22.12.2011

want you to see all of the lights

Jes nyt on joululahjat hankittu ja voi keskittyy ihan vaan rentoutumiseen. Kaks tuntia tuli autossa istuttua ton kuopion reissun takia ja nyt kyllä väsyttää. Nukuin viime yönä ehkä kolme tuntia ku aloin stressaa kaikesta mahollisesta penkkariasusta lähtien. Eniten mua stressaa kuitenki se et mun lukio tulee olemaan kiinni matikasta, koska mulla on nyt kolme nelosta ja yks koe pitäs saada läpi. Joululomalla aikaa pitäski sitten vissiin käyttää matikan pänttäämiseen, saas nähdä miten käy. Mulla oli kaikki ne kurssit viime vuonna joten en muista niistä yhtään mitään. En kerkee käydä jotain niistä kursseista uusiks, mut näin siinä käy ku jättää viime tippaan.

Ostin itellenikin ''lahjan'' mut sen näätte sitten joskus myöhemmin. Sain kans roopelta oikeesti ihanimman lahjan ikinä ja oon niin ilonen siitä että oon hymyilly kokoajan ku idiootti. Näätte senki lahjan sitten myöhemmin, voi mennä itseasiassa vähän aikaa ennen ku näätte!;) Ja ei en oo raskaana tai mitään sellasta viitaten tohon että saattaa mennä aikaa:D

Sellanenki hyvä juttu ois nyt että mulla ei pitkästä aikaa oo mitään valitettavaa asukuvista. Oli tällä kertaa oikeesti kylmä ottaa kuvia ja hommanhan teki vaan mahtavammaks se et mulla ei ollu kotiavaimet mukana enkä huomautuksista huolimatta muistanu viedä eilen vara-avainta paikalleen... No siinä värjöttelin ehkä vartin ulkona kunnes roope sit käytti mua hakee avaimen. Parasta oli ehkä se ku pääsin vihdoin sisään niin mun sisko oliki ollu kokoajan kotona, ei muka kuullu ku pimputin ovikelloo...........
Musta muutes tuntuu ihan siltä että poksahdan kohta, tuli ahdettua sen verran massu täyteen amarillossa. Nyt jäi se kana pizziola subi hankkimatta, mut kyllä amarillo subwayn aina voittaa:)

12 kommenttia:

  1. SIIS IIIIK, jouduit olee peräti vartin ulkona !??!?!? mä jumalauta seisoin yks päivä kaks tuntia legginsseis ja hamees tuol kauheen lumimyrskyn keskel enne ku joku tuli avaa et älä sinä valita :DDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Anonyymi ylemänä: Ja afrikan lapset kärsii nälkää "et älä sinä valita"

    kaikki kun on suhteellista! muutenhan mistään ei sais valittaa ku jollain menee aina huonommin :D

    VastaaPoista
  3. Ihana ihana asu ja ihana sinä! Ois muuten kiva jos kirjottaisit asukuvien alle et mistä ne vaatteet on ostettu :)

    VastaaPoista
  4. oot kyllä ihan sika kaunis ja tosi kiva asu!

    VastaaPoista
  5. apua miten paljon sielä on lunta! epäreilua:(

    VastaaPoista
  6. Mulla tuli heti mieleen,että ootteko te menny kihloihin ;) ? Ja ihana asu jälleen kerran :)

    VastaaPoista
  7. suvi: haha ei nyt sentään:D kiitos!

    VastaaPoista
  8. apuaaaa en malta odottaa et saan tietää noi lahjat! hirveetä tällane kiusaaminen :D

    VastaaPoista
  9. oii tosinätti asu ja hienot noi kynnet :)!

    VastaaPoista
  10. luin vähän noita sun vanhempii postauksii pettämisestä siitä kuinka susta ei tykätä siellä iisalmessa. susta tulee mieleen mun vanha kaveri joka riitaantu mun muitten kavereitten kanssa ja siitä tuli tosi epäsuosittu. yhessä vaiheessa se vaihto koulua, siellä se sai eka kavereita, mut sitä alettiin vihaamaan esim koska se yritti kertoo niille päihteiden käytön huonoista puoltista ja saada ne lopettamaan. siitä tuli masentunut, se varastelee, viiltelee ja on tosi epäsosiaalinen ja tiiän nääkin vaan yhen kaverin kautta. mä välitän siitä, se on kuitenkin tosi upee tyttö, ihan niinkuin sä. se pukeutuu tyylikkäästi, sillä on nätit hiukset ja loppujenlopuks se on ihana ihminen. mun välit siiehn on katkennu, mut uskon et se saa joskus vielä oikeita ystäviä jotka välittää siitä. sä myös, jos uskallat vaihtaa maisemaa ja tutustua uusiin ihmisiin. tiedän että sulla ei ees mee niin huonosti kun tällä mun kaverilla, välillä tosin kuulostat syömishäiriöiseltä. kiva kuulla että sulla menee nyt hyvin ja oot ilonen. tsemppiä ja rohkeutta sulle, oot kaunis, upea ja ihana tyttö<3:)

    VastaaPoista