7.2.2012

I'm falling for ya but there's nothin wrong with that

Kolmen tunnin päikkärit takana ja vieläki väsyttää. En nukkunu viime yönä ku ehkä pari tuntia ku stressasin niin paljon kaikesta. Tänään oli viimenen varsinainen koulupäivä lukiossa, nyt ois enää koeviikko ja kirjotukset jäljellä. Mä niin pelkään vaan sitä kaikkee mitä mulla on edessä. Pelkään eniten sitä, etten pääse mihinkään kouluun. Aion hakee kulttuurituottajaks, televisio- ja radioalalle (molemmat metropoliassa helsingissä) sekä muotitradenomiks jyväskylään. Eka olin varma että haluun mieluiten muotitradenomiks, mutta nyt oon alkanu miettii että vaikka muoti on mun juttu niin liiketalous ei kyllä ole. Nyt siis koitan päättää kumman laitan ykkösvaihtoehdoks, televisio- ja radioalan vai kulttuurituotannon. Pitää tietysti vielä pohtia muita mahdollisuuksia ja kyllä mä sinne jyväskyläänki varuilta haen.

Muuta stressiä aiheuttaa kurssimerkintöjen täyteen saaminen. Mulla on tällä hetkellä maantieto itsenäisenä ja kohta saan vielä jotain opokurssin tehtäviä tehtäväks. Saatan kanssa saada tästä blogista yhden kurssimerkinnän, mut jos en niin en tiiä mistä mä sen sitten revin. Jotenki huvittaa ajatus oposta ja vararehtorista lukemassa mun blogia ja miettimässä että onko tää yhden kurssimerkinnän arvonen...:D

Oon aina postannu paljon asukuvia mut en tiiä miten sen suhteen käy nyt. Ihanteellista tietysti olis että pääsisin vaatekauppaan töihin niin jaksais panostaa pukeutumiseen. Mulle on nyt kuitenki varmistunu puhelinmyyjän paikka ja musta tuntuu että en jaksa pahemmin ajatella mitä mä sitten puen töihin päälle. Jos en saa vaatekaupasta töitä niin postaustahti varmaan vähän niukentuu ku ei tosiaan niitä asuja niin usein ole. Toivon kuitenki et se on ihan hyväksyttävää teidän lukijoiden silmin ku oon kuitenki tähän mennessä postannu melkeinpä joka päivä tänne blogiin jotakin. Ja harvempi postaustahti on kuitenki vaan väliaikasta, sillä kesällä viimestään hankin jotain muita ku puhelinmyyjän hommia.

Tulipa romaani mut jonnekki tätä stressiä on pakko purkaa:) Nyt kuitenki viimesen lukiopäivän asuun. Tein taas pienen tutkimusmatkan vaatekaappiini ja sieltähän löyty villahousut. Ostin noi toissasyksynä gina tricotista ja käytin noita sillon aika paljonki, nyt olin vaan päässy unohtaa noitten olemassaolon.
Otettiin paljon asukuvia mut näytin sen verran hikiseltä että julkasuun pääs nyt vaan nämä:D Mulla oli just liikuntaa ennen ku otettiin nää ja vaikka harjasin hiukset niin ne sojotti joka suuntaan miten sattuu (viimenen kuva). Itsekritiikki on ainaki tallella!

Nyt tiistaiseen tapaan uusimman gossip girl jakson pariin, palaillaan:)

17 kommenttia:

  1. Your outfit (and you) look beautiful!

    VastaaPoista
  2. kamalat housut !XD mut tseppii sulle

    VastaaPoista
  3. Aika tyhmää mun mielestä jättää lukiossa jotain kursseja käymättä, kun lukuloma alkaa. Ois kannattanu käydä kaikki ajallaan jaksoissa, joka ois ollut täysin mahdollista. Ja aika outoa myös, jos saat kurssimerkinnän tästä blogista. Ei siis sillä, että sun blogis ei ois hyvä:)

    VastaaPoista
  4. Miten bloggaamisesta voi saada kurssimerkinnän??:o

    VastaaPoista
  5. lali: thank you:)

    anonyymi: no kiitos:D

    anonyymi: siis miten niin tyhmää, mulla ei oo mitään kirjotuksia mihin pitäis lukee niin eikö se aika oo sama käyttää pariin nettikurssiin?:D

    anonyymi: miksei? yhdistyy äikkä ja kuvis ja kuitenki kurssimerkintöjä saa peräti 6 jostain liikunta ja varmaan musiikkijutuistakin niin ei se nyt mikään mahdottomuus oo saada yhtä bloggaamisesta, onhan tääki harrastus.

