31.1.2012

where have you been?

Huhhuh oon saanu tänään yllättävän paljon aikaseks, kerranki! Mun porukat oli just perjantaista asti pois kotoo ja kerkesin saada kunnon sotkun aikaan muutamassa päivässä. Siks oonki pistäny paikat kuntoon ja vieläpä alakerran lisäks omassa huoneessa. Oli ihan kauheeta olla irinasta erossa neljä yötä mut nyt se jo pötköttelee tossa vieressä:) En muute nukkunu yhtäkää yötä yksin ku roope onnistu pelottelee mua jo perjantaina sen verran paljon että yksin oleminen ei kauheesti isossa talossa houkutellu. Se laitto esimerkiks meidän kellarin oven eteen tavaraa että herätään jos joku tulee meidän kellarista.... 

Mulla oli tänään vihdoin ripsihuolto ja jouduin sitä ennen palloilee puol tuntia kaupungilla. Käytin ajan hyödyks ja piipahdin kirppareilla pitkästä aikaa ja kyllähän sieltä jotain löytykin.
Leopardipaita kahdella eurolla. Mua harmitti ku myin pois mun aiemmin kirpparilta hankitun leopardipaidan vaikka se kyllä melko ruma olikin:D Nyt ei harmita!

Pastelliväreistä intoutuneena oli pakko ostaa persikan värinen peruspaita. Toi ei näytä kuvassa kyllä yhtään sen väriseltä miltä oikeesti, mut kyllä te varmaan osaatte kuvitella ton oikeen värin?:D Semmonen vaalee persikka. Ainii ja 2e tämäki.

Ruutupaitoja ei voi olla ikinä liikaa, eli pakko oli ostaa alunperin asokselta hankittu ruutupaita ku hintaki oli vaan 5e. Vähän kyllä kieltämättä epäröin ku on jääny aika vähälle noitten ruutupaitojen käyttö, jospa mä nyt petraisin:)

Mitäs tykkäätte kirpparilöydöistä?

10 kommenttia:

  1. Millasia kirppareita Iisalmessa on? Kuinka monta,kuinka isoja,hyvää tavaraa yms.

    VastaaPoista
  2. Kivoja löytöjä! Toi ruutupaita on tosi kivanvärinen!

    VastaaPoista
  3. anonyymi: mä ite tiedän kolme kirpparia mut käyn vaan kahessa niistä:) harvoin löytää mitään ku vaatteet on lähinnä 44 kokosten mummojen vanhoja tai sitte lastenvaatteita, tosi harvoin löytyy nuorten vaatteita

    VastaaPoista
  4. miltä kirpparilta sä noi löysit? ite oon käyny vaan siinä keskustassa, louhenkadulla(?) eikä mitään erikoisempaa löytynyt :s

    VastaaPoista
  5. anonyymi: noi kaks ekaa on siitä keisarinkulman kirpparilta ja ruutupaita louhenkadun:)

    VastaaPoista
  6. Kui mont cm sun pidennykset on ?:)

    VastaaPoista
  7. äääääääääääää ihana leo!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: en tiiä yhtään, ne oli 60cm sillon ku tilasin mut oon leikannu niitä nii paljon et veikkaan jotain 45-50cm:D

    VastaaPoista
  9. Ihania lyötöjä varsinki toi ruutupaita! Mulla sama juttu en uskalla yhtään nukkua yksin kotona ku meillä on sen verran iso talo, aina oon jonku pakottanu yöks jos oon ollu yksin:DD

    VastaaPoista
  10. Kivoja kirppislöytöjä! Varsinkin toi vika on suuuuper kiva, eikä hintakaan ollu paha, hyvä tuuri ;)

    justbea-woman.blogspot.com

    VastaaPoista