18.1.2012

jumpsuit

Jee oon onnistunu lukee matikkaa, kerran vaan sorruin vaihtaa matikan kirjan instyleen. Äsken järkytin itteeni tutkimalla vähän gossip girlin näyttelijöitä (okei chuckia pelkästään) ja en mä tienny esimerkiks sitä että chuckin ja vanessan näyttelijät seurusteli aiemmin ja eros vuonna 2010. Kauheinta oli kuitenki nähdä kuva chuckin näyttelijästä ilman paitaa, siis mitä hemmettiä ei noin ihana mies voi omata noin kauheeta kaljamahaa:D Tällaisia tapoja mulla vältellä matikan kirjaa...

Päällä tänään oli forever21:n jumpsuit, ei nää talvisäät mua estä vähän kesäsempiä vaatteita käyttämästä. Nyt ei oo kokovartalokuvia ollenkaan, tuli nimittäin huomattua siinä kuvien oton jälkeen että päällä oli ollu manuaalitarkennus ja kuvat oli yhtä mössöö... Piti sitten nopeesti vaan räpsiä pari kuvaa ihan oikeilla asetuksilla. Kuvasin roopee kuviksen yhtä kuvaustehtävää varten ja eikö vaan neki kuvat sitten epäonnistunu ku tarkennus oli päin vittua. Kaikki kuvaustehtäviä varten otetut kuvat olis pitäny laittaa koulun koneelle varmaan jo viikko sitten mut mulla nyt lykkääntyy tää kokoajan ku en keksi mitään viiden kuvan sarjaa ja aina menee joku pieleen.
Tänään tuli todettua talven ja korkkareitten yhteensopimattomus taas kerran. Kävin hakee paketteja vähän vaikka sun mistä ja meinasin kaatua varmaan tuhat kertaa. Perus on myös se ku menee sisälle korkkarit tai oikeestaan mitkä tahansa kengät jalassa ja lattia on vähän märkä niin edessä on väistämättä horjahtaminen. Siks uudet kengät tuli ku tilauksesta, tilasin nimittäin tossa pari viikkoo sitten ellokselta kengät ja lakanat. Kenkien alkuperänen hinta oli 50e mut -50% alekoodilla ne makso 25e. Jopa mun matikkapää pystyy tollaseen laskutoimitukseen, vaikka muuten noi alennusten laskemiset ei multa oikein sujukaan....
Tällasta tällä kertaa, huomenna oliskin sitten se matikan koe eli pitäkääs peukkuja:D

24 kommenttia:

  1. Mulla on noi samat kengät, ne on kyllä ihan älyttömän hyvät jalassa!

    VastaaPoista
  2. kauhistuin ed westwickin mahasta!! järkyttävää

    VastaaPoista
  3. Ihanan värinen toi jumpsuitti! Muutenkin ihanannäkönen toi asu =)

    VastaaPoista
  4. mun mielestä sulla on kiva tyyli, mut pukeudut talvella ehkä turhan kesäisesti...

    VastaaPoista
  5. "hirvee" kaljamaha? anteeks vaan niitä on kyllä paaaljon pahempiakin nuorilla hepuilla:D

    VastaaPoista
  6. MITÄ!? LUULIN ET TOLLA ON SEMMONEN IHANA HOT SIXPACK!!!! järkytys. o::

    VastaaPoista
  7. haha, voi jumpe! ja noi rintakarvatkaan ei varsinaisesti ihan sytytä.. :-D

    VastaaPoista
  8. Oon kans kuolannu Chuckia niin hirveesti.. Ja kiitos kun nyt järkytit mua tolla kuvalla ! :D

    Ja tsemii kokeesee, hyvi se menee ;)

    VastaaPoista
  9. Illan järkytys Ed:n mahasta!:D Itelläki ihan sama ongelma kun tulee sisälle ja lattia märkänä nii tulee aina niin hienoja horjahduksia korkkareilla.. :D

    VastaaPoista
  10. toi on vanha kuva joskus kesälomalta muistaakseni, kyl sitä nyt kaikki joskus on vähän epätimmimmässä kunnossa...

    VastaaPoista
  11. You always look amazing <3 love it :)

    VastaaPoista
  12. riikka: joo siltä ne tuntuki:)

    aa: sanoppa muuta:D

    karoliina: kiitti:)

    anonyymi: niin pukeudunki, housut ei vaan oo mun juttu:)

    lali: thanks:)

    anonyymi: mut hei toi onki chuck bass, olis luullu että on hyvässä konarissa:)

    anonyymi: nii mäki luulin:D

    jjehna: niimpä:D

    laura: kiitti!:)

    oonass-: haha kiitti:)

    jenita: hyvä etten oo ainoo:D

    anonyymi: en löytäny muita paidattomia kuvia chuckista joten vaikee mennä sanoo et onko se sitten välillä timmimpi:D karvotus vissiin ainaki on ympärivuotista, luulis että kesällä ajaa

    VastaaPoista
  13. Särjit just mun illuusion Ed Westwickistä....

    VastaaPoista
  14. toi kuva ed westwickistä.. mun täydellinen mielikuva täydellisestä sixpackista kaivautu just maan alle D: on se silti ihana!

    VastaaPoista
  15. Hei söpöläinen ♥ haastan sut 5 unelmaa postaukseen! :)

    http://myliberte.blogspot.com/2012/01/5-unelmaa-haaste.html

    VastaaPoista
  16. kuvaa siihen koulutyöhön sellanen
    minä ennen
    minä nyt
    ihanneminä
    minä tulevaisuudessa
    minä en haluaisi olla
    kuvasarja
    jos sen pitää olla 5 kuvan pitunen :) sit ne jotenki liittys toisiinsa

    VastaaPoista
  17. kai ku oot tottunu roopen vartaloo, ni toi on kamala kaljamaha 8))

    VastaaPoista
  18. http://static.actustar.com/img/photos/big/6986-ed_westwick_et_sa_petite_amie_jessica_szhor.jpg

    Ei toi nyt mun mielestä niiiin hirvee kaljamaha oo, mut voishan se tietty paremmassaki kunnossa olla :D Ja noi rintakarvat......

    VastaaPoista
  19. toi sininen bleiseri on ihan sairaan ihana<3

    VastaaPoista
  20. oot ihan ylinätti ja sulla on ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista