11.12.2011

this is who I am

Apua ensinäki kiitos tooosi paljon lauralle ja kaikille teille jotka sitä kautta ootte tänne eksyny. Musta tuntuu että kaikki ei jaksa selata vanhempia postauksia, joten ajattelin nyt kertoo ihan vaan jotain itestäni niin selkeytyy vähän. Mä asun siis iisalmessa mun porukoitten ja mun vauvakoiran kanssa (okei se on jo kohta 3v mut silti ihan vauva). Käyn lukion kolmatta luokkaa ja oon paska koulussa. Tarkotus ois muuttaa iisalmesta pois ja äkkiä, koska mulla ei oo täällä muuta ku toi mun vauvakoiruli. Oon tällanen yksinäinen paska ja oon onnistunu saamaan monet ihmiset vihaa mua ihan omilla teoillani. Roopee ja allua lukuunottamatta varmaanki kaikki pitää mua ihan vitun tyhmänä. Vissiin sitten vaikutan siltä. 

Niin ja tosta pettämisjutusta; mä toivon että ette nyt sen kummemmin nosta sitä esille, se oli vaan sellanen maininta että mä tosiaan kirjotan aroistakin aiheista täällä. Se juttu nyt vaan sattu vaikuttaa muhun tosi paljon, ja koska kuulin asiasta anonyymeilta tuolla kommenttiboksissa niin luonnollisesti aihe nous esille. En halua kuitenkaan ajatella koko juttua, enkä halua kirjottaa siitä enää yhtään mitään. Kerron siis paljon asioita itestäni täällä, mutta on paljon mitä en kerro enkä edes halua kertoa. Ihmiset täällä tuppukylässä ilmeisesti luulee tuntevansa mut paremmin ku mä ite, ja musta onki ainaki joskus liikkunu juttuja joissa ei oo kyllä yhtään mitään järkee. Mä tiedän ihmisiä jotka vihaa mua, vaikken ole ikinä heidän kanssaan edes puhunut:D Että tällasta täällä.

Mä rakastan syömistä ja mun paheisiin kuuluu ranskikset ja sipsit. Tykkään kans laittaa ite ruokaa. Kuten ruokavaliosta voi päätellä niin oon tällanen ikilaihduttaja ja mun paino vaihtelee aina 1-2kg suuntaan jos toiseenki. Mä sain järkkärin viime jouluna, enkä osaa käyttää sitä vieläkään joka tilanteessa... Mutta jos haluutte kysyä jotain niin kysykää ihmeessä joko kommenttiboksissa tai formspringissä, vastaan mielelläni:)
ps. mun ääni ei oo tullu vieläkään takas ja huomenna olis työhaastattelu:D

80 kommenttia:

  1. Luulenpa vähän,että toi tuntemattomian "vihaaminen" sua kohtaan saattaa johtua ihan siitäkin, että ovat katteellisia paskoja..nätti tyttö kun olet :) Älä välitä!

    VastaaPoista
  2. Eksyin sun blogiin tänään ja jäin jo ihan koukkuun, oon selannu tätä parituntia ja varmasti tulen seuraamaan tulevaisuudessakin:) ihania asukuvia, juuri samanlainen tyyli kuin itsellä.. :) vaikutat ihanalta ihmiseltä, ja monet ajatukset mitä kirjotat kuulostaa hyvinkin läheisiltä ja tutuilta itselle... älä välitä niistä joilla ei ole muuta elämää kun puhua muista pahaa! :)


    -Uusi lukijasi :)

