13.2.2012

you might be with her but I still had you first

Oottepa linkittäny ahkerasti niitä blogeja, uskomatonta:D Oon tähän asti tulleista vilkassu vähän alle puolet ja ensivaikutelman perusteella oon valkannu jo 14 blogia.... Ajattelin että sitte ku oon vilkassu nopeeta kaikki ja valikoinu parhaalta vaikuttavat, nii luen sitten vähän tarkemmin läpi niitä valittuja ja karsin sitte niistä. Muuten mahtais päästä aika monta blogia esittelyyn.

Kuuntelu meni ihan päin vittua, eipä tullu yllätyksenä. Mikäs siinä ensin 1,5 tuntia kylmän salin lattialla karanteenissa istuskellessa itekseen ku kaikki tutut oli ekana kuuntelemassa. Mä voisin kirjottaa kokonaisen postauksen siitä miten mua vituttaa että mun sukunimi on aakkosten suht loppupäässä mut taidan säästää teidät siltä:D Mulla oli kuuntelutilanteessa ihan kauhee nälkä ja mulla meni esimerkiks ekasta tehtävästä puolet ohi ku mietin vielä edellisiin vastauksia ku rupes jatkuu jo se nauha. Mikäs siinä ku en kerenny lukee ees niitä kysymyksiä. Jospa menis kirjalliset vähän paremmin.
Päällä oli yhelle käyttökerralle jääny lindexin neule. En tiiä mut toi lyhyys vaan tekee käytöstä hankalaa, tai sitte en vaan osaa. Kädessä roopelta saatu kello joka on näköjää ottanu vähä osumaa eikä viisaritkaan toimi. Sillon ku mulla on toi kädessä nii muuttelen ite tota aikaa mieleiseks, nyt siinä näyttäis olevan psykan kokeen alkamisaika:D

Kaupan kautta ruuanlaittoon. Toi mikro on jotenki häiritsevä (ja likanen näköjään) ton peilipinnan takia, kiva seisoo mikron eessä oottamassa ruokaa ku näkee vaan ittensä.

Ostin pirkan sellasen ceasar-salaattihommelin, jossa oli salaatin lisäks krutonkeja, kastiketta ja parmesaania. Oli melko riittosa pakkaus ku käytin salaatista ehkä puolet. Joukkoon heitin kanaa ja kiiviä. Hyvää oli!

Roopella oliki sitten ihan omat eväänsä vähän omanlaisesta astiasta syötynä ja omanlaisella tavalla valmistettuna (mikrossa)...

Toivomaanne kuvaa musta ilman pidennyksiä. Mulla on tosiaan tajuttoman ohuet hiukset ja ne on ollu samanpituset ainaki kolme vuotta:D Näköjään on joku wannabe liukuvärjäyski meneillään.

Alotin muutes seuraa amerikkalaista pretty little liars sarjaa ja vaikuttaa ihan kivalta. Luulin että se ois joku perus teiniohjelma mut oikeesti se on vähän pelottava mun makuun. En kato ikinä edes kauhuleffoja, katoin kerran pikkupätkän jotai supernaturalin jaksoo jossa ilmesty tyttö peiliin ja kammoksun sen takia vieläki peilejä sillon ku on pimeetä:D Yritin kans kesällä kattoo tiedän mitä teit viime kesänä mut se meni siihen että vollotin peiton alla ja piti soittaa roope paikalle......... Nössö mikä nössö.

19 kommenttia:

  1. Ihana asu sulla ! :) Hei mistä katot toa sarjaa kun oon yrittäny bongailla sitä ? :)

    VastaaPoista
  2. Pretty little liars on ihan paras sarja! Vaikka joo, kyllä välillä illalla pelottaa mennä nukkumaan jos on just kattonu jakson :D hehheh..

    VastaaPoista
  3. elisa: googletin nii löyty aika helposti:)

    kaisa: joo oli kyllä kieltämättä vähä uneton yö eilen ku alotin kattoo sitä:D

    VastaaPoista
  4. Pretty Little Liars ja Supernatural on parhaita =) Rakastuin muute toho sun kelloos!

    VastaaPoista
  5. Ai sulla ohuet hiukset? Voi höpsis, noi on normaalit, mutta näkisitpä meikäläisen :--D Siinä vaiheessa kun saat sormen paksusen ponnarin sulla on oikeesti ohut tukka. :)

    VastaaPoista
  6. Jos yhtään lohduttaa ni et oo ainoo kenen kuuntelu meni totaallisesti penkin alle. Mulla ei oo koskaan tullu kiire niitten kysymysten lukemisessa, mut nyt en ehtiny ees lukee niitä, ku nauha jo jatku. Kirjallinen jos menis sit hiukan paremmalla menestyksellä................

