2.1.2012

we got a good thing

Ehkä typerintä ikinä että koulu jatkuu jo toinen päivä tammikuuta, tais olla pientä väsymystä havaittavissa tänään ku piti kouluun herätä. Nukuinki sitten päikkärit kahteen kertaan sen sijaan että olisin lähteny vaikka pitkästä aikaa salille. Musta tuntuu et nyt ei oo pahemmin aikaa mennä salille ku pitäs hoitaa se hemmetin matikan kokeen uusiminen alta pois. Mun lukio on kiinni siitä että saan jonkun matikan numeron korotettua, ja nythän on viimenen lukiojakso meneillään niin en voi sitä uusimista enää ees lykätä. Eniten pelottaa etten saa sitä koetta läpi ja joudun sitten käymään sen kurssin uudestaan ens jaksossa, jollon mulla muuta koulua ei siis ole. Ja sehän tarkottais sitä etten pääsis kunnolla alottaa töitäkään sen perhanan matikan takia. Mulla on huomenna koulutus niihin puhelinmyyntihommiin ja ne saa kyllä kelvata siihen asti että löydän jotain mieluisempää työtä. Okei ehkä noi puhelinmyyjän hommat voittaa tiskaamisen ku sitä on kuitenki tässä parin vuoden aikana tullu kestettyä ihan tarpeeks:D
 Eilen oli tosiaan vähän hankaluuksia keksiä että mitä sitä laittais päälle. Jostain keksin sitten että haluun harmaata ja nudea ja siitä se ajatus sitten lähti. Huomenna en taida jaksaa edes stressata asusta vaan vedän vaan jotain päälle ku käyn kuitenki koulussa vaan yhen tunnin ennen sitä koulutusta. Alkaa pikkuhiljaa jo pännimään toi vaatekaapin sisältö, siks ootanki malttamattomana new lookin tilausta jonka tein jouluna. Oon miettiny kanssa että kävisin tässä joku päivä kiertää kirpparit ja kattoo vähän alennusmyyntejä vaikkei siellä varmaan tässä vaiheessa enää mitään jäljellä ookkaan. Jotain uutta ois silti saatava.

Nyt meni taas höpöttämiseks joten parempi lopettaa:D

ps. roope piirs mun käteen tänään mustekynällä kyyhkyn ja päikkäreitten jäljiltä ei ookkaan varmaan vaikeeta arvata että nyt se kyyhky löytyy mun naamasta...

16 kommenttia:

  1. What do you using to make up ? Youre beautiful ;)

    VastaaPoista
  2. eiks sulla oo ikinä kylmä kun sulla on noin vähä vaatetta päällä talvella?:o

    VastaaPoista
  3. Sun tukka on täydellinen!! Mä haluan tommosen myös :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: tottakai on jos oon pari minuuttia pitempään ulkona:D mutta oon tosi tosi vähän ulkona päivällä, illalla sitten tietysti vaihdan paksumpaa päälle jos meen ulos

    VastaaPoista
  5. VAU selasin blogin läpi, oot mahtava pukeutuja.
    mullekin lisää rohkeutta kiitos :D

    VastaaPoista
  6. Oon itse töissä puhelinmyynnissä ja voin sanoo että sitä rasittavampaa työtä on vaikea löytää! :--D
    Aluksi sitä jaksaa, mutta se on kyllä sellanen työ, että palkka ja päivän myynti riippuu ainoastaan päivästä ja aineistosta.
    Siinä vaiheessa kun istut puhumassa kiukkusille ihmisille 6h päivässä, saamatta yhtään kauppaa, ei kyllä paljoo hymyilytä!
    Joten voimia ja tsemppii sulle, kannattaa varautuu vittuuntumiseen! :--)

    VastaaPoista
  7. tää on vähä jännä pyyntö, mut voisitko näyttää videoo mis kävelet noilla kengillä? ::D ku ite hankin just nellyltä 13 cm korkuset kiilakorot eikä mikää kävelytapa näytä luonnolliselta. Auta! Sä nyt ainaki osaat :D

    VastaaPoista
  8. Tosi ihana outfit! =) Sulla on kyllä aivan mahtava tyyli!!

    VastaaPoista
  9. lindalalala: en nyt menis varmuudella sanoo mun osaamisesta:D mutta mungolifen anna on tehny joskus jotain korkkarivideoita, kannattaa tsekata ne. ei mun mielestä kiilakoroilla kävely eroo oikeestaan mitenkään normi korkkareilla kävelystä, paitsi että kiilakoroilla kävely on paljon helpompaa:)

    VastaaPoista
  10. ueet silmät sulla, mitä ripsarii käytät niisssä ? ( :

    VastaaPoista
  11. anonyymi: max factorin false lash effect:)

    VastaaPoista