1.12.2011

sometimes when I close my eyes I pretend I'm alright

Jes joulukuun eka ja tekosyy päivittäiselle suklaan syönnille voi alkaa! Aamulla olis tehny mieli jäädä taas sänkyyn ja varsinki siinä vaiheessa ku rajauksien tekeminen ei onnistunu ei sitten millään niin mielessä kävi useeseen otteeseen sängyn pohjalle palaaminen. No mut pitää vähän yrittää säästää noita poissaoloja loppujaksoon:D Mä oon muuten tajunnu että otan ihan liikaa stressiä tästä blogista ja päivittäin asun postaaminen tuntuu jo vähän pakolta. Oon kuitenki pikkuhiljaa ruennu löysää vähän otetta noitten pukeutumiskriisienki suhteen ja lähteny ihan jossai rönttävaatteissa kouluun ilman asukuvista murehtimista. Mä tykkään kuitenkin tästä touhusta ihan sikana ja tiedän että useesti postaaminen edesauttaa uusien lukijoiden saamista.
Ois ihan kiva löytää sopivan kokoset levikset ja leikata niistä sortsit, meinaan noi nykyset on kauheen isot:( Koitin mä joskus kaventaa noita mut eihän se oikein luonnistunu. Nyt mä rupeen nukkuu ihan kunnon päikkärit ja sitten taidan suunnata salille. Oon ottanu nyt itteeni niskasta kiinni ja käyny kaks kertaa tällä viikolla salilla. Tänään ois tarkotus tosiaan käydä ja sitten varmaan vielä viikonloppuna. Mulla tosiaan oli maanantaina kamera mukana, joten näätte sitten vähän kuvia kunhan saan aikaseks tehä postauksen noista salijutuista.

22 kommenttia:

  1. Mistä toi ihana paita on? :)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu. Ja innoissaan odottelen tota salipostausta! :)

    VastaaPoista
  3. kivan värinen paita:)

    VastaaPoista
  4. Sulle käy tosi hyvin tuollainen punanen väri! (: Näyttää todella hyvältä.

    VastaaPoista
  5. Toi paita näyttää täydelliseltä sun päällä! :)

    VastaaPoista
  6. Särähti kyllä todella pahasti korvaan toi ettei sua oikee innostais postailla asukuvia mut postailet usein koska sen avulla saat uusia lukijoita ?! Postailetko ja pidätkö blogia siis tasan sen takia että susta tulisi kuuluisa, tunnettu ja suosittu bloggaaja, et sen takia että nautit siitä ihan älyttömästi itse ja haluat kertoa lukijoille kaikkia kivoja juttuja ja muutenkin kuvailla ja kirjoittaa ? Oon todella pettynyt jos haluut vaan tulla suosituks..

    VastaaPoista
  7. minka: ymmärsit väärin ja mä taisin kyllä ite kirjottaa ton vähän epäselvästi. mä tarkotan sitä että mä otan ihan liikaa paineita asukuvien ottamisesta koska pelkään että lukijamäärät vähenee jos postaustahti harventuu. mä kirjotan blogia just siks että tykkään tästä ja tuntuu jotenki kivalta purkaa ajatuksia kirjottamalla. mä kirjotan ihan henkilökohtasistakin jutuista mikä kertoo siitä että mulle ei oo niin tärkeetä mitä mun kirjotuksista ajatellaan. mulle tulee tottakai hyvä mieli siitä että lukijamäärät kasvaa, koska sillon tulee sellanen olo että mä oon hyvä tässä jutussa ja joku on kiinnostunu mun blogista. suosio on eräänlainen palkinto bloggaamisesta, mutta ei se pääjuttu. mä en lähde kiistää sitä ettenkö haluais hyötyä jotenki, koska mä todella toivon että tästä blogista olis hyötyä joskus esimerkiks sen kannalta että saisin töitä mistä pidän, sillä niinku sanoin niin muodin alalta on vaikee saada töitä. mä oon ajatellu sitäki mahdollisuutta että tekisin tätä blogia joskus ihan työkseni, mutta siihen tavotteeseen pääseminen ois vaan sellanen kiva plussa tälle touhulle.

