3.2.2012

for worse or for better you make me better

Mulla ei nyt varsinaisesti oo mitään asiaa, eli luvassa vaan ihan random-juttuja.

 Tosta new lookista tilatusta pannasta on tullu mulle ongelma viime päivinä: en tiedä yhtään miten yhdistäisin ton. Väri on hankala ja en ees tiiä sopiiko toi mulle. Miksen vaan voinu tilata vaikkapa mustaa?

Pieni lehtivinkki kaikille ulkomaalaisista muotilehdistä tykkääville. En tajuu miten en oo ennen päätyny ostaa instylee, ainaki toi joulukuun numero on huomattavasti mielenkiintosempi ku esimerkiks ykskään elle tai vogue jonka oon lukenu. Mainoksia on paljon vähemmän, mua itteeni ainaki ärsyttää että monissa lehdissä mainoksia on miljoona sivua putkeen. Ostin ton lehden joskus joulukuun lopulla ja nyt pari päivää sitten vasta aloin selailee:D Musta tuntuu että suurempi syy noitten lehtien ostamiselle on ton lehtipinon kasvattaminen.

Sitten vähän ostoksia. Mun oli tarkotus mennä ostaa rintsikoita, mutta kuten arvata saattaa nii mukaan lähti jotain aivan muuta. Roope halus käydä h&m:llä ja mä sanoin sille että nyt kävellään sitten vaan suoraan miestenpuolelle koska mä en saa ostaa mitään. Siinä vaiheessa ku roope lähti sovittaa niin olin jo kädet täynnä vaatteita. Sain onneks karsittua ostokset vaan kahteen sitäkin ihanampaan löytöön, ei vaan oo ihan ajankohtasia näillä keleillä....
En voinu vastustaa tätä mekkoo varsinkaan siinä vaiheessa ku näin 7e hintalapun. Olis siellä ollu paljon muitaki mekkoja samasella hinnalla mut en katellu niitä sen kummemmin ku käytän kuitenki juhlamekkoja niin harvoin. Toi on kokoo 36 ja jostain syystä vähän iso, mä ku pelkäsin että oon lihomisen myötä siirtyny kokoon 40 ku oon aina ollu kokoo 34-36.

Normihintaset nahkasortsit (20e). Muistan ku tuskastelin joskus h&m:llä ku siellä oli vaan matalavyötärösiä nahkasortseja ja vannoin että heti jos joskus sattuu tulee korkeevyötäröisiä myyntiin niin varmasti ostan. No niinhän siinä sitten kävi. Eli hyvä ja tarpeellinen ostos:D

Nyt mä ajattelin palata serranon perheen pariin, tilasin tossa pari viikkoo sitten vihdoinki seiska tuotantokauden. Katoin joskus kevät-kesällä kaudet 1-6. Vanha ja höpsö sarja mut tykkään!

17 kommenttia:

  1. täydelliset sortsit ! pitää itsekin käydä metsästämässä noita, kivoja korkeavyötäröisiä on harvassa.

    VastaaPoista
  2. saatsä tosta nellyn mainoksesta rahaa tai muita etuuksia?:)

    VastaaPoista
  3. anonyymi: en tiiä oikein miten toi homma toimii, kyllä tosta ilmeisesti jollain tavalla vois tienata mut en mä kai mitään oo tienannu:D pitäs tutustuu vähän paremmin et miten toi toimii

    VastaaPoista
  4. eiks toi sun panta sopis sen neuleen kanssa, jonka ostit vähän aikaa sitte? ;)

    VastaaPoista
  5. toi pantahan on just ihanan värinen, sopii sun kasvoihin :) ei kaiken tarvi aina olla mustaa

    VastaaPoista
  6. Hyvä etten oo ainoo joka kattoo viel serranoit. Samas tuottaris mennää! :)) Mut toi mekko on aivan ihana D:

    VastaaPoista
  7. Wää serranonperhe on just jees sarja ! ::) Itellä ei oo vasta ku 1-5 tuottikset ja siitäkin välistä puuttuu kaks... pitäs jostain bongailla ne kaikki loput. :>

    VastaaPoista
  8. Mun mielestä toi punanen panta on just hieno! musta ois ollu tylsä. :)

    -Linda

    VastaaPoista
  9. Pantahan on juuri upean värinen:)

    EI yhtään outo väri, vaan todella neutraali.

    Sopii hyvin esim mustan tai harmaan kanssa!

    VastaaPoista
  10. So cute dress! Love it!
    xoxo

    www.secretsofmissdaisy.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Onko tuo Hennesin mekko todellakin yläostaltaan noin 'nude'-sävyinen? Ajattelin vain, kun olen tilannut tuon ja vierastin hiukan kun näytti Henkkamaukan sivuilla niin vaaleanpunaiselta...:-D!

    VastaaPoista
  12. Oon tässä pari kk lueskellu sun blogia ja pakko mun on myöntää että tää on aivan mahtava! Oot myös ihan hirmusen kaunis ja postaustahtiki on jotain aivan omaa luokkaansa. Jään kyllä lukijaksi!

    VastaaPoista
  13. Paljo sulla oikee on lukijoita? :) sori oon tyhmä ku en osaa kattoo sitä tai en tiiä näkeekö sitä ees mistää :D mut sulla on ihana blogi, kyttään tätä kokoaja! :)

    VastaaPoista
  14. kiitti kaikille kommenteista, ootte ihania!:)

    anonyymi: tosta sivupalkista näkee suoraan bloggerin kautta tilaajat eli tällä hetkellä näyttäis olevan 724 sitten tosta sivupalkin kautta pääsee blogilistalle ja blogloviniin, blogilistalla tilaa muistaakseni joku vähän vajaa 300 ja bloglovinissa muistaakseni päälle 400:) sitten on tietysti paljon niitä jotka tulee googlen kautta tai suoraan osotteeseen

    VastaaPoista