    VastaaPoista
  7. Sullahan on aika pitkät hiukset ilman pidennyksiäkin :) Ite kun näytän kynityltä kanalta ilman :D

    VastaaPoista
  8. Moi oon se sama anonyymi joka kommentoi siihen tekstitaitopostaukseen! :) Sanoit, että saat helposti m:n ja kurssiarvosanat on vitosen luokkaa. niin siis ihan mielenkiinnosta, millä perusteella teillä määräytyy noi kurssien arvosanat? me kirjoitetaan kursseilla aina esseitä ja tekstitaidon vastauksia ja niiden perusteella sit tulee se kurssiarvosana.
    ps. tiiän ton sukunimi viimeisenä -tunteen, mun oma sukunimi alkaa v:llä ja oon AINA ollut viimeisenä :D esim yläasteella sai aina viimeiseen asti jännätä oman todistuksen tuloksia kun muut oli jo saaneet omansa ja kirmas kesälomalle :D

    VastaaPoista
  9. mari: kiitti:)

    ansq: aika lähellä sormen paksusia noi taitaa olla:D ainaki sillo ku ei oo laitettu mitenkää

    anonyymi: hope so:)

    vix: pitkät mut ohuet:/

    anonyymi: kirjotettujen juttujen just ja sitten kielioppihommien:) oon vähän laiska panostaa ja preleistä sain yhteispisteillä c:n panostamatta yhtään, eli sen perusteella oon melko varma että kunnon panostuksella saan m:n. en tosiaa äikän kursseillakaan pahemmin jaksanu panostaa yhtään mihinkää, varsinkaan kielioppiin ja kaiken maailman tyylisuuntiin jne:D

    VastaaPoista
  10. no se oli kyl vaikee kuuntelu ja varsinki ne avo-kysymykset! ihan lottoarvonnalla mentiin, toivotaan et arpaonni suosis :D ehkä toi huonosti menny kuuntelu motivois sit tosiaa panostaa niihin kirjallisiin, olis meinaan ihan jees päästä enkun kirjotuksista läpi..

    VastaaPoista
  11. voi tyttö hyvä, sulla on ihanat hiukset! Voisin millon vaan vaihtaa sun hiukset omiini :) ihanan pitkät eikä todelakaan näytä millekkään ohuille vaan aivan normipaksuille hiuksille

    VastaaPoista
  12. haha, muistan kun sain aikoinaan prelistä lukematta L:n, mutta sit oikeissa kokeissa lopulta tuli M. vähänkö ärsytti.....

    VastaaPoista
  13. hihhih voooih :) Supernaturalhan on ihan paras :D

    VastaaPoista
  14. voi ei, mulle tuli eilen tilaamani pretty little liarsin eka tuotantokausi, toivottavasti ei oo liian pelottava mulle ku oon aika herkkä.... :D

    VastaaPoista
  15. Hei voisitko linkata sen sivun jolta katot tuota sarjaa? Ihanat hiukset ilman pidennyksiäkin sulla! ja nam tuo salaatti näyttää hyvältä...<3

    VastaaPoista
  16. minea: jep:)

    anonyymi: kiitti:)

    anonyymi: pitää toivoo että ite saisin ees sen m:n:D

    laura: vaikee sanoo supernaturalista mitää ku en tosiaa oo uskaltanu kattoo sen yhen jakson lisäks koko ohjelmaa:D

    annaa: jos oot yhtä herkkä ku mä niin voin kertoo et yöunet menee:D

    anonyymi: en kato miltää tietyltä, sieltä vaa mistä aina sattuu löytyy:) kiitti!

    VastaaPoista
  17. ois kiva jos tekisit niistä blogeista vaikka kaks erillistä postausta että niinkun sellaset missä on enemmän lukijoita ja sellasset missä vähemmän, kun tuntuu että näihin postauksiin pääsee aina "kuuluisimmat" :"D

    VastaaPoista
  18. princess: en selaa noita blogeja lukijamäärän perusteella, eli lopulliseen postaukseen voi päätyä yhtä lailla ''kuuluisia'' ku niitä ei niin kuuluisia blogeja:)

    VastaaPoista
  19. pretty little liars on just hyvä! :) katoin just kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot.
    jos se on susta pelottava ni kokeilepa kattoa the walking dead -sarjaa.... :D

    VastaaPoista