7.1.2012

07012012

Käväsin tosiaan oulussa eilen ja tulin tossa äsken takasin. On se vaan niin outoo ku tuntuu siltä ku vielä eilen mun serkkupojat ois ollu vielä ihan pikkupoikia ku nyt ne on jo 14v ja 12v. Mulla oli kamera mukana mut kuvia ei tullu pahemmin räpsittyä, tässä tulis nyt kuitenki pari.
Tais olla vähän liian iso luu meidän pikkumonsterille...
Laitoin pikkusen liikaa vaahtoo poreammeeseen, lopputulos oli nimittäin se että koko kylppäri lainehti vaahdosta:D
 Käytiin kuin käytiinki zeppeliinissä vaikka iskä uhkas ajaa ohi siinä vaiheessa ku mä rupesin luettelee mitä kaikkee mun tartteis ostaa:D Ei kehdattu jättää irinaa palelee autoon joten se pääs kulkemaan laukussa mukana... Ei ollu muuten eka kerta ku äiti kanniskelee irinaa shoppailemassa mukana, se on ruennu nimittää itteensä jo savolaiseks versioks paris hiltonista:D


Porukat ei oikein innostunu shoppailusta joten kerkesin käydä vaan cubuksessa ja h&m:llä. Cubuksesta mukaan tarttu neule ja koru. Oonki varmaan joskus aiemmin maininnu miten haluisin löytää täydellisen sävysen vihreen paidan ja nyt sitten vihdoin sellasen löysin. Kiitos keinovalon kuvassa sävy on ihan väärä. Oikee sävy on kutakuinki tällanen.

I visited my counsins at oulu for one night. I also did some shopping which you can see above. My mum carried our dog in purse while shopping:D

30 kommenttia:

  1. Voi kumpa mullakin ois niin pieni koira, että vois kantaa laukussa sitä! :) Ihanan värinen toi vihree paita! :-)

    VastaaPoista
  2. Me käytiin tänään Oulussa, mutta isä ei suostunu ajamaan enää Zeppeliiniin :( toivottavasti siellä cubuksessa ei sitte ollu mitään kiva... Eihän?

    VastaaPoista
  3. laura m: usko tai älä mut jackrusselinterrieri:D

    anni: en kerenny hirveesti katella mut kyllähän siellä aika kiva valikoima näytti olevan:)

    VastaaPoista
  4. Sun blogis on ihan huippu:) sul on ihana tyyli.Onneks löysin tän !

    VastaaPoista
  5. Onko teidän serkuilla vai sulla poreamme? Kelpais mullekkin :D

    VastaaPoista
  6. mää näin sut zeppeliinissä! ajattelinki, että olitkohan se sinä :D

    VastaaPoista
  7. milla: serkuilla:) mulle kelpais ihan vaikka vaan kylpyamme mut meille ei mahdu:(

    VastaaPoista
  8. hienoa ku keräät aina sääliä täällä blogissa että ku ''sulla ei oo kavereita'' kumminkii koulussa kuljet tuo iso nokkas pystyssä ja katot nuorempia ku ne ois jotenki huonompia ku sä. en ihmettele yhtään jos sultakii kaverit häviää ku taidat tosielämässä olla aika ylimielinen. ja kyllä, asun iisalmessa joten tiedän ja olen nähnyt sen

    VastaaPoista
  9. anonyymi: mä en kerjää mitään sääliä sillä todellakaan, ja öö mulla ylimielinen ilme? mun perusilme on melko varautunu ja vihanen mut ei todellakaan ylimielinen. mä en harrasta mitään ihmisten tuijottelua, jos satun kattoo johonki suuntaan missä on ihmisiä niin se ei tarkota tosiaankaan että kattoisin ketään nokka pystyssä, ei mulla edes oo mitään ketään vastaan niin ei mun tarvii kattoo ihmisiä silleen. sä et selvästikään tunne mua yhtään koska sulla on musta sellanen käsitys

    VastaaPoista
  10. heei mäki olin tollo just zeppeliinis !:)

    VastaaPoista
  11. niimpä just.. siltä se vaan silti näyttää, olipahän vaikka varautunu tai vihanen ilme naamalla.. hyvähän se tänne blogiin on kirjotella noin ku kaikkihan sua uskoo ku eivät sua tunne/tiedä.

    VastaaPoista
  12. anonyymi: ai mä en sais kumota sun väitteitä ku oot saanu väärän käsityksen musta? siis pitäskö mun pitää jotain feikkihymyä yllä jokaselle vastaantulijalle vaikka oikeesti olisin pahalla päällä tms. sori nyt vaan mutta mä en voi muuttaa mun perusilmettä sen takia että sä nyt satut käsittämään sen niin että oon ylimielinen. älytöntä että muodostat käsitykses musta sen perusteella miltä mä näytän tai millanen ilme mulla on:D äly hoi älä jätä

    VastaaPoista
  13. no voi hyvää päivää...jos alkaa väittämään että perusilmeen takia kattelis muista jotenki ylimielisesti niin voisin kyllä ite sanoo että en oo nähny juuri yhtäkää tyyppiä meidän lukiossa joka kattelis ilosesti vastaan tullessa jos ei tunne tyyppiä:D mullekki on sanottu että katon muita vihasesti tai arvostelevasti jos on perusilme naamalla ja saatanpahan vaa ympärilleni katella. haloooooo, eikä kenenkään perusilme ole hymy korvissa asti...

