11.1.2012

the present

 Joku jo arvaskin sen lahjan eli ripsenpidennykset! Ennen en olis halunnu missään nimessä ottaa ripsenpidennyksiä mut niin se mieli vaan pääs muuttuu ja mainitsin tossa syksyllä roopelle monesti että olis ihanaa hankkia joskus ripsenpidennykset. En kuitenkaa halunnu pyytää roopelta joululahjaks niin kallista lahjaa, joten tuli kyllä aika isona yllärinä että se mulle ripset sitten kuitenkin osti. Sain ajan vasta tälle päivälle ja vajaa kolme tuntiahan siinä vierähti. Mun omat ripset on 10mm ja mulle tuli kyllä isona yllärinä että mun omat ripset on pitkät ja tuuheet, luulin että se on ripsarin ansiota:D Mun ripset on niin vaaleet että hyvä jos niitä edes erottaa ilman ripsiväriä. Se oliki se syy miks mä aloin ripsenpidennyksiä kaipaamaan. Uskokaa tai älkää, mut oon myös tosi laiska meikkaamaan jos pitää meikata muullon ku ihan normi koulupäivänä. Kolmas syy on se, että toivottavasti viimestään maaliskuussa olis luvassa etelän matka roopen kanssa ja sielläki tulis taas se ongelma eteen ettei yksinkertasesti vaan jaksa meikata ja ripsarithan leviäis uidessa kuitenkin. Varmaan suurin syy miks ihmiset järkyttyy ku näkee mut ilman meikkiä on se, että mun ripset on oikeesti niin onnettoman vaaleet että näytän ihan erilaiselta ilman ripsaria. Nyt on sekin ongelma ratkaistu ja ainasen aamukiireenki pitäs hävitä:)

Niin ja pisimmät mitä laitettiin oli 12mm. Mua vähän hirvittää kaks seuraavaa päivää ku ripset ei sais kastua ja pitäis nukkua selällään. Mä nukun aina silleen että mun ripset menee ihan ruttuun nukkuessa ja silmät vuotaa lähes poikkeuksetta ku nukun. Toinen ongelma on se että hikoilua pitäis välttää, ku just tänään olisin kerenny käydä salilla. Pahinta on kuitenki se ettei sais käydä suihkussa, mut kyllä mä jollain keinolla siellä onnistun käymään ilman että ripset kastuu, pakko onnistua:D

Ainiin ja kuvassa alaripsistä näkee sen mun omien ripsien värin.

28 kommenttia:

  1. itellä on tosi pitkät ripset kans, eikä tulis ees mieleen harkita mtn pidennyksiä. Mut ongelma kans mullakin et toodella vaaleet ripset, mut oon käynyt värjäämässä ripset niin se on pelastanu tosi paljon! Menee ihan ripsarista ja eikä tarvii pelätä mtn kastumisia tai katkeilemisiä, eli ripsien värjäys on kans yks tosi hyvä vaihtoehto, halvempi ja helpompi;)

    VastaaPoista
  2. missä otit noi ja paljo makso??

    VastaaPoista
  3. Kolme tuntia:o jo värkänny pitkään niitä? itellä menny yleensä se tunti!

    VastaaPoista
  4. anonyymi: salon mangossa, en tiiä hintaa:)

    anonyymi: mulle sanottiin että ekalla kerralla ku laittaa niin kestää 2,5-3 tuntia:)

    VastaaPoista
  5. parempi ku tosiaan käyt suihkussa vasta kun se aikaraja on menny, sain ite kans miesystävältä joululahjaks tollaset. :) ja niitä lähtee tosi helpolla just ekana kahtena päivänä, se liima kuivuu sinä aikana vielä... mut jos keksit jonku hyvän kikan niin tee siittä vaikka päivitys, haluun meinaan kans tietää!

    VastaaPoista
  6. no mun sisko on sitte kunnon tehopaukkaus ku laittaa ripset vähä päälle tuntiin :)

    VastaaPoista
  7. Salon mangossa näkyy olevan XTREME LASHES RIPSIPIDENNYS
    (Uusi pidennys 159e/ 3 tuntia). Huh huh mitkä hinnat...

    VastaaPoista
  8. hei pistä uimalasit sellaset isot :D???

    VastaaPoista
  9. hauskaa tosiaan, että kirjotit alle vuosi sitten ettet ikinä aijo laittaa ripsienpidennyksiä, koska ne on niin kauheet ja katos mielimuuttui.

