28.12.2011

new from yves rocher vol 3

Huhhuh oon ihan poikki ku en saanu yöllä nukuttua myrskyn takia. ''Myrsky'' meillä oli sisälläkin, nimittäin meidän joulukuusi oli eilen kaatunu. Siinä se oliki homma koristella sitä uudestaan ku koristeet meni missä sattuu ja tähtikin meni rikki. En kerenny nyt päivällä nukkua kahta pitempään (nukahdin varmaan viiden aikaan aamulla) ku pitäs hankkia kaikki huomista lähtöö varten valmiiks. Postissa tuli taas tuotteita vähän testattavaks yves rocherilta ja tää taitaa kyllä olla mieluisin setti tähän mennessä.

Helmiäisluomivärit just täydellisissä sävyissä. Musta tuntuu että tuun kuluttaa noi puhki koska niin on käyny kaikille mun edellisille samantapasille luomiväreille. Pigmenttiä on mun mielestä ihan tarpeeks ja sen pystyy aika hyvin ite säätelee että millasen lopputuloksen haluaa saada aikaseks.

Voidemainen kajalkynä oli mulle ihan uus tuttavuus ja vähän kauhulla sitä kokeilinkin. Oon ite niin tottunu käyttää nestemäisiä rajauksia, joten pelkästään toi vähän paksumpi pääty sai mut varuilleen. Levittäminen suju kuitenki hyvin ja lopputulos oli yllättävän kiva ja paljon pehmeempi ku nestemäisillä rajauksilla tehtynä. Mua vaan ihmetyttää että terotetaanko tota rajausosaa vai miten sen saa pysymään tarpeeks terävänä?:D

Ihanan pehmee varjostussivellin. Mulla oli muutama tollanen sivellin jo entuudestaan mut jostain syystä niitä saa aina ettiä kissojen ja koirien kanssa mun sekavasta meikkilootasta. Ei siis oo yhtään pahitteeks uus tollanen, varsinki ku toi on rakenteeltaan paljon kivempi ku mun aiemmin käytössä olleet siveltimet.

Eli käytin tumminta luomiväriä noista ja levitin sen tolla varjostussiveltimellä ja rajaukset on tosiaan kans tolla voidemaisella kajalkynällä tehty. Näyttää siltä että tota ois tippunu vähän mun poskelle mut poskessa on sellasta korostushommelia, ei tota luomiväriä:) Lopputulos poikkeaa kajalin osalta mun normimeikistä, mut oikeestaan vaan hyvällä tavalla.

21 kommenttia:

  1. On kyllä kivan näkösiä tuotteita :)

    VastaaPoista
  2. Kivalta näyttää lopputulos! :)

    VastaaPoista
  3. That's so cool!
    I really like your blog!

    New follower!

    x

    www.heddanynabb.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. luomivärit näyttää toooosi kivoilta:) minne oot menossa?

    VastaaPoista
  5. Hei kerrotko täälläkin sitten, kun tiedät, miten tuota kajalkynää teroitetaan (tai tarviiko edes). :D Mullakin on nimittäin tuo sama tuote ja oon ihmetelly kauan tuota asiaa. :D

    VastaaPoista
  6. Ihania juttuja, varsinkin noi luomivärit. :)
    Oon miettinyt samaa tuon kajalkynän kanssa, tosin Oriflamen versiosta..

    VastaaPoista
  7. Sulla on niin kauniit silmät<3 :)

    VastaaPoista
  8. Jostain syystä sun year 2011 postaus ei näy?

    VastaaPoista
  9. anonyymi: joo ajastin sen huomiselle mutta sähläsin äsken vähän ja julkasin sen vahingossa:) mutta siis huomenna tulee se sitten

    VastaaPoista
  10. Onpas kivoja tuotteita! Ihana varmaan saada tuollaisia ylläreitä postissa. :)

    VastaaPoista
  11. oon pitkää miettin et oot jonkuu näyttelijänkaa samaa näköö, mut nythän mä sen vast tajusin :D sus ja Dena Kaplanis on jotaa samaa :D

    VastaaPoista
  12. ompas kivan näkösiä noi luomivärit:)

    VastaaPoista
  13. pesetkö hiukses joka päivä?

    VastaaPoista
  14. anonyymi: kyllä, toivottavasti et kysy tota sillä et ne näyttäis siltä etten pese niitä koskaan:D

    VastaaPoista
  15. kivan näkönen meikki:) mitä ripsaria sä käytät?=)

    VastaaPoista
  16. enssi: max factorin false lash effect:)

    VastaaPoista
  17. merkkasin sun blogin mun lemppariblogit postaukseen ::)

    http://princess-madebyme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. Sinulla on ihana blogi! Jään lukijaksi :>

    http://kkrriissttaa.blogspot.com jos kerkeet käydä kurkkaan. :)

    VastaaPoista