14.12.2011

the only way is up

Moikkelis! Ekanaki pakko kiittää ihanista kommenteista mitä ootte viime päivinä laitellu, ei voi muuta kun hymyillä:) Ajattelin pikasesti näyttää teille tän päivän asun, painosanalla pikasesti ku kuvat ei ottanu oikein onnistuakseen lumisateen ja tuulen takia. Joku mummo kuulemma kyyläs ikkunasta ku otettiin kuvia ja sit ku siirryttiin vähän ettei se näe meitä niin se oli menny jollekkin parvelle kyylää:D Eka kuitenki yks detail-kuva joka on otettu mun ihanan sotkusessa huoneessa ja irinaki näköjään pääs kuvaan. 
 Ei, en puhu puhelimessa vaan toi tuuli meinas tehdä tepposet mun otsiksille. Huomenna mulla oiski vapaapäivä ku koeviikko alkaa. Tarkotus ois mennä roopen kanssa opettelee vähän luistelua ku perjantaina liikuntatunnilla luistellaan ja en viittis taas tehdä itestäni pellee. Mun hokkarit on nimittäin ilmeisesti myyty pois niin oon joutunu noilla pakollisilla luistelutunneilla käyttää kaunoja, joilla en osaa luistella siis yhtään. Epäilen kyllä että osaisinko edes hokkareilla... Mutta siis niin naurettavalta ku se kuulostaaki niin mä en osaa edes jarruttaa, saati sitten luistella takaperin. Ainoo keino jolla oon onnistunu pysähtymään on ollu seinille törmäily:D Roope harrasti ennen jääkiekko niin ajattelin että se saa opettaa mua vähän ainakin jarruttamaan, katotaan jos tarttuis vaikka kamerakin mukaan.

32 kommenttia:

  1. kiva et siel on noin paljon lunta ja tääl turus ei oo yhtään!:D

    VastaaPoista
  2. Hei ihana asu! Loksahti ainaki muhu ja kovaa :--)

    Www.jultteri.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiva koru! :) Höh jos ois kunnolla lunta, vois luistella aina reinoja pitkin ja kaatuu aina kinokseen! :D Pehmeempi lasku..

    cloudbusted.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu ja sä oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista
  5. ooh ihana asu! tosi hyvin saat toimimaan ton :))

    VastaaPoista
  6. Äää, mäki haluun lunta! Mut tuuli sais häippästä, sitä täälläki on saatu iha tarpeeks, sellasen äärettömn ärtsyttävän tihkusateen lisäks.
    Ihana asu, rakastan tota hametta! :) Ja sun hiukset on vaan ah niin ihanat. :D

    VastaaPoista
  7. Noi kengät on niin täydelliset! ♥

    VastaaPoista
  8. hurjaa vauhtia sun lukijamäärät nousee!! :D

    VastaaPoista
  9. vauu, siistiä kun oot saanu noin paljon lukijoita näin lyhyessä ajassa! Mä oon lukenu sun blogia jo tooooosi pitkään ja tykkään edelleen, koska et oo periaatteessa muuttunu bloggaajana yhtään, silleen hyvällä tavalla. :) plus ihana asu!

    VastaaPoista
  10. ihana asu!:) mistä toi koru on?=) miksi et muuten kirjota aina postaukseen mistä sun päällä olevat vaatteet on ostettu:)?

    VastaaPoista
  11. vitsi näytät jotenkin niin tutulta.. ite tulee aina silloin tällöin vierailtua iisalmessa mummolassa :)

    VastaaPoista
  12. enssi: nyt tässä tapauksessa esimerkiks noi kaikki vaatteet on h&m:ltä niin ois tuntunu tyhmältä kirjottaa:D mutta siis aina jos on jotain muita merkkejä ku perus h&m ja gina tricot niin oon pyrkiny mainitsee ja jos jonkun vaatteen ostopaikka jää vaivaamaan niin sitä voi kysyä:)

    VastaaPoista
  13. Eikä ! Oot niin nätti ja noi sun hiukset ♥
    ps. lunta :o

    VastaaPoista
  14. Hahaa, kyylämummo on noiden kuvien taustasta päätellen mun porukoiden naapuri, ne nimittäin asuu tossa talossa jonka vierustalla seisoskelet :) Pahinta on kun kesällä erehtyy mennä tohon pihalle aurinkoo ottamaan.

    VastaaPoista
  15. Nyt on pakko kommentoida ! Löysin tänään sun blogin sattumalta, en enää edes muista mitä kautta tänne eksyin, kun siitä on monta tuntia. Koukutuin lukemaan sun blogia ihan tosissaan :D Sulla on ihana tyyli ja rakastan erityisesti sun hiuksia! Jatkan ehdottomasti sun lukijana ja vaikuttais yhdeltä lempiblogeista nyt. Sun tyylis on myös tosi inspiroiva, kun oon itekkin tykästyny samantyylisiin juttuihin :) Ja kiva lisä on vielä sekin, ettet asu hirvittävän kaukana, ja ymmärrän hyvin ahdinkosi Iisalmen pienuutta kohtaan :D (itse asun vieläkin pienemmällä paikkakunnalla p-savossa..) ja samanikäisenä myös ajatusmaailma tuntuu käyvän hyvin yksiin!

    Jatka samaan malliin, oot upee! :)

    VastaaPoista
  16. oivoi, rakastuin tähän sun blogiin ku löysin tän lauran kautta :)

    sulla on aivan ihanat silmät ja hiukset ja muutenki aivan ihana tyyli ! :)

    saaks kysyy et kui pitkä oot?

    VastaaPoista
  17. Tää on kyllä tosi mukava blogi, käyn kurkkimassa tätä joka päivä. :) Tykkään, kun oot aidosti oma ittes, sano/puhu muut mitä tahansa. Tsemppiä! :)

    http://coloryourstylee.blogspot.com/

    VastaaPoista
  18. anonyymi ja emski: oon 160cm:)

    VastaaPoista
  19. ohooo! Mää en tieny yhtään että sulla on toinenkin blgoi, ihmettelin kvoasti kun postailet niiin toosi harvoin siihen suosikin blgoiin, haha vihdoin löysin tän :D

    VastaaPoista
  20. anonyymi: öö mitä ihmettä, ei mulla oo mitään suosikin blogia? kyllä tää on mun ainut blogi

    VastaaPoista
  21. äää tahdon tänne eteläänki lunta !

    VastaaPoista
  22. Voi että toi asukokonaisuus on täydelline ! ♥ haluukko kertoo mist toi raitahame on?(:

    VastaaPoista
  23. anonyymi: oikeesti toi on h&m:n joku ikivanha pieneks kulahtanu toppi mut keksin rueta käyttää sitä hameena:D

    VastaaPoista
  24. Minäkään en osaa jarrutta luistimilla. Minun luistelu vauhti on myös aika hidas verrattuna muihin, mutta minä osaan peräti luistella takaperin ;)

    VastaaPoista
  25. Herranjumala oot kaunis ja sulla on ihana tyyli ♥ Just tollasen naisen haluaisin, voisitko olla mun ?

    VastaaPoista
  26. hah oon vähän samallainen tossa luistelussa ku säkin.. :DD

    VastaaPoista
  27. linda kirjoitti...
    kiva et siel on noin paljon lunta ja tääl turus ei oo yhtään!:D
    ^ihan sama täällä Lohjalla, vain pari 10x10 cm kikkareita kilometrin välein! :D

    VastaaPoista
  28. Tosi kiva asu! Mulla on sama juttu luistelussa, ite osaan mennä vaan eteenpäin:D en myöskään osaa jarruutaa:D

    VastaaPoista