4.1.2012

daddy told you to stay away from me

Nyt luvassa tän päivän asua johon pääs tietysti heti uus neuletakki mukaan. En ookkaan muistanu varmaan kertoo että mulla on tässä jaksossa valokuvauskurssi ja oon niiiin onnellinen että mulla on se. Oon jo tähän mennessä olleilla kolmella tunnilla oppinu enemmän kameran käytöstä ku viimesen vuoden aikana ku kamera mulla on ollu:D Paineita aiheuttaa vaan se että mitä juttuja mä voisin kuvailla tota kurssia varten, ja varsinki että millasia muotokuvia haluan musta itestäni otettavan studiossa. Inspiraatioo odotellessa... 
Jalassa on siis sortsit ku se ei noista kuvista näköjään ilmene. Mä mietin tässä että pitäskö siivota mun huone, esimerkiks mun telkkarin päällinen on niin pölynen että siihen voi kirjottaa:D Mä viihdyn sotkusessa huoneessa mut vaan tiettyyn pisteeseen asti, siinä vaiheessa viimestään rupee pännii ku konttaa lattialla ja mustat leggarit menee ihan pölysiks. Eli ehkä mä alan siivoomaan suosiolla.



19 kommenttia:

  1. järkee näytellä riipputissejään? :)

    VastaaPoista
  2. kiva asu! mullaki oli joskus tollaset housut mistä leikkasin shortsit :P
    epäreiluuu siellä on lunta :/

    VastaaPoista
  3. Toi neule on tosi kivan värine, ja sopii just täydellisesti sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Täydellinen asu, ei voi muuta sanoa. Ihanat housut<3 mistähän toi laukku on?

    http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. anonyymi: no onneks sun tissit on niin täydelliset että on varaa sanoa:)

    roosa: seppälästä:)

    VastaaPoista
  6. Tolla anonyymillä on varmasti itellään vitun pienet tissit ku ei tiiä että melkein kaikki isot tissit riippuu edes vähän ellei ole silikonit xD

    VastaaPoista
  7. Pukeudu ja meikkaa siihen muotokuvaan johonki tiettyyn tyyliin, sulle sopis esim. 50-luvun pinup-tyyli :)

    (en kyllä tiiä yhtään millanen se muotokuva pitää olla, tuli vaan ekana mieleen :D )

    VastaaPoista
  8. En tienny et on olemassa noin korkeavyötäröisiä farkkuja :D

    VastaaPoista
  9. Tosi kivat housut! oon itekki koittanu tsiikailla tollasia mut aina kaikissa joku juttu mikä ei nappaa! hei tosi kiva blogi sulla t. uusi lukija :D

    VastaaPoista
  10. äää rakastan noita sortseja!

    VastaaPoista
  11. apuaaaa eiks sulle tullu kylmä noita kuvia ottaessa? :D mut joo, ootpa taas nättinä ja toi neule on ihana!

    VastaaPoista
  12. no jos nuo tissit ROIKKUUU niin en halua edes tietää mitä omat tekee :D:D:D:

    VastaaPoista
  13. hajosin ihan sikana tota ekaa (anonyymin) kommenttia! :D Voi saatana ihan oikeesti. ku mun ajatus taas oli että ompas hyvät tissit. :D ja moi, olen ihan hetero!!

    Ei mutta pakko avautumaan että tää sun blogis on niin kiva. :) ootan aina innolla että sulta tulee uutta settiä ja oikeesti vois sanoo et syön silmilläni tätä sun blogia koska oot niin sairaan söpö ja kaunis! <3 *kade* :)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: tulee tottakai mutta kyllä sen pari minuuttia kestää tolleen ilman takkiakin:)

    VastaaPoista
  15. Kieltämättä järkyttävän näköset ku noi näkyy noi tissit..

    VastaaPoista
  16. Noi anonyymit ei oo näköjää ennen nähny tissejä :D Mutta kivat noi sortsit :)!

    VastaaPoista
  17. Miten tarkenit shortseilla? Ihana asu <3

    VastaaPoista
  18. Tietty ennen on nähty tissejä. Mut ihmettelevät varmaan miten joku haluu näytellä tissejään jotka näyttää mummon utareilta ?:)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: mielenkiintonen vertaus ku perustuu kahteen kuvaan joissa ei edes näy tissit kunnolla:D mut hei, kukaan ei oo täydellinen ja tärkeintä on että tykkään ite mun tisseistä just sellasina ku ne on

    VastaaPoista