    VastaaPoista
  3. Hei sulla on tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis tyttö! Mä asuin kanssa lukioaikana kärpäsenkakan kokosessa pikkukylässä ja siellä sai heti, välittömästi, etenkin naisilta negatiivista huomiota jos uskaltautu pukeutumaan johonki muuhun kun pillifarkut, Marimekon laukku, Lacosten tennarit ja Espritin neulepaita -uniformuun. Ja mä kun en sitten millään jaksanut pitää pastellinvärisiä vaatteita joka päivä, ja halusin ihan arkenakin pitää kauniita kenkiä lättätennareitten sijasta.. sain itsekin osakseni tota, että ihan vieraat ja monta vuotta nuoremmat ihmiset puhu paskaa selän takana ja keksi ihan järjettömiä huhuja, ihan sairasta! Tyypit kävi jossain irc-galleriassa kyttäämässä tekemisiä ja keksi siihen ympärille juoruja :-D
    Eli siis älä sure, tiedän että toi tuntuu ihan kauheelta mutta oot niitten paskanpuhujien yläpuolella ja sulla on sata kertaa kauniimmat vaatteet kuin niillä! Ha!

    VastaaPoista
  4. sä vaikutat tosi mukavalta !

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! En oo kauaa seurannu sun blogia niin kiva tietää susta enemmän ilman että tarvitsee kaikkia postauksia selata :) Sä oot ihan sairaan kaunis, ja ihailen sun tyyliä ♥ Mä en tietenkään voi tietää miltä susta tuntuu, mutta voin sanoa, että jollain tapaa ymmärrän mitä tarkoitat. Oon ite asunu tosi pienellä paikkakunnalla 7-8 vuotta, vuosi sitten vanhemmat kuitenkin päätti että me muutetaan takas pääkaupunkiseudulle ja täällä oon ollut ehkä onnellisempi kuin koskaan :) Hyvää joulunodotusta sulle, mä jatkan sun blogin seuraamista ja kurkkaa mun blogi jos ehdit!

    http://whatamiwaitingfor-emma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Miten kaikki vaatteet näyttääki sun päällä aina noin ihanalta! :)

    Ps. Pienet kaupungit in my heart, terveisin yksi joka on asunut koko nuoruutensa alle 8000 ihmisen paikkakunnalla... :D

    VastaaPoista
  7. arvostan tosi paljon sitä et pukeudut omalla tyylilläsi ja olet persoonallinen sillä tiän kui ahistavaa se välillä on nui pienellä paikkakunnalla kun sua pidetään suurinpiirtein ulkoavaruudesta muuttaneena avaruusoliona, koska itsekin asun tällasessa lapin pikkukylässä jossa kaikki tuntee melkeen kaikki ja ihmisiä on sen 400 jos ees sitä.Samastuin tosi paljon suhun ja aivan ihana blogi! :) ...ainii pitääpä liittyä lukijaks ;)

    VastaaPoista
  8. paskanpuhujia löytyy aina, kateellisten panettelua!

    VastaaPoista
  9. Oot ihana<3 vaikka en ees tunne sua, niin sitä sä tän blogin perusteella oot! :D sulla on ihana tyyli ja ihana blogi!

    VastaaPoista
  10. Löysin tänne tuolta Lauran blogista. Vaikutat kivalta ja pukeudut hienosti, kirjotat mielenkiintoisesti ja oot lisäksi kaunis. Kiva löytää blogi joka ei oo vaan "täs on mun tän päivän tusinavaatteet, loppu" vaan josta löytyy myös sisältöä. Pistin tän nyt suosikkeihin ja alan seuraamaan! Jejeee.

    P.s. Tiiän paremmin ku hyvin miltä tuntuu olla jumissa pikkukaupungissa joka on täynnä katkeria idiootteja. Koita pärjäillä :D

    VastaaPoista
  11. täst tuli mun uus lemppari blogi! :) en oo kauaa seurannu mut vaikutat kiinnostavalt ja eloisalt, you know.

    p.s. se että kirjotat yksityiselämästäsi on tietenkii riskaapelii mut tosi rohkeeta. blogisi on siksi paljon kiinnostavampi kuin nuo muut miljoona blogia. ja toisaalta, kuka haluis sulautuu massaan kun ei täs oo mitää menetettäväkää. elämää vaa :)

    VastaaPoista
  12. Voimia sulle, mä tiän miten kamalaa on asua pienellä paikkakunnalla. Onneks se porukka hajoo ja hukkuu maailman tuuliin viimestää lukion jälkee ku lähetää muualle opiskelee! Sä oot kaunis tyttö ja ne muut on vaan kateellisia, älä välitä niistä <3

    t. uus lukija :)

    VastaaPoista
  13. en tajuu miten susta ei tykätä siellä, vaikutat just sellaselta kivalta kaikkien kaverilta!

