2.2.2012

I'm sick of playing games

Mulla on ollu nyt koko päivän kauhee stressi ihan joka asian suhteen, jotenki vaan panikoin ku pitäis hoitaa vielä niin monia koulujuttuja. Eniten stressiä aiheuttaa kuitenki se että töitä pitäis saada, tai no onhan mulla puhenlinmyyjän töitä tiedossa mut mä niin kovasti haluisin johonki vaatekauppaan töihin. Mä kuitenki olin kahtena kesänä tiskaajana ja viime talvena muutenki, eli olis kiva saada nyt vuorostaan jotain ihan oikeesti mieluisia töitä. Oon koittanu nyt neljään eri vaatekauppaan ja yhestä oottelen vielä tietoo. Olisin oikeestaan mieluummin vaikka kaupan kassalla töissä ku puhelinmyyjänä, oppisin siinä sentään kassan käytön.

Tänään ei huvittanu mennä pakkaseen värjöttelee asukuvien takia, joten sama oli ottaa kuvat vaihteeks sisällä:) Nyt tuntu jo paljon paremmalta olla ilman rajauksia ku laitoin silmien ulkonurkkiin mustaa luomiväriä.

Sitten vähän kokkailua:
Huomasin muistaakseni seiskassa joskus tän tapasen ohjeen. Eli yksinkertasesti kylmäsavulohta, tuorejuustoo ja tilliä sekasin ja torttujen päälle. Jääkaapista löyty puolikas paketti valkosipulituorejuustoo ja puolikas paketti pippurituorejuustoo eli käytin niitä sekasin. Namia! Lohi vaan on niin hyvää.

17 kommenttia:

  1. ihanan värinen toi neulepaita:)!

    VastaaPoista
  2. älä ainakaan h&M:lle mee kaveri on siel extrana ja ihan paska paikka :D

    VastaaPoista
  3. essi: kiitti:)

    anonyymi: mä hain sinne sillon ku haettiin niitä extramyyjiä, oon kuullu muualtaki että paska paikka eli ihan hyvä etten päässy sinne:D

    VastaaPoista
  4. Hui eiks sulle tuu ulkona kylmä noissa shortseissa o; Mutta tosi kiva asu on (: !

    VastaaPoista
  5. tosikiva asu ja toi neule on ihanan värinen!(:

    VastaaPoista
  6. Miks muka paska paikka?:o

    VastaaPoista
  7. oon uusi lukija täällä, ja tykkään kovasti, mukava kun näitä asukuvia tulee näin paljon :)

    VastaaPoista
  8. En voi kun joka kerta kun avaan blogisi niin olla ihastelematta hiuksiasi! Näyttävät aina niin tuuheilta ja jotenki "kevyiltä"! :) Olet muutenkin todella kaunis! Kiva kun näitä päivän asuja tulee usein, kun itse tykkään kovasti niistä blogeissa!

    VastaaPoista
  9. millasta se tiskaajan homma sit oli oikeesti? tai et oliko ihan perseestä?:D kun mä oon miettinyt sitä ku jos ei nyt mitään muuta saa.. ihanko siis vaan tiskasit koko ajan? :D vai millasta se oli

    VastaaPoista
  10. anonyymi: kyllä sitä oppi sietää pikkuhiljaa mut eihän se mitään unelmaduunia tosiaankaan ole:) olin siis joko likasella puolella missä astiat syötetää koneeseen tai sitten puhtaalla puolella jossa ne koneesta tulleet astiat laitettiin kuivuu ja vietiin sitte paikoilleen

    VastaaPoista
  11. ihanan värinen neule! =) sulla on kyllä super kiva tyyli :)

    VastaaPoista
  12. Tuli viel isompi nälkä kun näin noi sun leivokses ja istun viel koulun penkillä! :(
    Ihana asu, rakastan paitas väriä. :)

    VastaaPoista
  13. Sulla on kyllä niin ihana tyyli! Tykkään kovasti ja oot kaunis :) oon koukussa blogiis!

    VastaaPoista
  14. Jos kuvittelet, että vaatekaupassa työskentely on kassalla seisomista niin voin kertoo että vielä "mukavampaa" on olla siellä varaston puolella 8h ja hälyttää/henkaroida vaatteita, varsinkin jos kaikki muut on muissa hommissa ja joudut olemaan yksin :D Ja ne ekat viikot todennököiseesti just sitä onkin, koska kokematonta ei voi kuitenkaan pistää heti myymälän puolelle.

    VastaaPoista
  15. ei vitsi mä tykkään sun kirjoitustavasta. luin tuolta ton first time postauksen ja tahdon nyt sanoa näin sua (ihan KAMALASTI) vanhempana ja viisaampana (sitä vielä vähemmän, hahahah:D) että sä oot just täydellinen tollasena! mun mielestä kaikki asut mitä oon nähny on näyttänyt hyviltä sun päällä, tästä tykkään ihan erityisesti. haistatetaan siis yhessä pitkät noille perse-anonyymeille :)

    VastaaPoista
  16. käytitkö noissa tortuissa semmosia torttupohjia vai ihan voitaikinapohjia? :D ku eiks ne voitaikinat oo suolasimmille, mietin ku itellä ois pakasteessa noita torttupohjia et miltähän maistuis niiden kans...

    VastaaPoista
  17. anonyymi: käytin torttupohjia:)

    VastaaPoista