13.12.2011

my style in a nutshell

En malttanu oottaa postaamisessa huomiseen ku muistin postaustoiveen mun tyylin kulmakivistä. Innostuinpa sitten selaamaan vanhoja kuvia (again) ja miettii vähän mitä ne mun tyylin kulmakivet vois olla. Aina ku multa kysytään et miten kuvailisin mun tyyliä niin en osaa vastata. En mä keksi mitään tiettyä, en tiiä teistä? No mutta kuitenki oli melko helppoo miettiä että mitkä jutut mulle on ominaisia pukeutumisessa. Näistä puuttuu nyt ohuet sukkahousut, joista muutes tykkään näin talvellaki enemmän ku paksuista. Itseasiassa en taida omistaa yhtiäkään ehjiä paksuja sukkahousuja tällä hetkellä, eli ohuilla mennään:D

Itseasiassa ihan ekana mulle tais tulla mieleen jakut. Mä rakastan jakkuja ja niitä on hyvä käyttää lähtökohtana ku ei keksi mitä sitä laittais päälle. Omistan nopeesti laskettuna 13 jakkua, joista ikävä kyllä yleensä tulee käytettyä vaan lemppareita. Ehdoton lemppari on tietysti valkonen jakku, jota vanhemmat lukijat on nähnyki varmaan kyllästymiseen asti mun päällä:D

Musta tuntuu että mun ristikoruista tykkääminen ei oo jääny kellekkään epäselväks...:D Ei, en oo uskovainen, mä vaan tykkään ristikoruista. Omistan niitä tällä hetkellä ihan liian vähän, vissiin tossa kollaasissa on kaikki. On mulla lisäks sitten vielä ristikorvikset ja sormuksen oon ajatellu hankkia.

Pantoja aloin käyttää muistaakseni vasta kesällä ja oon kyllä tykästyny. Mulla on kolme jenkkihuivia (punanen, pinkki ja siniharmaa) ja lisäks jotain ohuita huiveja mitä käytän ja ihan tavallisia pantoja. Mun mielestä panta tuo heti kivan lisän muuten tylsään asuun.

Ei varmaan mikään suuri ylläri tämäkään... Korkkarit vaan tuo asuun lisää särmää ja tietysti laihentaa jalkoja. Oon kuullu et peppuki näyttäis paremmalta korkkarit jalassa:D

Just some main points of my style; blazers, cross necklaces, headbands and high heels:)

31 kommenttia:

  1. Jakut ja ristikorut <3 Mä haluisin kans enemmän noit ristikoruja mut ainakun on kaulas nii kysytää et "mistä jumalanpalveluksesta sä oot tulossa"! :D
    ps. oot niin upee!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus. :) Ja noi kengät oikeessa alanurkassa♥!

    VastaaPoista
  3. kuinka paljo sulle on tullu tässä viime päivinä lisää lukijoita, reilusti pari sataa vai?:D oot unelma<3

    VastaaPoista
  4. anonyymi: varmaan 400-500 ku blogilistan ja bloglovinin laskee mukaan, aika hurjaa:D

    VastaaPoista
  5. Vielä olisin tohon listaan kyllä lisännyt kaikenlaiset shortsit! :)

    VastaaPoista
  6. Hei jännä postaus, kivan erilainen ja toimii kyllä! Nuo kaikki kuvat on ihania, ja jokanen kulmakivi iskee kyllä muhunkin - tosin alko harmittaan ku hoksasin että oon vissiin hukannu ihanan mustan ristikorun jonka ostin Thaimaasta marraskuussa, samantyylinen ku toi sun paksu musta puumainen risti.

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. voi senja kulta, oon lukenu sun blogia nyt jo vaikka kuinka pitkään, ja mä mietin että millonka palaat takaisin niihin "normaaleihin" postauksiin?
    Jotenkin nyt kun sulle on yhtäkkiä tullu enemmän lukijoita niin sun tapas kirjottaa on muuttunu (?) tietty mä voin vaan kuvitella :D

    oot huippu kuitenkin<3

    VastaaPoista
  8. inkku: en mä ymmärrä että miten mun kirjottamistapa ois muuttunu, toki saattaa paistaa läpi uus into mitä oon saanu tähän touhuun uusien lukijoiden myötä ja kans sen ku muutenki on lähteny asiat sujumaan:) ja sama pätee postauksiin, oon vaan entistä innokkaampi niin tekee mieli postata enemmän ja muutakin ku asuja

    VastaaPoista
  9. bleiserit ja pitkät korut on kyllä tosi kivoja asuissa :) huivit voi kyllä todellakin tehdä ihmeitä hiuksille myöskin :) korkkarit tosiaan tuo särmää ja ihan uutta ilmettä asuille ja todellakin saa pepun näyttämään paremmalta ;) korkkarit on ihania purr<3

