7.12.2011

summer -11

En paljon parempaan aikaan enää vois olla kipee. Mä oon tosi tosi harvoin kipee, ja nyt se tosi tosi harva kerta sattu sit sopivasti ennen abipikkujouluja. No mutta toinen puoli mun kipeenä olemisessa on se, että kun oon kipee niin en oo ikinä pitkään kipee. Hyvällä tuurilla menee jo tänään ohi, mutta huomenna menee (pitää mennä!) viimestään. Mun piti postata kesäkuvia teille varmaan jo viikko sitten ja itseasiassa kuvat tuli ladattua jo sillon mut sitten postauksen teko muuten unohtu. Eli tässäpä ois kuvia kesästä 2011:
Kesä meni töissä, juhliessa kotona ja festareilla, uiden (hyvin vähän kylläkin), mökillä, syöden, shoppaillen, laivalla (ruotsissa), aurinkoo ottaen, löhöillen, kuntoillen (loppukesästä vasta:D). Tuli vietettyä kans yks viikko putkeen sängyn pohjalla maailmaa murehtien, ois voinu käyttää aikaa paremminki.

Nyt onki hyvä muistella kesää ku ulkona on taas lunta... Ei oo kyllä valittamista, pääasia et jouluna on lunta.


Just some pictures from summer. Partying, eating, swimming, shopping, relaxing etc.

16 kommenttia:

  1. Hah, en ookkaa ainut joka on kipee :D

    Sul on muute iha sika ihana blogi <3

    http://jenniii-blogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. iihana kesä... tuli ikävä lämpimiä keliä :(.... mut joo ihana blogi sulla ja oon vähän aikaa seuraillu ja ku oot sanonu et sua vihataa sun muuta... niin haistata niille vaan isot vitut, sillä musta ainakin vaikuttat tosi kivalt tän blogin perusteel ainaki.... feel free to check my blog, kerro vaik mitä mieltä oot :)


    wtfdodi.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. eeeeeeeeeei tulin just töistä ja sukat ihan märkänä lumen ja kylmän takia niin nyt tuli vielä kovempi ikävä kesää : ((( ihania kuvia kuitenki <3

    VastaaPoista
  4. sul on ihan täydellinen vartalo!!!!!!!!!!! mä oon niin kateellinen!!!!!! miten pitkä oot? nii ja onks noi ekan kuvan kiilakorot ne vagabondin, vai mitkä? mut ah oikeesti oot niin nätti ♥

    VastaaPoista
  5. anonyymi: kiva että joku tykkää, ite vihaan mun kroppaa:D oon n. 160cm pitkä. kiilakorot on h&m:ltä:)

    VastaaPoista
  6. Ihania kesäkuvia :) sulla on vaan niin makee tyyli!

    VastaaPoista
  7. Ootpa sä kaunis!=) Ja aivan ihanat hiukset!

    http://nahkatakilla.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Hui kun sulla on superkapee vyötärö! Just tollane naisellinen vartalo mille saa olla kateellinen. Saisit melkein korostaa pukeutumisessa tuota puolta enemmän, vaikka rento tyylikin sulle passaa. Mutta älä anna maailman olla huomaamatta sun tiimalasikroppaa, vaan vöitä ja vyötäröleikkauksia kehiin, kaunotar!
    Terveisin lukija kaukana Iisalmesta. Sun ja itse asiassa monien muiden ihmisten juttujen perusteella se on sellanen epäaito perähelvetti että nautin välimatkastani kyseiseen kyläpahaseen. Tsemppiä, ja muuta äkkiä pois arvosteluilmapiiristä niin löydät itteski ja kaikki hyvät puoles uudelleen.
    Jatka samaan malliin, oot löytäny oman juttus.

    VastaaPoista
  9. Heippa. Nyt kun oon ruennu lukemaan tätä sinun blogia enemmänkin niin voisin sanoa että luulot sinusta on kyllä muuttunu todella paljon positiivisempaan suuntaan :) Kyllä vain Iisalmessa jutut kiertävät ja muuttuvat.. Ikäisesi tytöt ei ehkä sitten ole niin kypsiä tajuamaan miten lapsellista on levitellä perättömiä juttuja ja saada siten muutkin olemaan kanssaan samaa mieltä. Ootko yrittäny tutustua ikäistäsi vanhempiin ihmisiin siellä,jos en väärin muista olet aiemmissa teksteissä maininnut että siellä sinulla vähemmän naispuolisia ystäviä?

    VastaaPoista
  10. anonyymi: oon tosi huono tutustuu ku musta tuntuu etten osaa luottaa keneenkään:)

    VastaaPoista
  11. vaihetaanko kroppia ....

    VastaaPoista
  12. Minä olen asunut aina iisalmessa ja minua ei ole koskaan täällä kiusattu ja minulla on aina ollut paljon kavereita! mun mielestä itsekin voi vaikuttaa tuohon että onko kavereita ym. toki täällä iisalmessa on sitäki (varisin yläasteella) et ihmisiä vaa arvostellaa tms. mut nyt ku oon seurannu tätä blogia ni tän perusteella saa sen kuvan että täällä eläminen on jotai helvettiä että jokainen vastaantulija sylkee päälle! varsinkin sulle iisalmesta kaukana asuvalle anonyymille: tuu ite käymään täällä ja tutustu paikkaan ni tiedät millanen tämä oikeesti on! en ymmärrä noita ennakkoluuloja.. eikös tässä blogissa tule esiin vain senjan oma mielipide ja kokemukset, että ei ehkä saa yleistää..... mulla itellä ei siis tosiaan oo ikinä ollu (eikä kelllään mun kavereillakaan) täällä muita ongelmia ku se että nuorisoo sais olla enemmän, mut ei mitää tommosia kiusaamis yms. juttuja.. itekin oikeesti inhoon noita anonyymejä jotka vaan haukkuu mutta on sitä kyllä ihan joka paikassa, ei pelkäästään täällä kyläpahasessa..

    VastaaPoista
  13. Härreguud, onpa ihania kesäisiä kuvia, tekee oikein pahaa kattoo näitä ku tuol ulkona on vaan niin mustaa (nimi. etelässä ei vieläkään oo lunta). siulla on ihana tyyli ja ihana tatska! mii loovs ja ruppeen kyl nyt lukkee tätä blokkii!

    <3: maukku

    VastaaPoista
  14. ääää ihana tunnelma nois kuvis, ihanan kesäisiä, haluun kesän!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  15. ääää mäki haluuun tollasen täydellisen kropan!!!!=(

    VastaaPoista