4.1.2012

sale shopping

Kävin kuin kävinki katsastaa alennusmyynnit ja kysyin samalla parista vaatekaupasta töitä tuloksetta.. En pystyny sittenkää menee sinne puhelinmyyntikoulutukseen koulun takia, mut meen sinne sitten ens kuun puolella jos nyt en ala löytää muita töitä. Pitää toivoo parasta:)

Jouluaattona tilaamani new lookin tilaus tuli kans just sopivasti, eli esittelyssä myös kyseisen paketin sisältö. Chinot ja yks paita lähti palautukseen. Mä en ymmärrä miks edes ostan chinoja koska ne ei käy mulle yhtään, jää käyttämättä ja lopulta myyn ne:D

Neule on new lookista, en oo varma oliko toi alessa vai ei. Ylempi jakku ja käärmekuvioinen paita molemmat new lookin nuorten puolelta ja alesta. Tossa käärmekuvioisessa paidassa on t-paitamalliset hihat joissa on kuitenki olkapäät paljaana (vaikee selittää:D). Sinisen jakun ostin jo itseasiassa ennen joulua ku olin kuopiossa mut samapa seki on nyt esitellä. Niin ja ihan normaalihintanen oli.

H&M:n alesta käärmekuvioinen paita ja normaalihintasena nude jakku. Oon jo niin pitkään kaivannu nuden väristä jakkua rikki menneen tilalle että oli kyllä aikaki jo hankkia sellanen. Kuviollinen paita on kappahlin alesta ja näyttää näköjään hengarilla kamalalta (mikäpä näistä vaatteista ei näyttäis) mutta päällä onneks kiva. Sinisen neuleen ostin itseasiassa kirpparila parilla eurolla, alunperin neule on gina tricotista.

Burgundin värinen neuletakki kustanti lindexin alessa muistaakseni 6e, eli ei tosiaan paha. Kappahlista mukaan tarttu koruja 3e per kappale. Neulepanta on new lookin alesta.

Uskalsin tilata new lookista farkut vaikkei mulla ollu mitään hajua et mikä mun koko vois olla ja jostain syystä en saanu mitään new lookin farkkuja näkymään isommissa kuvissa. Tein sitten valinnan pikkukuvien perusteella ja hyvinhän tässä kävi. Noi on vähän korkeevyötäröiset ja niin, normaalihintaset.

Mitäs tykkäätte ostoksista?

Kerranki ostin suurimman osan oikeesti alesta ku yleensä mulle käy alennusmyynneissä niin että ostan pelkästään normaalihintasia tuotteita:D

11 kommenttia:

  1. Mulla on sama ongelma, oon "alennus"myyntien uhri :D Kivoja ostoksia!:)

    VastaaPoista
  2. hei mua kiinnostaa että pesetkö jakkuja ikinä ja jos peset niin miten :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja ostoksia oot tehny! :-)

    VastaaPoista
  4. Toi sininen jakku ja kirpparilta ostettu neule on ihania! :)

    www.katya-liketobeme.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. anonyymi: pesen tottakai, äiti hoitaa sen pesupuolen niin en osaa sanoo pesusta:)

    VastaaPoista
  6. Tosi kivoja löytöjä! Ite en ikinä uskaltais tilata farkkuja netistä kun ei varmana olis sitten hyvät :D

    VastaaPoista
  7. kivoja vaatteita, tykkään etenkin bleisereistä:))

    VastaaPoista
  8. Kivoja löytöjä! Varsinkin noi käärmekuvioiset paidat =)

    VastaaPoista
  9. Sulla on unelma masu! :)

    VastaaPoista