18.2.2012

three

 Moikka! Ei mulla mitään asiaa ollu, mutta ei kai se mitään. Tänään oon kattonu pretty little liarsia ihan peloissani ja syöny laskiaispullia. Mä en jaksa ikinä laittautua sillon ku tiiän etten lähe minnekkään, mut nyt päätin tehdä poikkeuksen ja laittautua ihan vaan roopee varten. Siitä ei nimittäin ikinä tiiä mitä se keksii, esim. eilen luulin että katotaan tyyliin leffaa kahdestaan nii jouduttiinki sitten ravaa vähän kaikkialla. Olin sellasessa dagen efter lookissa koska luulin etten edes näe ketään muita ku roopen, mut onpahan nytten puol kaupunkia nähny että miltä mä näytän kamalimmillani:D Aina kannattaa varautua!

13 kommenttia:

  1. oot aina niiin nätti! mistä toi ekojen kuvien liivi on?:)

    VastaaPoista
  2. mulla ihan sama, just sillo kun ei laittaudu yhtään ja hiukset/naama näyttää seinästä revässyltä, kierretäänki koko kaupunki ja kaikki tutut:D ärsyttävää!

    VastaaPoista
  3. sä ooot niin gorgeous!

    VastaaPoista
  4. hyi se pretty little liars on oikeesti iha sika pelottava! :s katoin kerran Egyptissä ollessani pari jaksoo yksin hotellihuoneessa ja jouduin jo soittaan poikaystävälle että tuu äkkiä takas mua pelottaa :D sen jälkee en oo uskaltanu kattoo vaikka ehkä pitäis koska se on tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
  5. ootko ajatellu ottaa uutta tatskaa? millasta? :)

    VastaaPoista
  6. ONKO SULLA TATUOINTI? o:
    ihana !

    VastaaPoista
  7. wau toi eka kuva :-) upee

    VastaaPoista
  8. alina: haha:D

    anonyymi: kiitos paljon:)

    veera: onneks siinä ei oo kaikki jaksot niin pelottavia:)

    anonyymi: joo on ollu jo itseasiassa kohta vuoden tarkotuksena ottaa nilkkaan sydän mun edesmenneen koiran muistolle, en oo vaan saanu vieläkään aikaseks:/

    anonyymi: on, kiitos:D

    VastaaPoista
  9. Ihana toi rannekoru, mistä se on?

    VastaaPoista
  10. mun kyllä ny pakko kysyä:) miten sulla on noin ihanat hiukset? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pidennykset ja tupeeraaminen tekee ihmeitä!:)

      Poista