    VastaaPoista
  10. anonyymi: kommentistas vois päätellä että mä en ilmeisesti sais muuttaa mieltäni?:D ok

    VastaaPoista
  11. Mikset vaan värjännyt ripsiä jos värin takia halusit pidennykset? :D Ei olis tarvinnu huolehtia kastumisesta yms, aika huiman hintaiset siellä päin nuo näköjään :) Ja Anonyymin sisko ei taida laittaa oikeaoppisesti jokaiseen ripseen pidennystä, kun menee vaan tunti. Ammattilaisellakin menee ekalla kerralla vähintään se 2 tuntia. Tai sitten Anolla on harvat ripset.

    VastaaPoista
  12. ess: oon mä värjänny pari kertaa mutta ei oo ollu oikein mun juttu, noilla ripsenpidennyksillä ku saa sitä pituutta ja tuuheutta vielä lisää:)

    VastaaPoista
  13. mistä meinasit repiä noin joka kolmen viikon välein rahat ripsien huoltoon ? :D

    VastaaPoista
  14. pakko tohon kans sanoo et ei todellakaa pitäs mennä kolmee tuntia, itekki luulin kun otin ekan kerran että menee se kolme tuntia, mut yllätyin ku ne oli jo tunnissa valmiit! ja lopputulos oli todella hyvä ja ripset pysyivät ilman huoltoa aina sen 5 viikkoa. Että ei pitäis mennä kolmee tuntia. Ja on melkosen makeet noi hinnat siellä iisalmessa! HUH! Helsingissä ite otin niin ensimmäinen kerta 70e, huolto 45e!

    VastaaPoista
  15. Uimalasit päähän ja suihkuun siis :)

    VastaaPoista
  16. Ihanat! Kerrankin joku, joka ottaa näyttävät, mutta ei ÖVERIT pidennykset! Oi, sievät on :>

    VastaaPoista
  17. Senja, käy huollossa fabellossa, tosi edullista ja hyvää jälkeä! Ei kannata maksaa tosta lystistä ylihintaa! Salon mangon hinnat AIVAN järjettömät. Ja laatu ei oo sitä mitä mainostaavat:( muista toi fabello;)

    VastaaPoista
  18. anonyymi: en mä ajatellu pitää näitä ku pari kuukautta niin ei pitäis olla iso ongelma maksaa paria huoltoa:)

    VastaaPoista
  19. fabelloon ei kyllä ainakaan kannata mennä ... :D

    VastaaPoista
  20. Ihanat! Noissa ainut huonopuoli taitaa olla se huollatus, mut se ei kai maksa niin hirveesti... kai. :D

    VastaaPoista
  21. Ite oon käyny huollossa aina salon mangossa. Virva tekee tosi hyvää ja nopeeta jälkee! Varo, jäät koukkuun ;)

    VastaaPoista
  22. fabelloon ei ainakaan kannata mennä,,, siellä laitetuissa ripsissä ne ripset on kiinni sun luomessa eikä ripsissä

    VastaaPoista
  23. Fabellossa se on opiskelija ja ei laita ripsiin niitä kiinni kunnolla ja ei edes osaa laittaa. Kerran kävin enkä käy enää ikinä..

    VastaaPoista
  24. toisaalta jos vaaleus on ongelma, kestoväri olis tullu halvemmaks ;) Ja jättäny omat ripset parempaan kuntoon. Mutta ihanat on nuokin! :)

    VastaaPoista
  25. Mullakin oli noi ripsien pidennykset koko viimevuoden ja ne on kyllä tosi kätsyt ku ei tarii periaattessa meikata:D Kannattaa muuten varoo ettet hankaa silmiä, mä alkuun hankasin ja mulla lähti omatkin ripset siinä, mut sitten totuin nii ne oli kyllä hyvät! Mutta noi käy sulle ihan sairaan hyvin ja tosi luontevannäköse!

    VastaaPoista
  26. Eiköhän se aika riipu pitkälti juurikin tekiästä ja omien ripsien paljoudesta. silti vähän ihmettelen myös tuota 3 tuntia, eikä ripset mitenkää erityisemmän tuuheilta näytä käytettyyn aikaan nähden. Mutta jokainen tekee tavallaan ja pääasia että asiakas on tyytyväinen!;)

    VastaaPoista