    Paskaa puhuu ne jotka on ite huonompia.. :)

    VastaaPoista
  14. Hei sulla on ihana blogi, ja pystyn jotenkin samaistumaan suhun. Itse oon koko elämäni asunu todella pienellä paikkakunnalla keski-suomessa ja tää on hirveä paskanjauhamisen paratiisi. Jos lähtee ulos niin aina melkein saa tuntemattomilta pahoja katseita! Ihanaa että löysin sun blogin koska se on mielenkiintoinen ja kuvat ovat ihania! Sulla on kiva erilainen tyyli, pidä se. :)

    VastaaPoista
  15. Oii sulla on ihan älyttömän makeita vaatteita, pointsit siitä !! ja hei, keep talking shit, you're making me famous ;) eivaan että öö ketä kiinnostaa mitä jokkut rändömit aatteleeeee, jääköön ihan omaan arvoonsa

    VastaaPoista
  16. Voi että, mun mielestä sä vaikutat ainakin tosi ihanalta ihmiseltä :) Älä välitä ihmisten puheista, vedetään tää kuuluisa kateuskortti esiin ja he todellakin ovat kateellisia! Toivottavasti pääset piakkoin pois sieltä ja voit alottaa ihan alusta<3 :)

    Itse asun Helsingissä ja ihan samanlaista paskanjauhantaa se on täälläkin, valitettavasti. :(

    VastaaPoista
  17. Bongasin tän sun blogis tuolta Lauralta. Aikasemminkin oon suo lukenut jolloin oli tää pettämisepisodi meneillään ja se oli kyllä surullista luettavaa, mutta ne on menneitä joten ei enempää. Mutta tahtoisin vähän tarttua siihen, että kun kerroit että ite oot aiheuttanut sen mitä susta ajatellaan, ja täällä sitten puhuttiin siitä miten ihmiset ovat vain kateellisia. Aivan varmasti ovatkin noin näyttävälle naiselle! Kuitenkin olet itse aiheuttanut sen, ja sun pitäisi vaan elää sen kanssa. Ja olla sujut sen kanssa. Menneisyyttä ei pysty muuttamaan, mutta tulevaisuuteen pystyy vaikuttamaan. Itekkin on tullut tyrittyä joskus, ja tällähetkellä oon onnellisempi kuin ikinä!! En kaipaa niitä ystäviä joiden kanssa ei ollut hyvä olla, vaan meni porukan mukana. Loppujen lopuksi, vaikka sä olisit asioita tehnytkin väärin niin suo ei oo ees yritetty ymmärtää ja on vaan saatu susta se heikko, ketä kiusata. Ihana on kuitenkin huomata että sulla on poikaystävä, joka on sun kanssa kaikesta huolimatta. Vanhetessaan sitä ymmärtää että elämä on oikeesti aika mukavaa yksin!

    Ainiin ja mistä lyödään vetoa että 98% näistä negatiivisista kommenteista on jotain Iisalmelaisia ilkeitä iilimatoja?

    Mä niin toivoisin, että sä pääsisit opiskelemaan jotain alaa mitä rakastaisit, ja saisit kaikille näytettyä että kuka on kingi! Koska se oot sä.

    VastaaPoista
  18. tänne eksyttiin ja jäätiin :) aivan ihana blogi!

    VastaaPoista
  19. joo samasta paikasta eksyin mäkin tänne sun blogiin ja täytyy sanoa että nainen oot upee! ja aivan ihana tyyli! :)

    t.Linda

    VastaaPoista
  20. voi vitsi ku oot kaunis! miks et pidä hiuksii ylhäällä näyttäisit vieläkin kauniimmalta :D ja ihan uteliaisuutta kysyn et paljon sait uusia lukioita lauran kautta? mun lisäks ;)

    VastaaPoista
  21. Heii! Mun sukulaisii asuu kans Iisalmes :) heti ku luin et asut Iisalmes tuli ikävä sukulaisten mökkiä.
    Ja oot muuten ihan sika nätti! Ja kivoi vaatteit sul nois kuvis. Oon kade hiuksistas, ne on ihanat. :D

    VastaaPoista
  22. anonyymi: koska näytän kamalalta hiukset ylhäällä, usko tai älä:D en tiiä paljonko yhteensä on tullu uusia lukijoita mut ainakin bloggerin kautta ton lauran postauksen jälkeen on tullu vissiin 160 uutta lukijaa tähän mennessä, en tiiä sitten blogilistan ja bloglovinin kautta ku en oo käyny kattomas:)

    VastaaPoista
  23. oot aivan älyttömän kaunis!! :)

    VastaaPoista
  24. Oon myös yksi näistä eksyneistä!
    Mutta jäänkin nyt heti seuraamaan, koska lähellä asuvia bloggaajia on kiva seurata.. Asun siis kajaanissa iisalmen vieressä, joka on musta myös aika korvessa! Ihana tyyli btw. :)

    ps. Samajuttu täällä tuo, että muut tuntuu tuntevan sut paremmin kuin sä itse! Yllättävän rasittavaa..

    VastaaPoista
  25. Sun vaatteet on ihan kivoja, mut ei oikeen sovi minishortsit tollasten selluliittisten, paksujen reisien kaa.... Voisit pukeutua vartalotyyppisi, etkä muodin mukaan :) ei pahalla.

    VastaaPoista
  26. Minnekäs sulla on työhaastattelu?:) tosi kiva että oot päässy haastatteluun, varsinkin ku yhessä aiemmassa postauksessa puhuit siitä että haluaisit töitä:)

    VastaaPoista
  27. Päädyinpä eilen blogiis Lauran blogissa olevan blogiesittelyn kautta.

    Heti ku aloin selaamaan postauksias ni kiinnitin huomiota noihin sinu kuvien taustalla esiintyviin maisemiin ja ei menny kauakaan kunnes tajusin, että MITÄMITÄ asut yhä siellä, mistä ite muutin pois nelisen vuotta sitten. Tuntu hieman tiedätkö.. hassulta löytää blogi ikäänkui vahingossa, jonka kirjottaja asuu jossain niin pienessä kaupungissa ku Iisalmessa. Huhhuh :D

    Kaikki blogit on kirjotettu lähes aina jostain Helsingistä tai sen ympäriltä, mutta kerranki löyty blogi, joka eroo nii sisällöltään kui myös "kirjotuskaupungiltaan" muista. Yks sinun blogin monista hyvistä piirteistä on se, että kerrot jopa hyvinki yksityiskohtasia asioita, etkä välitä mitä ihmiset niihin kommentoi. Yleensä kaikissa blogeissa on tektiä tyyliin blaablaa ostin uuden vaatteen ja sitte tein tätä ja tätä. :D Mut tottahan se on.. kerran me tääl vaa eletään. Mieluummi vähä katuu sitä mitä on tehny, ku katuis sitte sitä minkä on jättäny tekemättä.

    Sie oot todella kaunis ja pukeudut ihan täysin erilailla ku lähes kaikki siellä asuvat. Ihmiset vaa kiinnittää sinuu huomiota, koska oot erilainen ja et sulaudu siihen perusmassaan. Ja pöhpöh.. sie vaikutat tosi mukavalta etkä miltään vittumaiselta :D Että äläs nyt sentäs liiottele :D

    Pikkukaupunkien huonoihin puoliin kuuluu todellaki just noi juorujen levittelyt. Heti jos et sulaudu siihen massaan tai et toimi niinku valtaosa väestöstä, heti alkaa juorut levitä ja ihmiset alkaa kattoon pahasti. Se on just sitä, miltä pikkukaupungis ei voi todellakaan välttyä.

