26.1.2012

nanana

MATIKKA MENI LÄPI! Eli musta tulee ylioppilas jos ei nyt äkkiseltään jotain ongelmia ilmene, kurssejaki kerkee suorittaa vielä ens jaksossa niin sen suhteen ei ainakaan pitäis olla ongelmia. Pistemäärästä päätellen pääsin kokeen ihan vaan säälistä läpi mut eipähän jääny enää jalkoihin pyörimään. Kaikille ei vaan oo luotu matikkapäätä, mulle ei ilmeisesti yhtään. Sain tietää päässeeni läpi itseasiassa jo pari tuntia ennen ku olis pitäny saada koko koetta ku mun ryhmänohjaaja käveli just sopivasti ulkona koepino kädessä mun eellä ja bongasin siinä päällimmäisenä mun matikan kokeen ja onnistuin kuikuilee sen verran että näin numeronki:D

Mulla oli tänään uintia ja vasta iltapäivästä, joten en tehny aamulla rajauksia silmiin ollenkaan ku sen tietää miten ne olis sitten levinny ja olis menny kauheesti aikaa rueta pesee rajauksia pois noitten ripsenpidennysten takia. Näytän kyllä ainaki omasta mielestäni ihan erilaiselta ja tyhmältä ilman rajauksia, siks niitä on tullukki käytettyä melkeinpä siitä lähtien ku aloin meikkaamaan. Ripsenpidennykset ei muutes oo kauheen hyvässä kunnossa enää, onneks ens viikolla on kuitenki ripsihuolto. Nyt niitä tippuu aika paljon ku aluks en nähny yhenkään tippuneen.
Huomiseks mulla ois luvassa teille ylläri mitä jotkut onki toivonu;)

9 kommenttia:

  1. hei kuinka helppoa on pestä esim. normi ihomeikki ja noi rajaukset pois jos on ripsienpidennykset? :)

    VastaaPoista
  2. Onnea kokeen läpipääsystä!! :)

    VastaaPoista
  3. nyt jo huonossa kunnossa:o ohohoh! ei oo hyvin tehty,,,

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa et pääsit matikasta läpi!!:) Nyt sun ei ainakaan sitä tartte enää ressaa:D

    VastaaPoista
  5. Jee, onneksi olkoon matikan kokeesta! (:

    VastaaPoista
  6. anonyymi: mä oon pessy ihan vaan suihkussa ja koittanu vähän sormilla rajausten kohdalta pyyhkiä, sitten jos on jääny jotain niin oon topsupuikolla ottanu:)

    anonyymi: kiitos:)

    anonyymi: ripset oli hyvin tehty, vika on ollu mussa ku oon ollu vähän varomaton:)

    anonyymi: niimpä!:)

    glow: kiitti!:)

    VastaaPoista
  7. Onneks olkoon kurssin läpäisystä! Itse sain jännittää aikoinaan viimeiseen saakka pääsenkö ylioppilaaksi kun olin lievästi sanottuna surkee englannissa. Mut niin minustaki ylioppilas saatiin :)

    VastaaPoista
  8. voisitko joskus tehdä pelkän postauksen mm. vaatteistasi, KENGISTÄSI ? sinulla on niin monia ihania vaatteita, että olis kivaa nähdä niistä lempparisi samassa postauksessa :)

    VastaaPoista