    VastaaPoista
  8. minusta siinä ei ole mitään väärää jos haluaa menestyä jossakin ja uskaltaa myöntää sen:) totta kai blokkari haluaa, että hänen tekstejään luetaan!!

    VastaaPoista
  9. Viimeks ku lopetit blogin nii sanoit jotain tällästa. ' Mä aattelin et tän avulla saaan kutsuja blogitilaisuuksiin ja ilmasia tavaroita mutta enpä saanut niin senkin takia lopetan.'

    VastaaPoista
  10. anonyymi: taidat erehtyä blogista, mä en oo ikinä sanonu noin enkä ikinä vois sanoo noin:D mä en edes ole minkään blogitilaisuuksien perään koska oon niin ujo

    VastaaPoista
  11. NO SANOIT IHAN VARMASTI muistan tasan tarkkaan.

    VastaaPoista
  12. anonyymi: usko pois kyllä mä ite muistan/tiedän mitä oon sanonu:)

    VastaaPoista
  13. "Viimeks ku lopetit blogin nii sanoit jotain tällästa. ' Mä aattelin et tän avulla saaan kutsuja blogitilaisuuksiin ja ilmasia tavaroita mutta enpä saanut niin senkin takia lopetan.'"

    No en kyllä usko et senja ois noin sanonu :--D

    VastaaPoista
  14. No voi herranjumala mikä viisi vuotias pikkulapsi täällä on käyny kiukuttelemassa "NO SANOIT IHAN VARMASTI" :DD Ei voi kun nauraa ja nostaa hattua sulle Senja kun jaksat tuollaisia kommentteja!

    VastaaPoista
  15. jaaa älkää uskoko mutta näin senja sano. ei tietenkään sanasta sanaan^^mutta kuintenkin.

    VastaaPoista
  16. anonyymi: aa eli oot tehny ihan omia päätelmiäs:D äly hoi älä jätä

    VastaaPoista
  17. Ja mä en tajua tota Minkan ragetusta, siis öö jos ei inspaa joka päivä räpsiä kuvaa asusta niin sitten ei huvita pitää koko blogia ja haluaa olla vaan julkkis ymym? En kyllä ite käsittäny sitä ollenkaan noin, kyllä mä ymmärrän, että asukuvia voi olla joskus ärsyttävääkin ottaa.:D Ehkäpä Minka voisi itse alkaa pukeutua vähän erikoisemmin ja ottaa niitä asukuvia omaan blogiinsa lähes päivittäin, niin huomaisi että se oikeasti voi olla melko tylsää "stressata" joskus missä vaiheessa päivää on vielä hyvä valo, mutta hiukset hyvin ja kuvaaja paikalla..

    VastaaPoista
  18. sullakai se äly jättää. EI tarvi tehä omia päätelmiä kun noin sanoit, mutta miten muistasin sanasta sanaan? Pliis, kai noistaki jo älyää että olit suosion perässä, kuten nytkin.

    VastaaPoista
  19. anonyymi: riippuu mitä tarkotat suosiolla, tottakai se on kiva että on ihmisiä jotka lukee eikä tarvii itekseen kirjotella. se että lopetin ei johtunu mistään suosion puutteesta vaan just tollasista sunlaisista anonyymeista joilla ei oo muuta elämää ku inistä asioista joista luulee tietävänsä jotain. nyt loppu nää sun kommenttien julkamiset, mitä jos hankkisit vaikka elämän tai siirtyisit jonnekkin muualle inisee:)

    VastaaPoista
  20. mun mielestä tää sun blogi on just jees ja tykkään tätä lukea ja vaikutat must tosi kivalta tyypiltä! niin en vaa jaksa ymmärtää et miks joittenki pitää tulla tänne vinkumaan, eiköhän melkein jokainen bloggari toivo niitä lukioita itselleen ja tietenki jotku ilmaset tavaratki ois plussaa. Ja jos joku haluaa saada paljon lukioita, nii mitä se muita häiritsee. en ymmärrä, naurettavaa.

    VastaaPoista