    VastaaPoista
  14. en tosiaankaan ole kuule ainut. juttujenkii perusteella olen kuullut vaikka sun mitä.. äläkä nyt heti ala että niiku kukaan ei tunne mua , ja että huhuja liikkuu. ei ne kaikki voi vaan olla huhupuheita

    VastaaPoista
  15. yhhh voi ettäk u nyt tuli pahamieli, pitäsköhän tästä kirjottaa postaus?

    VastaaPoista
  16. anonyymi: siis kuullut mitä, että mä katon ihmisiä nokka pystyssä? mitä helvettiä täällä oikeesti tapahtuu:D niin naurettavaa koska mulla ei oo mitään syytä kattoo ketään nokka pystyssä enkä todellakaan oo ainakaan tahallaan kattonu ja sitten joku jaksaa inistä siitä noin paljon? ehkä menis paremmin perille jos tulisit juttelee mulle ihan vaikka koulussa sillon ku susta nyt sattuu tuntuu siltä että nyt se ämmä kattoo ylimielisesti voi hitto. mä en tiiä kenelle sä yrität todistaa ja mitä?

    VastaaPoista
  17. haha naurattaa niin tuo yksi kommentti. Itsellenikin ovat kaverit usein huomauttaneet kun katson esim. joidenkin vaatteita kuulemma jotenki tyhmästi. Sen jälkeen oonkin ihmetellyt, koska katsomani vaatteet ovat olleet usein ihania ja siksi olen katsonut. Perusilmeeni on siis myös ylimielinen ja arvosteleva, enkä sillä mitään pahaa tarkoita :D

    Vinkkinä vielä huuteleville anonyymeille, että kannattaa ensin tutustua ihmiseen. Itselläni tämä tutustuminen on muuttanut käsityksen huomiota hakevasta teinistä maailman ihanimmaksi ystäväksi

    :)

    VastaaPoista
  18. anonyymi: totta, ja multa monesti kysytään että mitä mä hermoon tai miks mökötän ku mun naama vaan on ihan peruslukemilla:D ja hei eihän ne voi tutustuu muhun ku ne on kuullu juttui ja niitten on pakko olla totta!

    VastaaPoista
  19. hahaahhaha en kestä tota anonyymiä. Taidat Senja olla Iisalmen ainut kaunis ja muodista kiinnostunut tyttö, joille koulukaverit mielellään tulee anonyyminä marisemaan. Sä niin kuuluisit suurempaan kaupunkiin. :)

    VastaaPoista
  20. Joo ei tietenkään voi tutustua, katsot joskus "ylimielisesti" jotain niin lähtee huhu että luulet olevasi jotain, siitä lähtee että luulet saavasi kaikki miehet, siitä lähtee että viet kaikki miehet, siitä lähtee että oot hirveä poikaystävällesi ja siitä lähtee että oot maailman kamalin akka.

    Mä niin fanitan sua ja sun asennetta Senja! <3 Löysin tän blogin Lauran blogin kautta ja tän perusteella en ymmärrä miks kukaan kellä on mahdollisuus ei tutustuis suhun. Mä ainakin tutustuisin jos olisi mahdollisuus.

    VastaaPoista
  21. Oltiin kerran mäkissä yhtä aikaa.Mä tilasin tuplajuuston ja pienen kokiksen ilman jäitä, otin kolme pilliä ja ketsuppia, vaikkei ollut edes raneja. En uskaltanut tulla puhumaan kun en ollut varma että olitko sä sä. tykkään sun blogista iha sikana! voitasko tavata vaikka jossakin joskus? T. sähkö-Rami

    VastaaPoista
  22. sähkö-rami: mennään vaikka naimisiin samantien

    VastaaPoista
  23. iisalmen ainut kaunis tyttöxD joopa joo...

    VastaaPoista
  24. ano: No en ole koskaan iisalmessa käynyt, joten en tiedä mutta kommenteista päätellen voisin sellaista veikata. Kasvakaa aikuisiksi :)

    VastaaPoista
  25. Älä välitä Senja, eiköhän nää anonyymit joskus tajua aikuistua ja nauraa erittäin tyhmille kommenteilleen. Nimettömänä huuteleminen on niin typerää.

    Oot huippu! <3

    VastaaPoista
  26. iisalmen ainut kaunis nainen...............................

    VastaaPoista
  27. Voittas tutustua ensiksi ;-) T:Ramivaan

    VastaaPoista
  28. anonyymit: mä en itse todellakaan ajattele olevani ainut kaunis iisalmessa tai ylipäätän kaunis, ihan nätti korkeintaan. iisalmessa on kymmeniä kauniimpia tyttöjä, mut niinku toi anonyymi sanoi niin hän ei itse asu iisalmessa joten ei voi tietää:)

    VastaaPoista