    VastaaPoista
  28. Vau oot upee! Löysin kans blogis Lauran blogista, ja jäin tähän kyl heti koukkuun! Oot tosi kaunis ja sul on hyvä asenne :) jatka samaa mallii!

    VastaaPoista
  29. Eksyin sun blogiisi myös Lauran kautta ja hyvä, että näin kävi. Mua on myös petetty ja arvosteltu negatiivisesti siihen pisteeseen asti, että masennuin. Asun myös pikkukaupungissa, pienemmässä kuin sinä ja tiedän hyvin, miltä susta tuntuu. Ihmiset ovat kateellisia. Tsemppiä jatkoon, täällä on joku, joka ymmärtää sua!

    VastaaPoista
  30. olen täysin koukussa tähän blogiin

    VastaaPoista
  31. vau, onnea uusista lukijoista! :)

    VastaaPoista
  32. Jeij, taas löyty mukavan olonen uus bloggaaja kenen blogii on ehdottomast pakko perehtyy hieman paremmin :) Mukava et löytyy uusia blogeja mitä ihastella :)

    -A.E.

    VastaaPoista
  33. sulla on ihanan paksut hiukset! onko sulla jotain lisäkkeitä vai onko ne muuten vaan noin täydelliset? :D

    VastaaPoista
  34. anonyymi: joo mulla on pidennykset, omat hiukset on sellaset ohuet liirut:D

    VastaaPoista
  35. oot ihan törkeen kaunis ja sul on ihana tyyli! ♥ älä välitä niistä idiooteista, jotka "ei pidä susta"!

    http://jadelmiina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  36. http://fuckfash.blogspot.com/2011/12/mielenkiintoisia-blogeja-vol-2.html

    <--- olet lauran mielenkiintoiset blogit vol.2 mukana! :))

    tällein tiedoksi vain, jos kiinnostaa tietää! :))

    VastaaPoista
  37. Uuuui löyin sun blogin just Lauran kautta ja jään kyllä seuraamaan =) Mulla on vähä sama juttu, että monet tuntemattomat ilmeisesti vihaa mua vaan sen perusteella mitä ne on muilta musta kuullu... ja muutenki monilla ihmisillä taitaa olla jotaki mua vastaan mut en vaa jaksa enää välittää :) Ja oot törkeen kaunis ja ihana tyyli (=

    VastaaPoista
  38. Tuntuu oikeesti tosi pahalta ettei sulla oo kavereita täällä :/ En tosiaankaan vois ikinä uskoo! Vaikutat tosi kivalta ja oot super nätti nii uskosinpa että suurin osa on vaan kateellisia! Oon siis itekki Iisalmesta ja tiiän sut, mutta ei olla koskaan juteltu mitään!

    Toivottavasti saat kuiteski kavereita ja jos et saa, nii se lohduttaa et lukio on ihan pian ohi ja sit pääsee pois täältä ;) Ja oon 100% varma et muualta kaupungista saat helposti kavereita, Iisalmi nyt tunnetusti on mitä on!

    VastaaPoista
  39. "Oon tällanen yksinäinen paska ja oon onnistunu saamaan monet ihmiset vihaa mua ihan omilla teoillani."

    voin niin samaistua tuohon, itse asun kans pikku paikkakunnalla ja mulla ei oo täällä juurikaan kavereita, muutama vain. Joskus ollut enemmänkin mutta eipä oo enää. Kavereita on muualla ja niistä en luovu en missään hinnassa! ja aion kans lähtee täältä pois ja äkkiä. kun keksis vaan että minne ja mitä tekemään:D Mut se on fakta et tänne en jää !

