2.1.2012

new year @ ruka

Moikka! Toivottavasti teillä oli kiva uusi vuosi, mulla ainakin oli:) Okei lukuunottamatta kahen ekan illan jäljiltä jäänyttä krapulaa, siks piti ottaa eilen vähän iisimmin että selviäisin jopa kotiin rukalta. Meitä oli neljä tyttöö ja kaheksan poikaa melko pienessä huoneistossa. Käytiin osan kanssa pisteessä kahtena ekana iltana ja perjantaina oli kyllä sellaset jonot ettei mitään järkee. Jonotettiin oikeesti semmosessa jumalattomassa tungoksessa kaks tuntia. Ekan tunnin mentyä roope ja keho tajus et niillä jäi henkkarit huoneistolle:D Eilen eli varsinaisena uutena vuotena ei jaksettu lähtee jonottaa, joten ilta meni huoneistolla hengaillessa. Käytiin kattoo myös ilotulituksia ja laskettiin pulkkamäkee. Tuli muuten sen verran lunta päälle siinä laskiessa että näytin lopulta ihan uitetulta koiralta, siinä se mun uuden vuoden look tais olla. Ku mentiin takas huoneistolle niin siihen pihaan ajo just poliisit ja ambulanssi oli tulossa, ei siitä sen enempää ku ei ollu kuitenkaa mikään vakava juttu kyseessä. Menomatka rukalle oli muutes yhtä helvettiä ku lumen tulon takia näkyvyys oli nolla. Ku tien reunassa napotti kolme poroa jonossa niin tajus viimestään että nyt ollaan pohjosessa:D
Viimenen kuva kruunaa kaiken:D Tulin kotiin tossa kaheksan aikaan ja nyt onki menny monta tuntia siirrellessä kuvia ja musiikkia läppäriltä toiselle. Mun oma läppäri on ollu keväästä asti ensin mun veljellä korjattavana mutta sitten ku se ei osannu korjata sitä niin se piti viedä huoltoon ja sain sen nyt vasta takasin. Siitä asti oon käyttäny mun entistä läppäriä jossa on näyttö paskana, oon vaan kytkeny sen erilliseen näyttöön. Oli kyllä kieltämättä aika vittumainen järjestely mutta nyt se on vihdoin ohi, vielä ku onnistuisin nyt pitää virukset pois tältä koneelta ettei kävis enää tolleen.

Kello on puol yks eikä mulla oo mitään hajua mitä laittaisin huomenna päälle, toivottavasti kuitenki jotain kuvaamisen arvosta niin sais pitkästä aikaa asukuviaki tänne:) Hyvää yötä!

7 kommenttia:

  1. Juu tota, ihan kivan pitkät jonot juu. Onneks ite en oo koskaa joutunu tollasii jonoihi missään. :)
    Ite en muute oo koskaa nähny poroja, vois olla aika siistiä käydä lapissa...

    VastaaPoista
  2. onko toi audi sun vai roopen vanhempien?

    VastaaPoista
  3. Olitko tuiskeessa?:D Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  4. kuinka kauan sielä iisalmesta ajaa rukalle? :) ai että ois ollu luksusta päästä sinne uveeks <3.

    VastaaPoista
  5. anonyymi: joku neljä tuntia ja siihen pysähdykset päälle eli aika kauan:D

    VastaaPoista
  6. neljä tuntia :D ei oo tosiaan pitkä aika

    VastaaPoista