23.12.2011

xmas things

Yllä jouluisia kuvia, jotka räpsin kyllä oikeestaan jo joulukuun alussa. Mua harmittaa että otin ton m&m's kalenterin ku en tykkää yhtään pähkinä m&m'sseistä saati sitten bountyista. Tietysti tänään oli bounty ja huomenna pitäs vissii olla vielä sellanen pähkinäjuttu:D

 Kävin tänään postista hakee ne kolmet nellyn korkkarit (kuvia näätte myöhemmin) ja ostaa vielä irinalle joululahjan. Enpä olis uskonu että koiralle on niin vaikeeta löytää lahjaa, tuli nimittäin kierreltyä aika monta paikkaa ennen ku sopiva vihdoin löyty. Oon aina ollu toosi huono paketoimaan, mutta nyt kävi niinki hyvä tuuri et löysin yhtä lahjaa vaille kaikille lahjoille valmiit pussukat. Kyllähän mä sitten hiukan huonolla menestyksellä yritin tota itse paketoitua lahjaa taiteilla... Tossa on siis mun porukoitten, siskon, veljen ja irinan lahjat.

Mulla ei oo ollu nyt ollenkaa joulufiilikset vaan ennemmin oon oottanu joulua kauhulla. Tää on ensimmäinen joulu 14 vuoteen ku eppua ei oo. Se oli aina niin tiivis osa joulua että mua pelottaa joulu ilman sitä tosi paljon. Mulla on tapana herätä joulusin aamulla kattoo joulupukin kuumaalinjaa (voi kyllä), ja eppu on aina kömpiny eteisestä olkkariin mun seuraks. Jotenki vaikee kuvitella et nyt en voi ekana aamusta hakee eppua eteisestä mun kaa kattoo telkkaria, eppu ei oo uunin eessä kuolaamassa kinkun perään, nostamassa jalkaa ruokapöytää vasten ku ollaan jouluruualla (tälleen viime jouluna:D), eikä eppu oo avaamassa lahjoja. Se oli niin lutunen ku se osas avata lahjat vielä sillonki ku oli sokee. Joulusta tulee siis todennäkösesti sellanen että tuntee kokoajan sen että jotain puuttuu. Alla kuva viime joululta ku koitettiin hirveellä työllä saada epusta ja irinasta yhteiskuvaa.
Nyt vaan oikein ihanaa joulua kaikille lukijoille! Palaillaan sitten joulufiilisten ja lahjojen parissa:)

MERRY CHRISTMAS!!

20 kommenttia:

  1. Toooosi hauskaa joulua sullekin! Täytyy kyl myöntää et kyl silmät alko kostumaa ku tuosta koirasta luin tuota tekstiä :) ja mieleeni tuli meidän entisen koiran joulurituaalit ((:

    VastaaPoista
  2. Ihana toi viimenen kuva! :)

    Meidän koira lopetettiin kaks vuotta sitten, päivää ennen jouluaatttoa..sanomattakin varmaan selvää, et se oli hirvein joulu ikinä, ja aina tälleen joulun alla tulee aivan älytön ikävä sitä karvapalloo.

    VastaaPoista
  3. Voi eii... Luin ton postauksen epusta ja itkin sen koko ajan! Miulla on koira ja vuoden 2010 syksyllä meille tuli 2 kissaa, ja kissat tietenki on vieny suurimmanosan huomiosta...Tuo postaus avas miun silmät, ja hain äsken miiun oman karvakasan miun viereen sohvalle, ja tässä samalla rapsuttelen sitä!<3 Se on ollu meillä miun koko iän, ja en kestä sitä kun se kuolee. Huhhuh, ei pidä ajatella sitä! Mut siulle tsemppiä kovasti ♥

    VastaaPoista
  4. Voimia sulle. Mullakii tulee olemaan yksinäinen joulu 7 vuoteen ku ei oo sitä karvasta ystävää viettämässä joulua.. Mun pallero kuoli jo niin nuorena kesän lopussa syöpään, enkä oo vieläkään päässy siitä yli. Mut jaksetaan yhessä <3

    VastaaPoista
  5. Hyvää joulua sulle, vaikka sulla onkin suru ja ikävä koiraasi :)

    VastaaPoista
  6. Hyvää Joulua myös sinulle :)
    Meillä on myöskin kaksinkertainen suru täällä kun molemmat pystykorvat menehtyivät tänävuonna.. Nuori koira jäi auton alle syksyllä ja vanha, jo 13v, jouduttiin nukuttamaan vanhuuden vaivojen vuoksi pari viikkoa sitten. :/ niin surullista, mutta täytyy silti yrittää viettää joulua.

    http://katariinann.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Ihana tuo viimeinen kuva! Toivottavasti se piristää suakin edes vähän. Ja mä ainakin ajattelen että meijänkin koiruli on siellä jossain paremmassa paikassa ja tietää et sitä kaivataan:) <3 vaikka kuolemasta on kolmisen vuotta, tulee usein iltaisin mietittyä ihania muistoja kyynel silmässä:(

    VastaaPoista
  8. tosi hyvää joulua sullekkin ! :) tykkään hirmusesti blogistas !

    -tiiaps

    VastaaPoista
  9. ooi, koita jaksaa ja hyvää jouluu :)oikeesti rupes kyllä itkettää ihan mielettömästi kun luin ton postauksen teijjän koirasta ;( tosi surullista..

    http://princess-madebyme.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Ekaks: oikein ihanaa joulua sinulle <3

    oisitko voinu infota tähän vielä lyhyesti tuolta forever21sestä tilaamisesta? Maksatko luottokortilla vai paypalilla? tuleeko tuotteet ajallaan/hyväkuntoisina/vastaako tuote netissä olevaa kuvaa? mites noi koot? täsmääkö? apua, pliis! :)

    VastaaPoista
  11. Hei! eikö ookki tää tossa kuvassa oikeen puoleinen koira rodultaan cairninterrieri? jos on niin onko hän mistä kennelistä? :) itselläni on nimittäin kans cairni ja toista odottelen!