    VastaaPoista
  40. paino voi heitellä päivässäki 1-2kg joten toi ei tarkota mitään lihomista/laihtumista :D

    VastaaPoista
  41. En kyllä mitenkään tajua miten sä voisit olla vihattu tms, vaikutat niin mukavalta! Mä asuin elämäni ekat 16 vuotta 3000 asukkaan kunnassa, se oli tosi rasittavaa vaikka oli siinä omat hyvät puolensakin. Mahtavaa että jaksat pysyy positiivisena kaikesta tosta huolimatta mitä oot joutunu kestää, pysy jatkossaki :)

    VastaaPoista
  42. täällä kans yksi iisalmelainen joka haluaisi tutustua suhun, muttei uskalla..:)
    en ymmärrä mikä ihmisiä risoo, minä ainakin pidän sinua herttaisena ja mukavana!

    VastaaPoista
  43. oi herrajestas oot kaunis ja aivan ihana tyyli! lukijaks jäin:)

    VastaaPoista
  44. Kivan olonen blogi ja tyttö, en ymmärrä miten sua voi muka vihata! Löysin sut kans Lauran blogin kautta ja todellakin jään seuraan! Oot hurjan kaunis<3

    VastaaPoista
  45. oooi oot ihan super kaunis! :) vaikuttaa tosi kivalt tää blogi, jään kyllä lukijaks !

    http://ninaablogi.blogspot.com/ käy säki kurkkaa mun blogii :-)

    VastaaPoista
  46. Musta on puhuttu paskaa kun mun poikaystävästä oltiin niin kateellisina.Joku yritti oikee vampata sitä kannattaa vaan nauraa tollasille ei noit voi mitenkään ottaa tosissaan eikä varsinkaan itteensä.Sulla on niin monta samaa vaatetta ihan sattumala kun mullakin haluisin sun kaikki vaattees.Kateutta muissa varmasti herättää sun ulkonäkös oot nimittäin tosi kaunis nuori neiti.

    VastaaPoista
  47. Sulla on hieno blogi ja sun tyyli on ihan tosi kiva, pakko oli lukijaks liittyä!! Noita paskanpuhujia löytyy tosiaan joka kulman takaa, ne yrittää latistaa toiset maahan puhumalla kaikenmaailman paskaa ja mitä ne sillä luulee saavuttavansa? Ei ne jauhamisella kyllä mitään suosiotakaan niitä. Itkeskelkööt yksinään paidanhelmoihinsa jos niin vituttaa toisen ihmisen olemassaolo :)

    VastaaPoista
  48. Vau hieno blogi! Bloglovinin kautta tänne eksyin. Aikamoista Iisalmessa.. Helsinginssä on aina tilaa! Täytyy kyllä sanoa että ihana tyyli sulla on ja niin kaunis olet! :)

    VastaaPoista
  49. diggaan kuteita ja fiilaan sun jotain tollasta hömmm aitoutta! joka tästä! meinigistä! jotenkin! huokuu! :D

    VastaaPoista
  50. Sun tyyli on jtn mahtavaa!(: tykkään ihan sairaan paljo! Ja sit niin kivan näköstä ku asukuvien takana onki maalaismaisemaa eikä semmosia betonisia kerrostaloja (: ja joo saat musta yhen lukijan lisää!(;

    VastaaPoista
  51. törkeen hieno tyyli sulla :)

    VastaaPoista
  52. Oot kyllä ihan älyttömän kaunis.♥

    -N

    VastaaPoista
  53. Heippis!
    Päädyin tänne ylläri pylläri Lauran blogin kautta, ja vaikutat kyl tosi mielenkiintoselta tyypiltä! Voisin jäädä seurailemaan =)

    Lisäksi sä muistutat jotenki vähän mua, oon myös landelta kotoisin ja vihasin sitä niiiiin paljon. Nykyisin asun Helsingissä erittäin tyytyväisenä =) Vähän aikaa ku jaksat niin pääset kyllä sieltä pois. Hauskaa joulua!

