1.2.2012

I can't shake those memories

Meni vähän myöhäseks tää postaaminen, on vaan pitäny vähän kiirettä nii ei oo tullu sopivaa aukkoo tulla päivittää. Tänään mulle selkis että mihin kouluihin haen yhteishaussa, en oo kuitenkaa vielä ihan täysin varma nii en kerro sen enempää. En kuitenkaan oota pääseväni minnekkään, koska ainaki kahessa alassa mihin haen niin tartteis matikkapäätä jota mulla ei oo sitten yhtään. Yritän kuitenki parhaani:)

Koitan nyt pitää vähän parempaa huolta näistä ripsenpidennyksistä, joten oon onnistunu pysyttelee vedestä kaukana ja en oo laittanu silmiin edes rajauksia. Mua ärsyttää ku näytän ihan typerältä ilman rajauksia, elämä olis paljon helpompaa jos ei tartteis aina taiteilla rajauksia. Jouduin tänään kuntosalille liikuntatunnilla ja koitin kyllä parhaani mukaan vältellä hikoomista noitten ripsien takia, oli kyllä kieltämättä aika outoo tehä niin kevyttä treeniä. Mut ei tässä tarvii enää ku huominen vältellä hikoilua, suihkua ja meikkiä.
Päälle pääty mustat farkut, jotka ei itseasiassa oo sitä varsinaista farkkukangasta. Siks noi ei kutita niinku farkut mun päällä yleensä. Toinen miinus farkuissa on se et ne on niin tiukat, siks viihdynki paremmin sukkiksissa ja leggareissa ku ne on tiukat mut venyvämpää materiaalia.

En tiiä mitä mä taas höpötän, eli ei muuta ku hyvät yöt!


12 kommenttia:

  1. mun mielestä näytät paljon raikkaammalle ilman rajauksia!

    ja tosi hyvähän toi on noiden ripsien kannalta, pysyvät paaaaaljon pidempään hyvinä :)

    VastaaPoista
  2. munki mielestä näytät paremmalta ilman rajauksia :) just raikkaammalta!

    VastaaPoista
  3. näytät älyttömän paljon paremmalle ilman niitä rajauksia! jätä rajaukset useammin pois :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu! Mistä toi neuletakki on? se on just täydellisen värinen.. =D

    VastaaPoista
  5. karoliina: lindexiltä:) kiitos!

    VastaaPoista
  6. Ihana neule, näyttää just sopivan lämpimältä tähän kylmyyteen!

    VastaaPoista
  7. Kai sinä jossain vaiheessa kumminkin kerrot minne haet opiskelemaan?

    VastaaPoista
  8. eini: juu kerron kyllä sitten ku haku alkaa ja oon täysin varma:)

    VastaaPoista
  9. paljon parempi ilman rajauksia, näytät just luonnollisen kauniilta ilman niitä!:)

    VastaaPoista
  10. mitä hiusväriä sä käytät?=)

    VastaaPoista
  11. enssi: mitä millonki, nyt viimeks se oli joku natural colors:) ostan vaan aina sellasen suunnillen omien hiusten värisen tai vähän vaaleemman

    VastaaPoista