24.1.2012

double-crossed

Heippa! Hampaaseen koskee edelleen ja ajan sain maaliskuun puoleenväliin....:D Eli särkylääkkeitten avulla pitää vaan kärvistellä ja oottaa josko parantuis itestään. Heräsin eilen oikeestaan turhan takia aikasin aamulla ku hammaslääkärikäynnistä ei ollu mitää hyötyä ja liikuntatuntiki oli peruttu. Liikuntatunti oli tänäänki peruttu, joten mulla loppu koulu ihanasti 10.35. Kävin viemässä hakemuksen yhteen vaateliikkeeseen, ei pidä elätellä kuitenkaan liikaa toivoo tollasten kivojen töitten saamisesta ku varmaan riittää enemmänki halukkaita joilta löytyy kokemusta toisin ku multa:) Ainiin tänään on mun nimipäivä, lahjoja odotellessa! En tiiä miks mut meidän perheessä on ollu aina tapana antaa nimipäivinäki lahja, mites teillä?
Tänään kaulaan pääs ihan vahingon kautta roikkuu kaks ristikorua yhtäaikaa ja sehän näyttiki sitten ihan kivalta. Jakun sijaan ajattelin kerranki käyttää neuletakkia, done! En ees ymmärrä miks mä ostan itelleni neuletakkeja ku niitä tulee loppujen lopuks käytettyä tosi vähän. Sitten ku oon valinnu myytäväks meneviä vaatteita niin oon jättäny neuletakit kuitenki kaappiin ''ihan vaan varuilta jos joskus käytän''. Kerran oon myyny yhen paidan pois jota sitten kaipailin kauheesti jälkikäteen, eli oikeestaan ihan hyvä olla vähän varuillaan ku miettii mitä lähtee myymään.

Pointti hävis nyt jonnekki eli taidan lopettaa tältä kertaa, nyt suuntana kuntosali. Mua vähän hirvittää oonko lihonu ku ainaki peiliin kattoessa tuntuu siltä että nyt ei oo tainnu laihis taaskaan lähtee onnistuneesti käyntiin:D Onneks motivaationa toimii ees etelän matka, joka näillä näkymin koitetaan saada maaliskuulle.

33 kommenttia:

  1. Meilläkin on tapana saada vanhemmilta nimipäivälahja :D Musta se on aika hassua mut kiva kuulla ettei olla ainoita. Hyvää nimpparia siis!

    VastaaPoista
  2. Olis joskus kiva nähdä kuvia susta ilman pidennyksiä! :) Käyttäisit tilaisuutta hyväkses kun on mahdollisuus useampaan eri hiustyyliin :) ps. Sun blogi on yks mun ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
  3. Kyllä minäkin joskus saan pienen nimipäivälahjan äitiltä (vaikka olen jo yli parikymppinen :D ), mutta äitillä nyt on aina tapana ostaa kaikkea pientä ja kivaa ja sitten tunkea ne mulle :P Tarkotan siis esim. jotain kynttilää tai muuta alle 10 euron juttua. Mun mielestä se on kivan piristävää! =)

    VastaaPoista
  4. Pienempänä sai aina nimppareina mummolta lahjan ja nykyäänkin käydään aina nimpparikahveilla =) Musta se on kiva juhlia nimipäivääkin, kun mulla on synttärit keskellä pimeintä talvea =((

    VastaaPoista
  5. Noup, eka virhe sun painonpudotuksessa on sana laihis. Dumppaat sen ajattelutavan ja koita pyrkiä elämäntapamuutokseen :) Eli liikuntaa vaan enemmän arkeen ja mikä tärkeintä, liikunnan pitää tuntua kivalle. Ja ruokapuoli kuntoon. Karppaus ei näytä sopivan sulle, niin koita vaikkapa karkki/herkkupäivää, muina päivinä perusterveellistä ruokaa. Kun ei oo ns. laihiksella, sillon elämä ei tunnu niin kurinalaiselta ja kuin huomaamatta huomaa pienenevänsä :) Sitä paitsi olet jo ihan mini!!
    Tykkään tosta kaksi ristiä yhdessä! Muutenkin sytyn sun kaulakoruille hyvin usein :)