    VastaaPoista
  54. Sulla on kiva blogi! Jään mielelläni lukijaks:)

    VastaaPoista
  55. En oo ikinä sanonu kenellekään, ku aina joku mättää. MUTTA VÄHÄN MÄ RAKASTAN SUN TYYLIÄSI :D

    VastaaPoista
  56. heippa! sä olet tilannu forever21 nii voisinko kysyyy et millaset postikulut siellä on? selailin tänään sun blogias ja se on mahtava <3 olit jossain postauksessa sanonu et suomeen ei tuu tulleja.. ei vaikka tilaus maksais minkäverran tahansa?:)

    Kiitti! :)

    VastaaPoista
  57. anonyymi: postikulut on muistaakseni 6e ja tulleja ei tosiaan ole:)

    VastaaPoista
  58. tiiän et poikaystävän pettäminen on helvetin rankka juttu.. oon ite kokenu saman, ja siks haluisin lukee myös sun tarinan mut en löydä siitä mitään juttua täältä :( voisiks linkata tähän jonkun postauksen siitä ? toivottavasti oot päässyt jotenkin yli ja saanut elämän taas jatkumaan. muutenkin vaikutat ihan hurjan kivalta tyypiltä enkä tajuu miten sua voidaan vihata ?:o tsemppii sulle !<3

    VastaaPoista
  59. Hei mistä oot ostanut ton 5 tai kuudennen kuvan beessin / mustan bleiserin? Se on ihana! Ja sul on todella ihana tyyli!:)!

    VastaaPoista
  60. olen yksi niistä, jotka löysi sun IHANAN blogin Lauran blogin kautta. :) ihastuin heti ja nyt sait yhden uuden seurailijan! ^^ <3 ps. oot ihan sairaan kaunis. :>

    VastaaPoista
  61. anonyymi: siitä ei oo yhtä tiettyä postausta, vaan siitä on mainintaa kevään joissain postauksissa ja kommenteissa:) aino: oon tehny ton ite, leikkasin hihat kirpparilta ostetusta jakusta irti ja tilalle laitoin nahkahousuista leikatut lahkeet hihoiks:)

    VastaaPoista
  62. hah, rupesin kans lukee tätä MFF:n kautta, luin kaikki sun vanhat postauksen ja sit tein tän ittes esittely postauksen!:D

    VastaaPoista
  63. seurusteletko vieläkin siis roopen kanssa?=)

    Lauran blogista täne eksyin ja jäin.hih

    VastaaPoista
  64. Moikka! Itse en ehtinyt vasta kuin muutaman postauksen selailemaan, mutta heti oli kyllä pakko lisätä suosikkeihin. Vaikutat aivan huippu tyypiltä, jolla on myös aivan mahtava tyyli. :)

    VastaaPoista
  65. 5000 ihmistä tällä paikkakunnalla ja voin samaistua niiiiiin sun tunteisiin! oot kaunis:)

    VastaaPoista
  66. Voi Luoja sä oot nainen upee!! Sun tyyli ja persoona on niin aito ja omanlaisensa et ei sust voi olla tykkäämättä! :) mäki asun pienel paikkakunnal ja puolet tääl vihaa mua mut en anna sen häiritä mun elämää! Älä anna säkään niitten kateellisten siellä!

    T. Yksi uusi lukijasi :)

    VastaaPoista
  67. Moikka!

