15.12.2011

make up @ emotion

Emmi kysy multa tossa yks päivä että haluaisinko tulla emotioniin meikattavaks ja ottaa vähän kuvia blogiin ku emotionissa ei käy niin kovin paljon nuorta asiakaskuntaa. Mä suostuin heti, koska mulla itelläni on tapana ostaa meikit aina emotionista ku siellä myydään goshia ja we care iconia josta siis tarkemmin tässä postauksessa. Emotion -liikkeitähän on aika paljolti ympäri suomee, eli tää postaus sopii myös muille ku iisalmelaisille jotka vaan liikkeessä pystyvät asioimaan:) Meikkiin käytettiin siis rajauksia ja pohjustusvoidetta lukuunottamatta vaan noita we care iconin tuotteita.
Eka putsattin mun meikit noilla face-tuotteilla ja sitten pohjustettiin meikkiä. Pohjustusvoiteena oli lumenen uutuus illuminating and smoothing primer, jonka muuten aion ite hankkia mahdollisimman äkkiä. Se teki ihosta just semmosen kivan kuulaan. Mulla on itelläni ennestään lumenen ihan normaali meikinpohjustusvoide joka kyllä toimii sekin.

Sitten silmämeikkiin. Tossa alemmassa kuvassa on jo luomivärit molemmissa silmissä mut irtoripset vasta toisessa silmässä.

Luomiin käytettiin kolmee luomiväriä party valikoimasta, eli kaikkia paitsi tota vaaleenharmaata.

Kun ripset oli paikallaan niin laitettiin ulkonurkkiin rajaukset lancomen art linerilla. Sitten siirryttiin korostaa poskia hohteella ja poskipunalla ja huuliin tehtiin rajaukset ja laitettiin huulikiiltoo.

Ite tykkäsin kyllä lopputuloksesta, tosi erilainen ku mun normimekki. Emmi meikkas mut niin tarkasti ja huolellisesti että tajusin että taidan ite tehdä mun meikit aika hätiköidysti ku sudin ne vaan hirmu vauhdilla naamaan:D

Sitten tosta we care iconista vähän lisää. En tiiä onko kaikki kuullu merkistä aiemmin, mutta siis meikithän on tosi edullisia verrattuna muihin ''halpismerkkeihin''. Mulla on itelläni ollu käytössä we care iconin puuteri ja huulipuna. Emmi kehu varsinki meikkivoidetta tosi hyväks tohon hintaan nähden, pitääki sitten vissiin hankkia sitä seuraavaks.
Kuten näkyy niin noita meikkejähän on kaikenlaisia peiteainetta ja valokynää myöten. Suosittelisin kyllä tota merkkiä erityisesti opiskelijabudjetille ku hinta ei tosiaan päätä huimaa ja laatukin on ok.

Tossa on vielä noi meikkausten hinnat jos joku innostu. Esimerkiks vanhojen tansseihin tai johonki muuhun juhlatilaisuuteen vaan meikkausta hankkimaan:) Ja noihan meikkaukset tehdään niillä vähän kalliimmilla tuotteilla, me otettiin nyt vaan huomioon toi ku nuorten budjetti ei välttämättä niihin kalleimpiin meikkeihin riitä.

Emotioniin voi muutes varata maksuttoman kauneustunnin 3-4 kaverin kanssa. Siellä opastetaan siis meikkaamaan niin että saa itekkin kokeilla ohjauksen avulla sitä meikin tekoa. Ilmaseks siis toi, kannattaa mennä jos vaan kiinnostusta löytyy.

27 kommenttia:

  1. toi iconin we care kimalle luomivärit on musta aika huonoja, kun tuntuu, et se kimalle häviää siitä luomiväripaletista nopeesti:(

    VastaaPoista
  2. mul on we care iconin matt wear meikkivoidetta ja se on kyl parast mitä oon ikin käyttäny! (:

    VastaaPoista
  3. näyttää et sul ois silmäpussit :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: niinhän mulla onki :)

    VastaaPoista
  5. salee sul on noin täydellinen iho!!
    ja oot muutenki niiiiiiiin kaunis.
    -kateeelllliiiinen

    VastaaPoista
  6. eikö sulla oo enää formspringii vai enkö vain löydä sitä?:o

    VastaaPoista
  7. anonyymi: on mulla, pääset siihen tosta sivupalkista:)

    VastaaPoista
  8. Mitä hohdetta käytitte poskille?