    VastaaPoista
  6. Miten teet nuo ihanat kiharat? Ja miten saat ne kestämään koko päivän? Itselläni ne valahtaa suoriksi heti kun astun ovesta ulos :(

    VastaaPoista
  7. lali: thank you:)

    anonyymi: kiitos!:)

    anonyymi: juu pitää laittaa tässä joskus, kiitos paljon!:)

    ría: totta puhut:)

    karoliina: aina on kivaa juhlia:D

    anonyymi: kiitti vinkeistä!:)

    anonyymi: clip-oneihin teen piipparilla ja ne kestää parikin viikkoa, omiin hiuksiin suoristusraudalla ja en tiiä vissiin ne pysyy ihan vaan lakan avulla:D ainiin ja pidennyksiinki tungen aina kihartamisen jälkeen lakkaa, annan kuivua ja sitten harjaan ne ja siinä vaiheessa tietysti ku laitan pidennykset päähän niin lisään lakkaa

    VastaaPoista
  8. uteliaisuudesta ajattelin kysyä, että laitatko työpaikka ilmoituksiin liitteeksi aina cv:n? :) itsekin pitäisi töitä hankkia...

    VastaaPoista
  9. Täälläkin on totuttu siihen että pienen nimpparilahjan on saanut (-: Mukava kun itellä on synttärit talvella ja nimpparit sit toukokuussa ni saa vähän "juhlia" myös lämpöseen aikaa (-:

    VastaaPoista
  10. kyllä meijän perheessä yleensä annetaan jotain tositosi pientä nimpparilahjaks, paitsi mulle koska mulla ei oo nimppareita .. :(

    VastaaPoista
  11. anonyymi: mä en oo laittanu ku pariin paikkaan hakemuksen ja molemmilla kerroilla oon liittäny cv:n:)

    roosaliina: mullaki on synttärit sillon ku on vielä melko viileetä (huhtikuussa) eli ymmärrän pointin:D

    janni: höh:s

    VastaaPoista
  12. oot älyttömän kaunis ku sulla on tommoset lempeet kasvot :D♥ oon kateellinen

    VastaaPoista
  13. Tohon hampaaseen sen verran et kun varaa aikaa sinne, niin kannattaa jo puhelimessa sanoo et pitää ottaa särkylääkettä kokoajan ja kipu on jatkuvaa, sillon saa ensiapuajan joka on useesti jo seuraavalle päivälle! Ite aina sanon tolleen vaikka vaan koskisi syödessä eikä lääkettä pitäis ottaa ja ajan oon aina saanu heti :)
    Tosi mukava toi korutsydeemi!

    VastaaPoista
  14. anonyymi: haha tollasta en ookkaan ennen kuullu:D kiitos paljon<3

    anonyymi: mulle sanottiin ku kävin siellä et vaan sitten jos särkylääke ei auta enää kipuun niin voi aamulla puol kaheksalta soittaa et josko pääsis tulee:D tähän mennessä särkylääkkeet on auttanu melko hyvin nii ei sitten vissiin oo mitään toivoo päästä sinne hammaslääkäriin

    VastaaPoista
  15. Onko järkevää Tyrkyttää rintojas jotka on tossa kunnossa :d ?

    VastaaPoista
  16. meillä annetaan joku pieni lahja nimipäivänä, esim mä oon saanu tyyliin käsikorun tai korvikset tai kerran jopa pienen taulun tai kynsilakan tai jotain tällästä (:
    kaverit ihmettelee, ne saa vaan onnittelut, kiva kuulla ettei mun perhe oo ainoo! :D

    VastaaPoista
  17. Mut huijaa ettei auta ;) mä ainakin haluun niistä rei'istä aina heti eroon ja toi vaan on ainut keino. Kuitenkin pari kk on aika pitkä aika kärsii kipua ja syödä jatkuvasti lääkettä.. sekään ei oo terveellistä.