    VastaaPoista
  12. nous ihan tunteet pintaan ku kirjotit sun koirasta !:( mä ajattelen aika usein et minkälaista olis jos mun oma koira kuolis, ja rupeen heti itkemään. se on mulle yhtä tärkee perheenjäsen ku muutkin. eli osaan vaan kuvitella sun tunteen >:

    mut yritähän viettää kiva joulu!=)

    VastaaPoista
  13. anonyymi: oon maksanu siellä muistaakseni paypalilla mut ei kait sillä sen suurempaa merkitystä oo että miten maksaa:) ja tuotteet on tullu ajallaan, koot on täsmänny ja tuotteiden laadut ollu ok. Mulla itelläni sattu vaan semmonen pikku moka että katoin yhtä toppia et se ois ollu väriltään nude mut sit se oliki sellanen haalee vaalenpunanen, mut seki tais olla ihan oma vika ku en lukenu kunnolla et minkä värinen tuote on kyseessä:D ei siis mitään pahaa sanottavaa forever21:stä.

    anonyymi: jep cairni on kyseessä, mulla ei oo kyllä kennelistä mitään hajua ku taisin olla ite 4-vuotias ku me eppu hankittiin:D

    VastaaPoista
  14. Oon jo pitkään lueskellu sun blogia enemmän tai vähemmän vakituisesti, ja vaikutat tosi kivalta. Tykkään sun teksteistä, vaatteista yms! On ihanaa, että jaksat tehä tätä ilkeistä anonyymeistä huolimatta :)

    Vasta tänää luin kuitenkin tuon sun Epusta kertovan tekstin, ja voin kertoo, että itkin kokooooajan, koska kirjotit niin hyvin ja on itellä hyvin samanlainen tilanne.

    Meiltäkin lopetettiin jack russel (ikää 18 v 8kk) tuossa jokin aika sitten, ja se oli ollu meillä mun koko elämän ajan. Sekään ei ollu enää täällä ku mä täytin 18, ja nyt on ensimmäinen joulu ilman sitä :( kauhee ikävä, eikä kumpikaan näistä nykyisistä koirista voi korvata sitä, vaikka rakkaita nekin on..

    Kauhee romaani näin heti ekaks kommentiksi mutta... :D Jaksamisia sulle ja yritä nauttia joulusta! :)

    VastaaPoista
  15. Hyvää Joulua näin aluksi :)

    Oon nyt parin päivän aikana lukenu sun blogin alusta asti sillai pikakelauksella.
    Muistan lukeneeni sun blogias joskus vuonna nakki mut lopettelit sen joten luulin ettet tee tätä enää. Nyt ku löysin sut uudestaan ni on kyl kiva nähdä miten sä oot löytäny sun omas tyylis, verrattuna niihin alkujuttuihin :)

    Oot tosi kaunis ja sullo ehkä täydellisin vartalo ikinä. Toivon että ite joskus näyttäisin samalta :) !

    Ja no syy miks kommentoin on oikeestaan toi pettämisjuttu. Mä halusin vaan tulla sanoon että mua ärsyttää aivan järkyttävästi miten Roope teki sulle. Mä en ite antais ikinä anteeks vaikka kuinka rakastaisin, koska pettäminen (edes pienellä tavalla) on niin..paskinta mitä toiselle voit tehdä. Toivoin kovasti että ette ois palannu yhteen, mutta tietty on sun päätöksesä sekin :) Ja toivon että teillä menee nyt hyvin!

    VastaaPoista
  16. hyvää joulua sullekki!:) sul on ihana blogi ja tosi kiva tyyli:)

    VastaaPoista
  17. voimia sulle:) mutta olen samaa mieltä tuosta m&m-kalenterista! aina ku tuli sellane paha bounty-patukka tai niitä pähkinä m&m:ssejä nii meinasin rueta itkee:((

    VastaaPoista
  18. heippa hei, ja myöhästyneet joulun toivotukset ! sulla on aivan ihana blogi, niin persoonallinen, ja puhut jokaisessa päivityksessä täyttä asiaa. Vilpittömän rehellisesti sanottuna, vaikutat tosi onnelliselta ja mukavalta ihmiseltä. Mutta asiaan, bongailin noita vanhoja päivityksiä, ja yhessä kyselit hajuvesistä, että mitä kukin suosittelisi :-) noh, minulla on tuota samaista nina riccin hajuvettä, joten uskoisin että meidän hajuvesi-maku käy yksiin, sillä olen totaalisesti rakastunut tuohon samaiseen tuoksuun. Koska itse hamstraan hajuvesiä kuin mikäkin hullu, jotenki tuli vaan mieleen niinku uutta etsiessä, että toi dieselin loverdose hajuvesi ois niin sulle. En tiedä miten se vaan tuli päähän, olin kaupassa ja kun haistoin tuota hajuvettä, tuli vain jotenki sinun tyylinen pirteä tyylikäs nainen mieleen, että semmoselle tää ois niin hyvä ! että siinä vinkkiä, jos vielä laadukasta ja herkullisen tuoksuista hajuvettä olet etsiskelemässä. :-) ei muuta, mukavia lomia ! <3
    ( ps. satuin itsekkin sitten ostamaan tuon dieselin hajuveden... voi kyllä. <3 )

    VastaaPoista