    Onkohan tuo meikkausopastus joka Emotionissa ja ilmainen?

    VastaaPoista
  9. Ihana toi lopputulos. Tollane opastetunti vois olla kiva... Sopis just mulle ja parhaille kamuilleni, meitä kun on just toi neljä :D

    VastaaPoista
  10. anonyymi: jotain sellasta we care iconin, en tiiä sen tarkemmin:) ja en osaa sanoo onko kaikissa emotioneissa

    VastaaPoista
  11. Eihän sun otsassa oo mitään vikaa, näytät paljon paremmalta ilman otsista ku sen kanssa!! :D

    VastaaPoista
  12. Niimpä, sun otsassa ei todellakaan ole mitään vikaa! Paljon parempi (mun mielestä) ilman otsista! :)

    VastaaPoista
  13. vähän näytät erilaiselta tossa kuvassa,jossa sulla ei oo tota otsista!mut siis hyvällä tavalla erilaiselta. :)

    VastaaPoista
  14. Tosi nätti lopputulos :) Mua kyllä nyt alko harmittaa, että Oulussa ei oo Emotionia :(

    VastaaPoista
  15. On kyllä tosi suuri ero ilman otsista ja otsiksen kanssa, tykkään kyllä eniten tosta otsiksen kanssa, oot niin söpö sillon :) Tajusin just noiden lähikuvien avulla et meiä kasvonpiirteis on samoja piirteitä ja oon aina inhonnu omiani ja sä oot kuitenki nätti :D Mulla tosin ei oo noita sun ihania ruskeita silmiä ja hiuksia jaja mut kuitenkin :D

    VastaaPoista
  16. VOI ETTÄ KUN OLET KAUNIS ILMAN OTSISTA! :) Nätti nätti tyttö <3

    VastaaPoista
  17. sopii sulle kyllä toi meikki:) ja sulla on niiin kauniit silmät! ja kun joskus oot puhunut että et tykkää pitää hiuksia niin että otsa näkyy ja että toinen kulmakarva on jotenkin kummallinen, niin oon kyllä täysin eri mieltä!:D ja vielä kysymys, että mistä saat aina rahaa kaikkiin ostoksiin ym, kun puhuit että joskus saattaa mennä 300 euroakin vaatteisiin ym.? :)

    VastaaPoista
  18. meikkaaja ei oo mikää paras :D ammattitaidoton

    VastaaPoista
  19. Näytät ihanan valoisalta, kun ei ole nii vahvaa meikkiä ja on hiukset pois silmien edestä! :) (3.kuva)

    VastaaPoista
  20. toi valkonen meikkivoide on yks parhaista halvoista meikkivoiteista mitä oon kokeillu! vaikka onki tarkotettu vanhemmalle iholle.... mut suosittelen tota valkopurkkista ennemmin ku mustaa :)

    VastaaPoista
  21. oon edelleen sitä mieltä, et voisit välillä kokeilla kampauksia ilman otsista;) vaikka tiedän ettet tykkää ite. oot kaunis:-)

    VastaaPoista
  22. Oot hirmu nätti näissä Senja! Mut tosiaan toi meikkaaja ei ole mikään paras. Mutta sinä oot kyllä ihan yhtä upee kuin aina!

    VastaaPoista
  23. enssi: niin paljon rahaa mulla menee sillon ku oon ollu töissä esimerkiks kesällä:)

    VastaaPoista
  24. Meikkaajan tarkoitus ei mielestäni olekaan luoda maskia luonnostaan kauniille iholle. :)Ammattitaito näkyy jo kasvojen korostuksissa. Sitäpaitsi ammattitaidottamat eivät todellakaan pääse emotionin kaltaisiin firmoihin työskentelemään !
    -Ammattitaitoinen

    VastaaPoista
  25. yhdyn kyllä nuihin eräisiin aikaisempiin kommentteihin koskien sun otsista! Muistan lukeneeni jostain aikasemmasta postauksesta, ettet tykkäis olla otsa paljaana, mutta minusta olet kyllä ehdottomasti kauniimpi ilman "otsista"! :) näytät aivan eriltä! ja paljon vanhemmalta! :)

    VastaaPoista