12.1.2012

you can't handle me

Hienosti lähti eka aamu ripsien kanssa käyntiin, menin kuin meninkin suihkuun uimalasit päässä mutta niinhän siinä pääs käymään että shampoota hieroessa uimalasit vähän liikahti ja silmät oli täynnä vettä ja kauhee kirvely ilmeisesti siitä ripsiliimasta johtuen. Kuivasin ripset äkkiä enkä ainakaan huomannu että niitä olis lähteny irti, onneks. Eli ehkä pitäis jättää se suihku välistä huomenna ja tyytyä kuivashampooseen. Muuten oon ollu kyllä varovainen, nukuin viime yön ja iltapäivällä päikkärit aurinkolasit päässä että silmät ei pääsis hiertyy tyynyä vasten ku mun omat ripset on aina ollu nukkumisen jälkeen ihan vinossa ku nukun jotenkin ihan omituisesti silmä tyynyssä kiinni.
Parasta noissa ripsissä on se että ne näyttää niin luonnollisilta. Ripsaria ei tartteis lisätä ollenkaan mut taidan mä ainaki kokeilla sitä ens viikolla että miltä näyttää ripsarin kanssa.

Mun olis pitäny jo eiliseks kuvata eri juttuja valokuvauskurssia varten mut enhän mä mitään oo saanu aikaseks. Oon kuitenkin saanu nyt suurinpiirtein mietittyä tehtävänantoihin sopivat kuvat, mut en millään keksi että mikä olis hyvä kansikuva koulun kalenteriin joka siis jaetaan lukukauden alussa kaikille opiskelijoille. Se jonka kuva valitaan saa 80e, eli olis ihan kiva keksiä joku tosi hyvä idea. Jos jollain tulee mieleen niin saa ehdottaa:) Yhen aika hyvän idean mä jo keksin, mut se on vähän vaikeempi toteuttaa niin pitäs olla suunnitelma b. Meillä oli tänään tunnilla studiokuvaus, alla yks siellä otettu kuva.
Nyt mun on ihan pakko päästä treenaamaan, pitää vaan koittaa ottaa sen verran iisisti että ei hikoa liikaa noitten ripsien takia:)

19 kommenttia:

  1. eikö ne ripset oo nyt sen arvoiset että voisi olla pari päivää ilman suihkua ja liikuntaa? Ihan kuin yrittämällä yrittäisit ne pilata :o Kuitenkin sen verta kallis lahja niin eiköhän Roopestaki olis kiva että ne säilyis hyvänä pidempään kun pari päivää :DD

    VastaaPoista
  2. Mitä laitat sun huuliis kun ne näyttää niin kivoilta? :)

    VastaaPoista
  3. vitsit että näytät nätiltä :) mikä ihme valokuvauskurssi tuo on millä oot?:o ihana kuva!

    VastaaPoista
  4. Heei ootko laittanu noihi ripsii ripsarii vai näyttääks ne ilmanki noi täydellisiltä? :) voiku ois rahaa nii vois itekki ottaa...

    VastaaPoista
  5. kivan näköiset ripset on :) eikö hävettänyt ottaa roopelta nuin kallista lahjaa vastaan?

    VastaaPoista
  6. tuskin sä nyt päivässä niin saatanan likaseks tuut ettet muka vois olla käymättä suihkussa :D

    VastaaPoista
  7. Ite oon ollut ihan normaalisti uusien ripsien kanssa. Kävin suihkussa normaalisti, mutten vaan kastellut silmiä eli pesin hiukset hieman pää kallistettuna taaksepäin, ettei ripset kastu. Jatkoin tätä myös myöhemmin sen verran, ettei silmiä tarvinnut hieroa, mutta muuten kastelin kyllä. :> Hyvin pysyi, ei mitään ongelmaa! Jos ripset on hyvin tehty, niin ei niiden pitäisi rapista pois noin pienestä. :-) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: blistex protect plus huulirasvaa:)

    anonyymi: semmonen koulun oma valokuvauskurssi:) kiitti!

    anonyymi: en oo laittanu:)

    anonyymi: olinhan mä aluks että et sä voi mut tiedän et se tuli iloseks siitä miten iloseks mä tosta lahjasta tulin:D

    anonyymi: mun hiukset rasvottuu nopeesti:D

    VastaaPoista
  9. itse oon myöskin sitä sorttia, että on pakko päästä joka päivä suihkuun (ehkä turhaan, mutta oon vaan). kun oon juuri huollattanut ripset, joita pitää varjella vedeltä ja kuumalta höyryltä, pesen letin pää ylösalaisin ja kylmällä vedellä ja sitten hyppään muuten pikasuihkuun viileään veteen. lärvin putsaan ensin kevyesti vedellä niin, etten kastele ripsiä ja sitten käytän kasvovettä (ihan paras kun silloin ei tule vahingossakaan kasteltua ripsiä). näin kun taiteilen sen päivän tai pari niin on pysyny ripset hyvänä välillä viisikin viikkoa :)

    VastaaPoista
  10. kun joku aiemmin kommentoi sitä, että miten kehtaat ottaa roopelta vastaan tuollaisen lahjan, niin on musta jotenkin outo. ite oon seurustellut 3,5 vuotta kihlattuni kanssa ja mun mielestä ripsenpidennykset ei ole kallis lahja, ainakaan pitkän ajan jälkeen (ettekös tekin pitkään olleet seurustelleet?). mutta kohtuus kaikessa, en esimerkiksi itse haluaisi lahjaksi vaikka 300 euron hintaista rannekelloa, ellen itse maksaisi siitä esimerkiksi puolia. oot kyllä tosi nätti noitten ripsien kanssa :)

    VastaaPoista
  11. anonyymi: kohta tulee 4,5 vuotta täyteen ja no roope ei kyllä oo aiemmin ostanu mulle noin kallista lahjaa, kyllä mua sitten varmaan alkais jo ''nolottaa'' jos se aina ostais yli satasella, vanhempien tuloilla ku vielä eletään:) kiitti!

    VastaaPoista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Mainitsit, että aiot kokeilla ripsaria pidennysten päälle. En suosittele missään tapauksessa laittamaan minkään sortin "tavallista" ripsaria pidennyksiin, sillä ne jämähtää aika tiukkaan niihin kiinni. Pidennyksille on olemassa ihan niille tarkoitettuja ripsareita, jotka lähtevät helposti pois. Laittamalla normi ripsaria, tulet aika varmasti vain pilaamaan upeat pidennyksesi.
    Ihan vain vinkkinä :)

    VastaaPoista
  14. ootko ihan vitun tyhmä :D aurinkolasit päässä? nukutko aina nyt aurinkolasit päässä ku sulla on noi ripset? :D:D

    VastaaPoista
  15. anonyymi: mitä jos lukisit vaikka tekstit ennen ku tuut haukkuu tyhmäks, pidän aurinkolaseja vaan pari ekaa päivää koska sillon ne ripset ei sais osuu nukkuessa minnekkään

    VastaaPoista
  16. mil asetuksil otit ton vipan kuvan, tosi makee kuva ja oot kaunis<3

    VastaaPoista
  17. anonyymi: toi on otettu sillä bulb toiminnolla vai mikä onkaan:D

    VastaaPoista
  18. Sen ripsien kastumisen vaikutukset huomaa vasta myöhemmin... Se liima ei pidä niin hyvin ja pitkään, vaan ripset tippuu jo aiemmin pois, joten huoltoon joutuu kipittämään jo muutaman viikon päästä! :-(

    t. omakohtainen kokemus

    VastaaPoista