4. en ymmärrä miks en nää mitään sun kuvia:o tai siis nään jonku 1cm yläreunasta mutta en enempää! :o

    VastaaPoista
  5. Enpä muuten ole edes tajunnut sun asuja katellessa, että joo, ei oo farkkuja pahemmin näkyny! :D

    Oothan aina pessyt uudet farkut?:-) Niissä voi olla sellasta "säilöntä-ainetta" mikä ärsyttää ihoa. Ja siis yleensä onkin.

    VastaaPoista
  6. Tuon neuleenhan voisi esim. värjätä mustaksi! Mä värjäilen vaatteita suhteellisen usein, yleensä kun löydän täydellisen, mutta väärän värisen vaatteen kirppikseltä.

    Ja korkeavyörätöiset farkut on jeejee :D Niitähän voi yhdistellä miljoonalla eri tavalla, mun lemppareita one yhdistää ne löysän paidan kanssa, joka pussittuu farkkujen vyötärön kohdalle tai bustier-tyylisen topin kanssa (:

    VastaaPoista
  7. osta ne korkeevyötäröiset farkut ja laita toi vaaleenp. neule sillee "löllösti" et se o osaks siel housuje sisäl ja laita musta toppi sinne neuleen alle tai sit mustat rintsikat ja paljo käsikorui :)

    VastaaPoista
  8. kuten joku jo sanokin; kannattaa pestä ne farkut ennen käyttöä, vaikka jollai tujummalla aineella jos oot tosi herkkä:) pitäis toimia!

    VastaaPoista
  9. tiukkojen farkkujen kanssa on ihania just kaikki löysät paidat ja neuleet, joita sulta kyllä löytyy! ja monet korkkaritkin näyttää paljon siistimmiltä farkkujen kanssa kun hameen, esim. koulussa :) joten rohkeesti vaan kokeilemaan, veikkaan että saat tosi ihania asuja aikaan, niin kuin tähänkin asti. ja tosta kutiamisesta, että kun pesee ekan kerran niin voi olla että sitte helpottaa, ja jos ei, niin kannattaa pitää jotain ohuita, esim. 15 denierin sukkiksia alla. ne ei nimittäin venytä housuja, ja suojaa vähän viimaakin vastaan. sekä tietysti estää kutiamisen.

    VastaaPoista
  10. eks sä voi yhistellä paidat farkkujen kans ihan samal taval ku sortsienki kans? :D

    VastaaPoista
  11. I гeally like your blog.. very nice сolors & theme.
    Did уou desіgn this website yourѕelf or did you hire sоmeone to do іt for уou?
    Plz reρly as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

    Also visit my webpage ... well being

    VastaaPoista