    VastaaPoista
  6. Oot ihan mielettömän kaunis naisenalku! :-)

    Oisko sun mahdollista järkkäillä 'Linkkaa blogisi' -postaus tai joku sentyylinen, ois kiva! Näkis, millaisia tyylejä ja blogeja tykkäät seurata, kaikkien iänikuisten jo suosittujen blogien lisäksi :-)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: kiitti:) joo oon itseasiassa miettiny että voisin tehdä sellasen postauksen tässä joku päivä

    VastaaPoista
  8. käytkö siis just ne 75 kurssia?

    VastaaPoista
  9. voi sua, yritäppä olla ressaamatta vaikka se onkin vaikeaa :) olen sua vuoden vanhempi ja vietän juuri välivuotta opiskelusta, eikä tämäkään ole niin hirveää vaikka ensin ahdistuinkin kun en mihinkään kouluun lukion jälkeen päässyt :) nyt uudella motivaatiolla! ja älä huoli, kyllä sun lukijat täällä pysyy vaikka postaisit vain kerran viikossa!<3 vaikka onkin ihanaa kun jaksat niin usein postailla... :p tsemppiä!

    VastaaPoista
  10. Outoa kyllä tuo että sais blogista kurssimerkinnän :D Tai siis en oo ite ikinä aatellu tuota. Ja hei ihana asu, en noista housuista ehkä niin tykkää mutta varsinkin sininen paita on täydellinen!

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. anonyymi: jep

    annaa: kiva kuulla, kitti!:)

    sita: kiitti:)

    VastaaPoista
  12. Ite olin aivan samassa tilanteessa tasan vuosi sitte, olin aivan varma jo että ylioppilaslakkia ei tuu ja vaikka tuliski, en oo pääsemässä mihinkään kouluun. Sain kuitenki sen viimesen matikan kurssin apinan raivolla suoritettua, kirjotuksista tuli ihan mukavat paperit ja nyt opiskelen yliopistossa. Tää koulu oli mulle alunperin kakkosvaihtoehto, mutta kuitenki päätin sit tänne lähtee ja nyt en
    vaihtais tätä mihinkään! :) Halusin vaan kertoo että kyllä nuo jutut sullaki järjestyy, jos se koulu mihin päätätki mennä ei tunnukaan omalta nii aina voi vaihtaa! Tsemppii! :))

    VastaaPoista
  13. Ihmiset on saaneet muistakin harrastuksistaan kurssi merkintöjä niin ei blogista kurssin merkinnän saaminen olisi yhtään kummallista. Minun lukiossa jotkut saivat kursseja, kun olivat väkertäneet nettisivuja.

    Tuolla metropolian nettisivuilla lukee, ettää kultuurintuotanto olisi liiketaloudellisesti painottunutta....

    Toivottavasti pääset haluamaasi kouluun!

    VastaaPoista
  14. Mistä katot noita Gossip Girlejä?:)

    VastaaPoista
  15. anonyymi: kiitti!:) yliopisto vaan ei taida olla mun juttu ku vihaan pänttäämistä niin paljon ja oon niin laiska opiskelee

    eini: jep:)

    anonyymi: niitä löytyy aina vähän vaikka mistä, pitää vaan osata ettiä:)

    VastaaPoista
  16. Tervetuloa vaan Jyväskylään opiskelemaan! :) Tää on semmoinen sopivan kokoinen, varsinkin opiskelijakaupunkina tunnettu paikka :)!
    Itse opiskelen täällä ammattikorkeassa, ja olen pitänyt.

    VastaaPoista
  17. Henk.koht voin itse sanoo et välivuosi tekee ihan hyvää, oppii arvostamaan opiskelua ihan eritavalla :DD

    Oon kuullu pelkkää hyvää tosta metropolia televisio- ja radiolinjasta, ja sinne itsekin hakemassa! :)

    Tsemppii kirjotuksiin ja pääsykokeisiin!
    -Sara

    www.instupidwetrust.blogspot.com

    VastaaPoista