    VastaaPoista
  18. Reiluu ku pääsit nii aikasi. Ite jouduin kärjistelee kolmeen asti köksän luokassa.
    Tykkään asustas toosi paljon, ihana neuletakki ja korus on ihania. :)
    Toivottavast hampaas paranee pian, hammassärky on inhottavaa!

    VastaaPoista
  19. anonyymi: okei ensinäki millä perusteella mä tyrkytän niitä? niin paljon ku se sua varmaan inhottaakin niin mä tykkään mun tisseistä just tollasina, olis tosin kiva nähdä sun tissit kun on ''varaa'' tulla haukkumaan:)

    anoyyymi: haha:)

    anonyymi: totta:/

    hanna: kiitti paljon!:)

    VastaaPoista
  20. Piti tulla vaan toivottelemaan hyvää nimipäivää, mut jämähdinki tuijottaan sun silmiä. Toi neuletakki natsa niiden väriin ihanasti ja tuo ne tosi kauniisti esille. Sulla on kyllä käyny tuuri niin kasvojen kuin kropan mallinki kans, eikä tosta tyylitajustakaa haittaa oo :)

    Btw, sä yks anonyymi. Toisilla on isommat tissit kuin toisilla ja Senjalla on ainaki mun silmiin just sopivat. Pilkottaa, jos pilkottaa - elämä on! Hajoa siihen, jos et kestä, että toiset tuo naisellisuuttaan esille kun kerran hyvän maun rajois kuitenki. :D

    VastaaPoista
  21. Lol, munkin puolesta toi 20.21 anonyymi vois laittaa tänne linkin omista tisseistään :D

    (ps. sun tisseissä ei oo mitään vikaa :D<3)

    VastaaPoista
  22. toivottavasti pärjäät suhteellisen pienellä kipulääkemäärällä, sillä esim. ibuprofeeni (burana) ja panadol (parasetamoli) eivät tee hyvää maksalle. päivän maksimiannos molempiin on 3-4g tai jos käytät pitkään niin sekään ei ole hyväksi. voi käydä niinkin, että sitten kun oikeasti kipulääkettä kovasti tarvitsisit niin perusannos ei enää riitäkkään vaan toleranssisi on noussut ja kipu ei häviäkään. kannattaa mennä sinne hammaslääkäriin vähän kitisemään että pääsisit, kipulääkkeiden pitkäaikainen syöminen ei tee hyvää ! :)

    VastaaPoista
  23. Oi tosi kauniit hiukset taasen:), Missä käyt salilla?

    VastaaPoista
  24. Miten sä osaatkin kihartaa sun hiukset noin nätisti<3 Ihanat!

    VastaaPoista
  25. Kannattaa myös soitella sinne työpaikkoihin mihin hakee, jää vähän paremmin mieleen! Tyyliin onko mun hakemus tullut, mihin aikaan vois odotella vastausta yms.

    VastaaPoista
  26. mihin päin eteläää ootte lähdössä?=)

    VastaaPoista
  27. anonyymi: käyn mun äitin työpaikalla, saan treenailla siellä ihan itekseni:) kiitti!

    minka: ei se niin vaikeeta oo;) kiitti!

    anonyymi: en mä taida viitsiä, jään mieleen jos jään:D

    enssi: ei tiietä vielä, otetaan sit vissiin äkkilähtö vähän lähempänä:)

    VastaaPoista
  28. Näytät ihan Noomi Rapacelta =)

    VastaaPoista
  29. sulla on kyllä niin kiva tyyli! ja ihanat hiukset myös :)
    kysyisin semmosta että mistä toi laukku on? ja mitä maksoi?

    -eveliina

    VastaaPoista
  30. una: haha en kyllä yhtään omasta mielestäni:D

    anonyymi: kiitti!:) laukku on seppälästä ja tais kustantaa 30e.

    VastaaPoista
  31. Pienenä sain aina jonkun pehmolelun nimipäivänä ja nykyää porukat ei ees muista et nimipäiväkin on olemassa :D

    VastaaPoista