1.3.2012

baby you’re the best cause you worked me out

Mulla on parhaillaan kauhee vaatekriisi meneillään, huomenna nimittäin istun jo seiskan jälkeen aamulla junassa (jos vaan vr on ajoissa....) matkalla helsinkiin. Roopen pitäs tulla mua asemalle vastaan ja siitä suunnataan varmaan heti kauppoihin. Sen raukan lento tulee kolmen aikaan yöllä ja se joutuu heti mun kanssa shoppailee:D Oon kyllä yleensä melko nopee shoppailee (=nopee tuhlaa rahat), mut ei se varmaan paljoo auta. En tiiä käydäänkö yöelämässä ollenkaa, yöpaikka ku tosiaan on roopen isovanhempien luona ja malmilla asti.
Ostin tollasen aikas kivan värisen kynsilakan muutamalla eurolla tossa joku päivä. Mulla on tällä hetkellä valtava ärsytys kynsilakkoja kohtaan ku ne aina lohkeilee, ja epäilen kyllä että toi tuskin on poikkeus...

Tarkeneeko helsingissä muuten jo vähän ohuemmalla takilla? Oon oikeesti tosi innoissani lähdössä mut myös kauhulla ku en voi pakata kauheesti mukaan kaikkee ku en ensinäkää tiiä ollaanko yks vai kaks yötä ja semmosta.

Tässä postauksessa ei ollu nyt mitään järkee, pahoittelut siitä. Yritin mä kuvata tänään videooki mut eihän siitä mitään tullu ku en keksiny mitää mistä puhua ja nauratti kokoajan:D Kuvasin kanssa meikkivideoo mut se ei ihan onnistunu ku aloin kiroo eyelinerin kanssa ja oikeestaan mikään muukaan ei onnistunu. Nyt ei oo mun päivä mut jospa sitten huomenna!

ps. älkää sitten ihmetelkö ku en vastaa kommentteihin helsingissä ollessani, pystyn silti julkasee ne kännykällä!

pps. mitä tykkäätte uudesta bannerista?

26 kommenttia:

  1. kyllä täällä on ollu jo pikkusen plussanki puolella, eiköhän ohuemmalla takilla pärjää jos on jotain enempi siellä alla :)

    VastaaPoista
  2. haha ihana tuo "malmilla asti" :) ei se oo paha ollenkaan yöelämänkään kannalta! Junia ja viimestään busseja kyllä menee sinne päin tosi myöhään saakka! :) (tosin jos roope on matkustanu ni ei ehkä jaksa)

    VastaaPoista
  3. Toi kynsilakka on kyl täyttä kakkaa. Ostin ite keltaisen. Pistin varmaa kolme kerrosta ja väri meni tosi epätasaisesti ja jäi siltikin läpikuultavaksi...

    VastaaPoista
  4. Hei mulla on toi sama kynsilakka ja se on oikeesti yllättävän hyvä! ja tosi peittävä, kun yleensä noita halpislakkoja pitää laittaa miljoona kerrosta ennen kun peittää vasta kunnolla. :)

    VastaaPoista
  5. heheh malmi on vartin junamatkan päässä ydinkeskustasta. lähemmäksi et pääse :-D suosittelen lauantaina tavastian lauantai-discoa!
    t. karo j.

    VastaaPoista
  6. Mulla on kans tuota merkkiä olevia lakkoja pari, ja oon tykänny peittävyydestä. En osaa kyllä sanoa kestääkö hyvin kynsissä koska lakkailen uudet muutaman kerran viikossa (-:

    VastaaPoista
  7. ihan sikä ihana blogi sulla!!!:D

    mylife-ansku.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Tervetuloa tänne pääkaupunkiseudulle vaan! Kannattaa ihmeessä käydä tsekkaa Stadin yöelämä eikä Malmi oo ees kaukana keskustasta, ku yödösät kulkee ja junat varmaan kans aika myöhään :D

    VastaaPoista
  9. Mä olin viime vklp Tukholmassa, moni bloggaaja on hehkuttanut että kevättakilla pärjää jo. Aurinko paistoi täyttä taivasta mutta se tuuli!! Kyllä kevyt toppatakki oli ihan hyvä ratkaisu, en suosittele vielä kevättakkeja :D

    VastaaPoista
  10. millä värillä oot viimeks värjänny hiukses?

    VastaaPoista
  11. anonyymi: se oli joku natural colors, en muista yhtää:D ostan aina vähä vaaleemman sävyn omista hiuksista nii niistä tulee tollaset

    VastaaPoista
  12. Hassua itsekin ostin samaa lakkaa mutta pinkkinä pari päivää sitten! Nyt olisi kokeilu edessä, kun vain jaksaisi :P Ja tosi kiva tuo banneri!

    http://tuijajaatinen.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. tee video siittä kun kiharrat tai teet tohon eteen tommosen ihanan kierteen !!!!1

    VastaaPoista
  14. anonyymi: tässä on joku vanha video otsisten laitosta http://littlebitvain.blogspot.com/2011/04/i-may-be-bad-but-im-perfectly-good-at.html
    mutta nykyään on pitemmät otsikset. homma hoituu niinki yksinkertasesti et suoristusraudalla vaan taivuttaa:)

    VastaaPoista
  15. kannattaa panostaa pariin sävyyn ja ostaa O.P.I -lakkoja jos tahtoo semmoisen joka tosissaan pysyy kynsissä eikä lohkeile. Hintaa tosin Suomessa niillä normaalisti on 16,20€ (kannattaa siis aina tarkastaa alelaatikot!) mutta oikeasti pysyy mulla ainakin kynsissä jopa viikon täysin virheettöminä, päällyslakan kanssa jopa kauemmin :)

    VastaaPoista
  16. Vähänkö ois kivaa törmätä suhun! :-D Ajattelin ite kans huomenna mennä vähän kiertelemään kauppoja ja sen jälkeen vieläpä mun poikaystävälle joka asuu ihan Malmin vieressä! Vaikutat ihan superkivalta tytöltä ja oot yks sympaattisimmista bloggareista ketä tiedän<3

    VastaaPoista
  17. vinkki yöelämää varten: pe tavastialla ainakin the soundsin jatkobibbalot ;--)

    VastaaPoista
  18. IHANA laukku, mistä?:)

    VastaaPoista
  19. ootko ennen tehny videopostausta? :) Jos oot ni voitko linkata?:)

    VastaaPoista
  20. tykkään sun blogista hirveesti, oot niin ihanan olonen:) ihana banneri ja hyvää helsingin reissua:)

    VastaaPoista
  21. Tykkään sun blogista paljon ja ajattelin pyytää sua käymään tiiraamassa mun blogia, joka tosin on vasta ihan lapsen kengissä.

    http://original-aesthetics.blogspot.com/

    VastaaPoista
  22. Kiva banneri! Haitko muuten töihin h&m:lle?:)

    VastaaPoista