    VastaaPoista
  10. kiva postaus, ihania nuo ristikorut ja jakut! :)

    VastaaPoista
  11. Senja voi luoja kuinka ihana blogi! oon lukenu tän vuoden kaikki postaukset läpi ku hurahdin ihan tyystin! Syytän sua sitten kun perjantainen tentti menee mönkään, ku ei oo tosiaan noi tenttikirjat edes auennu, kiitos sun hurrrrjan ihanan blogin! :D

    VastaaPoista
  12. ohhoh sulle on tullut ihan sikana lisää lukijoita!! :D

    VastaaPoista
  13. ihanin blogi mitä oon koskaan löytäny :) sul on ihan mahtava tyyli! Asutko muuten ihan siinä iisalmen keskustan lähellä? Käyn sielä ite joka kesä moikkaa sukulaisii nii seon tuttu paikka :)

    VastaaPoista
  14. sanna: jep, tässä jäähallin luona asun jos tiiät missä se on:)

    VastaaPoista
  15. Noi ristikorut on ihania ja tyylikkäitä, mutta niil on kuitenki ihmisille myös uskonnollista merkitystä, jota kantsii kunnioittaa. Että ei kannata ihmetellä jos joku miettiii ootko uskossa vai et. Ei kannata halventaa minkää uskonnon syboolei vaan sillä et joo 'se on muotii' käyttää tällästä just nyt.

    VastaaPoista
  16. ristikorut on ihan munki lemppareita! oot kyl älyttömän kaunis ja tykkään tyylistäs paaaaaljon :------)

    VastaaPoista
  17. tuo vaaleanpunanen jakku (vasemmalla ylhäällä) on tosi kiva! Mistä se on ostettu? =)

    VastaaPoista
  18. voisitko tehä postauksen kotipaikkakunnastasi : D tietääkseni se on tuppukylä, mut tyyliin parhaat baarit ym. paikat, (vaate)kaupat....

    VastaaPoista
  19. Kiva saada vähä "kokonaiskuvaa" sun tyylistäs. Rakastan tota sun mikä lie vaaleanpunane bleiseris :)
    Iha kivasti kyl noit ristikorui sul on. Haluisin iteki riipuksia, en ehk risti, mut jotain ku nyt ei oikeen oo mitään...
    Todellaki HIGH heel ainaki noi vihreet korkkarit! Mut erityisest tykkään noist sun kiilakorollisista. Kiilat on ihania <3

    VastaaPoista
  20. Heei, aiheen vierestä tämmönen kysymys että millä värillä/sävyllä värjäät hiuksias? Aivan täydellisen väriset! Mulla mennee tosi ärsyttävästi pari astetta mönkään ussein ku sävyjä valikoin :(
    Nii ja semmostaki halusin sanoa että ethän ala ottaa liikaa paineita blogista vaikka meitä lukijoita lissää tulleeki, oot mahtava! :)

    VastaaPoista
  21. Mä kans kahlasin (tässä yhteydessä vähän väärä sana, sillä noita postauksia vaan katto ja luki tosi innolla) kaikki postaukset läpi. Aivan ihana blogi, ihana tyyli ja mikä tärkeintä, ihana tyttö siellä ruudun toisella puolella! Lisäsin tän selaimen pikavalintoihin, jäin niiin koukkuun. :)

    VastaaPoista
  22. tosi kiva postaus!! Sulla on tosikivoja noi sun ristikorut ja korkkarit!

    VastaaPoista
  23. hei asut sie iisalmessa? cool miun mummi ja ukki asuu siellä! :D

    VastaaPoista
  24. pinja: vähän vaihtelee, en tiiä oikein sitä tarkkaa sävyä:D ihan omien hiusten värisen suunnilleen koitan aina valita

    jossu: juu iisalmessa just:)

    VastaaPoista
  25. haha joo tee iisalmesta postaus :D tuliski pitkä ku niin paljon tekemistä täällä ;> oon kyllä kateellinen sun jakkuvarastolle, mä oon ite nii pihi että tuntuu että kaikki on liian kalliita, enkä ikinä raaski ostaa, vaikka haluaisin käyttää. ja sun korkkarikokoelma on kans ihana!

    VastaaPoista
  26. rakastan sun tyyliä ! bleiserit <3

    VastaaPoista
  27. Hei kuinka pitkä olet? Entä kuinka pitkä korkojen kanssa? :) näytät upealta!

    VastaaPoista
  28. JOOOO iisalmi postausta tulemaa!! ja kuvia sit kans =))

    VastaaPoista
  29. kiva blogi sulla! :)

    http://psprettythings.blogspot.com/

    VastaaPoista