21.2.2012

doesn't mean I'm lonely when I'm alone

rihanna ft. chris brown - birthday cake

Moikka! Mulla alko tosiaan puhelinmyyjän työt eilen ja siihenpä ne sitten jäikin. Menin sinne puol kymmeneltä, koulutus kesti vajaa yhteen asti. Sen jälkeen rupesin soittelee ja puol kahdelta päätin että nyt saa riittää, otin loparit ja lähin. Saattaa kuulostaa typerältä etten ollu ees päivän loppuun asti (neljään) mut ku ei ollu mun juttu niin ei ollu. Soittelin yrityksiin enkä mä osannu niille mitään sanoo ku ne alko kyselee, en siis osaa olla kovin vakuuttava:D Sain mä sentään kolmannella puhelulla kaupat tehtyä! Haen sitten myöhemmin työkkärin kautta harjotteluun johonki ellei muita töitä ilmene. Seki menee tosin ehkä jopa huhtikuulle ku tässä on nyt kaikkee ennen sitä. Nyt sitten vaan lomaillaan!

Mulla on tylsät vähintään kymmenen päivää nyt edessä ku roope lähtee helsinkiin ja sitten kap verdeen. Reilua ku se kerkee hankkia kunnon rusketuksen ennen meijän yhteistä reissua, se on muutenki jo valmiiks paljon ruskeempi ku mä:D En oikein tiiä mitä kaikkee tekisin nytte siihen asti et se tulee, varmaan vaan katon sarjoja, kokkailen ja treenaan.

Olin roopella yötä ja jouduttiin herää jo yheksän aikaan ku mulla oli ripsihuolto. Sitten piti tietysti mennä ''viimeselle ehtoolliselle'', mä ku oon taas kerran niin varma et roopen lentokone tippuu... Aina ku se lentää jonnekki nii mä vahtaan että sen lentokone on varmasti päässy perille asti:D Ihan pikkunen lentokammo vaan.

Oon kipeesti harmaan hameen tarpeessa, toi ei nimittäin oo hame vaan paita tungettuna hameeksi:D Kaulassa oli ekaa kertaa cubuksen sulkakoru.

Mulla on onneks seurana kaks tollasta prinsessaa ku mun siskon koira pinja tuli meille pariks viikoks. Tossa koirassa riittää kyllä energiaa, mikä ei ainakaan aamusin oo kovin kiva ku se rupee hyppii paljaita jalkoja vasten...

Nyt kaipaisin teiltä postaustoiveita ku on sen verran aikaa toteuttaa niitä, eli pistäkääs tulemaan mitä vaan keksitte:) Ainiin ja parin päivän päästä viimestään tulossa postausta teidän blogeista, niitä on tullu sen verran paljon että ei enempää linkkejä kiitos:D

19 kommenttia:

  1. Määki oon ollu puhelinmyyjänä. Kuukauden jopa. Aika perseestähän se oli :D ja niiiiin tylsää. Joka päivä istut siinä samassa kopissa ja kattelet seinää ja soittelet ja selität ne samat helevetin asiat kaikille .___.

    VastaaPoista
  2. Mitä kirjotuksia sulla on? Etkö aio lukee ollenkaa?

    VastaaPoista
  3. ite kans olin kuukauden ja sinä aikana ehkä viis päivää töissä:D mut kyl silti kannattaa sitkutella enemmä ku se yks päivä! aina kaikki työt tuntuu ihan perseestä olevilta ekana päivänä....

    VastaaPoista
  4. iina: tylsää todellakin:D

    anonyymi: enkku ja äikkä, eipä niihin pahemmin lukee tartte. oon ajatellu asian niin että ku katon englannin kielisiä sarjoja ilman tekstityksiä niin opin:D

    anonyymi: en usko että olisin tosta alkanu yhtään sen enempää tykkää, oon nimittäin kerran aiemminki ollu puhelinmyyjänä ja sillon mun oli pakko olla kaks viikkoo että sain palkan:D

    VastaaPoista
  5. tee semmone postaus, jossa on kaikkia sun vanhoja kuvia tai sellane kaveripostaus, joissa kerrot sun kavereista. Kysymyspostaus ois myös kiva! :) kaikkee sellasta hauskaa, jossa on paljo kuvia ja tekstiä :DD!

    VastaaPoista
  6. Moi! Kirjota Iisalmesta? En oo koskaan käyny siellä ja vois olla kiva nähä millasta siellä on. Mitkä on sun lempipaikkoja, kaupungin siluetti tai kuva jostain kauniista kohdasta sun kaupunkia, esimerkiks. :) Ja ehkä voisit listata sun suosikit tän kevään muodissa?

    VastaaPoista
  7. Hahah toi sun puhelinmyyjän ura :DD tuli ihan mieleen minä itse, kun jaksoin jopa kolme kertaa jakaa ilmaisjakelulehtiä, kunnes otin loparit. huhhuh:D

    VastaaPoista
  8. Mulla oli ihan sama, olin eka sen koulutuksen ja sitte jopa päivän loppuun asti kunnes otin loparit. Ja yhtään kauppaa en saanu ees myytyä :D se kouluttaja siinä kyttäs vieresä kö mää en ees loppuajasta vihtiny soitella :D että sellanen duuni se! joillekki se passaa ja joillekki ei ! :D

    VastaaPoista
  9. ois kiva jos tekisit kaveri-, lempiruoka-, lempisarja-, sun kotipaikkakunta-, teidän "rakkaustarina/ historia" roopen kanssa- tai lempi/ parhaiten pukeutuva julkkis esittely postauksen :) woow, tulipas sekava pyynto :"D

    VastaaPoista
  10. Haha eeiii, mulle kävi ihan samalla tavalla pari vuotta sitte, otin loparit samana päivänä :-D Se oli niiiiin pyllystä koko homma, olin iha jäässä.

    VastaaPoista
  11. Minua jäi mietityttämään, että mitä harjoittelua ajattelit työkkärin kautta hakea, ei sellaisia saa ellei ole virallisesti työtön ja sitä et ole ennen kuin toukokuun lopussa, tai koska ne valmistumiset onkaan.

    VastaaPoista
  12. joku postaus mis ois kaikkia vanhoja ja uudempianki asuja ois kiva :)

    VastaaPoista
  13. mitä te yleensä teette sun poikaystävän kans? :)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: katotaan leffoja, laitetaan ruokaa ja kuhan hengaillaan:)

    VastaaPoista
  15. Kap Verde, ah, ihana paikka! Tiiätkö yhtään mille saarelle Roope lähti? :)

    VastaaPoista
  16. Kannattaa noihin äikän ja enkun kirjotuksiin nyt jotenkin valmistautua :) ei esim. enkun monivalinnatkaan mitään kovin helppoja ole, ja jos tietää niistä kielioppiasioista jotain niin kyllä sillä parempiin lopputuloksiin pääsee. Kannattaa lueskella myös varmaan jotain äikän esseitä. En välttämättä liikaa löysäilis noiden kirjotusten kanssa, jos sulla on oikeasti aikaa vähän lukeakin. :>

    VastaaPoista
  17. anonyymi: ainaki se sano lentävänsä boa vistaan:D

    VastaaPoista
  18. Haha, täällä sama kokemus puhelinmyynnistä: koulutuksen jälkeen sinnittelyä loppupäivä eikä enää koskaan takas:D Onneks oon päässyt parempiin töihin sen jälkeen.

    VastaaPoista