    Pakko sanoa että oot supernätti ja siulla on tosi ihana tyyli.
    Ensimmäistä kertaa eksyin siun blogiin tosta lauran sivuilla olleesta linkistä ja tykkään kyllä tosi paljon.
    Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  68. oot kyllä tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  69. Kiva Blogi ja mä niin tajuan tuon että asuu pienellä paikkakunnalla... Siis että kaikki on kimpussa ja kaikkia kiinnostaa toisten asiat :D Itä-Suomesta olen itse mutta nykyään kotipaikka on Helsinki..
    Tsemppiä:)

    VastaaPoista
  70. oot iha hullun kaunis ! ja upee tyyli, rakastuin heti tähä blogiin:) mä asun kans pikkukaupungissa, toi on just niin ärsyttävää ku puoltutut luulee tietävänsä sust kaiken jonku juorujen perusteella, välil ei voi ku nauraa ku saa jostai kuulla mitä on muka ite tehny.. :D ja kiva ku teit viel tällasen esittelypostaukset, hyvä idea! vaikka aion silti lukee vanhoiki postauksii :D

    VastaaPoista
  71. Älä välitä mitä muut ajattelee, oon seurannu sun blogia jo pidemmän tovin ja musta on vaan ihanaa, kun uskallat olla just sellanen kun oot, pukeudut niin kuin haluat ja kerrot itestäs mitä haluat! Musta sun pukeutumistyyli on hieno, joskus ehkä turhan paljastava MUN makuun, mutta musta onkin just hienoo ku uskallat olla mitä olet!
    Tsemppiä tulevaisuuteen, kouluihin hakuun ja pääsyyn pois Iisalmesta! (Tiiän mistä puhut, sillä asun ite vielä pienemmällä paikkakunnalla ja täältä pääsy pois on koko ajan mielessä!!;D)

    VastaaPoista
  72. Oi onpa ihania asuja!:)

    http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  73. Jotenki tosi kiva blogi kyllä :)!
    Itekki asun sellases tuppukylässä ettei mitää rajaa ja tääl kaikki paska levii paljon nopeemmin ku isommissa paikoissa :D
    Jotenki samaistuu tähän :--)

    VastaaPoista
  74. miten ihana toi ensimmäinen kuva:--)!

    VastaaPoista
  75. Tosi kiva blogi ja voi ku oot söpö! Ryhdynkin heti lukijaks ^^

    Helppo samaistua suhun ku itte asuin 13-vuotiaaks asti Karttulassa (never heard? vissii aika lähellä Iisalmee, ainakin kävin jossain koulun laulukilpailuissa siellä haha) ja aika samat fiilikset oli ku sulla. Mullakin oli hankaluuksia (mahdotonta) löytää samanhenkistä porukkaa noista pienemmistä paikoista:) Sitten muutin Kuopioon muutamaksi vuodeksi, ja sekin alkoi tuntua ihan liian ahtaalta! Hassua, miten jotkut pikkupaikan kasvatit haluaa asua koko elämänsä jossain landella ja jotkut (esim. mä) haluaa aina vaan isompaan ja isompaan. Muutama kuukausi sitten muutin Brasíliaan (2,5milj. ihmistä) ja voisin kuvitella asuvani vieläkin isommassa paikasssa! Ääks. Toivottavasti sä pääset pian tuolta pois vähän parempiin piireihin.

    Tsekkaa jos kiinnostaa!
    http://beijosmelissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  76. pakko sanoa et olet UPEA!!

    en ymmärrä niitä ihmisiä. vaikutat nii sympaattiselta ja mukavalta, että mite susta ei vois tykätä? lapsellista muutenki levittää säälittäviä ja itekekskittyjä juttuja ja levittää omia mielipiteitä, ei kyllä kaikki ihan ok voi olla.

    uudelta, ja isommalta, paikkakunnalta saat varmasti uusia ja oikeita ystäviä, ku vaa jatkat samaa mallii lippu korkeella ja luotat ittees!
    voi kateus, kun itekki vois vaa olla välittämättä kaikesta paskasta mitä niskaan sataa!

    VastaaPoista
  77. oot niin ihanan rehellinen ihminen! :) toi ylin kuva on aivan taivaallisen kaunis!

    VastaaPoista
  78. Ihania vaatteita , sulla on kyllä niin hyvä maku (: ! Liityin lukiaks !
    käy kurkkaa:
    http://kosmetiikkabloggausta.blogspot.fi/

    VastaaPoista