25.3.2012

diy farkkuliivi

Mainitsinki tossa eilen alottamastani diy-jutusta, johon kuului tällä kertaa kloriitti ja farkkuliivi. Laitoin ämpäriin kloriittia ja vettä sekasin ja aloin pikkuhiljaa upottaa farkkuliiviä syvemmälle kunnes se oli siellä kokonaan. Koko hommassa kesti about 12 tuntia ja sen jälkeen käytin vielä farkkuliivin pesukoneessa. Olin aika varma että tuun epäonnistuu jotenki, mut oon kyllä enemmän ku tyytyväinen lopputulokseen. Liivistä tuli täydellinen pikkuvirheineen:D Ainin ja toi liivi on alunperin leikattu farkkutakista jonka löysin kotoa ihan sattumalta.

Mitä tykkäätte?

24 kommenttia:

  1. Tosi kiva! Oma farkkuliivi odottelee vieläkin samanlaista käsittelyä ja ostin sen melkein vuosi sitten... :D

    VastaaPoista
  2. wou toi on onnistunu todella hyvin! oon joskus itse tehnyt samanlaista ja tulos nyt ei ollut ihan sitä parhainta itseään ......... :D mutta tuo on mahtava!

    VastaaPoista
  3. Vau, ihana! Oon niin epä-diy-ihminen etten kovin herkästi lähde itse tuunailee vaatteita. Toi vaikutti kuitenki sen verran hauskalta ja helpolta et täytyy vissiin lähtee tsekkaiee kirppiksen farkkutakkeja :))

    VastaaPoista
  4. toi on upee! tuleeko tohon automaattisesti toi väri tolleen epätasaisesti vai taitoitko jotain kohtia että jäi tummaks?:)

    VastaaPoista
  5. tosi hieno! Uskaltaiskohan itekin koittaa väsäillä jotain tuollasta, vaikka aika käsi kyllä olen näissä asioissa :D

    VastaaPoista
  6. Toi on tosi hieno, vaikka ei mun tyylinen ookkaa :)!

    VastaaPoista
  7. Tykkään :> Pitäisi mennä kirppikselle pyörimään, jos löytyis joku farkkutakki tuhottavaksi:)

    VastaaPoista
  8. On kyllä tosi hieno, mä en edes tiennyt, että tolleen voi farkkua tuunailla.. : D No nyt oon taas vähän fiksumpi !

    VastaaPoista
  9. tostaha tuli ihan sairaan siisti! Sopii sulle tosi hyvin :D

    VastaaPoista
  10. henkarissa näytti hiukan oudolta, mut sun päällä on tosi kivan näkönen ! (:

    VastaaPoista
  11. aivan sairaan mageee:D ja mikä parasta nii tosi persoonallinen ku on ite tehty:)

    VastaaPoista
  12. tosi siisti !: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. Tykkään! Just täydellinen kesäksi :)

    VastaaPoista
  14. anonyymi: toi taittu väkisinki vähä ku oli sen verran pieni ämpäri et aika rutussa oli toi liivi loppua kohti siellä:)

    VastaaPoista
  15. Tuli kyllä kivan näkönen (: ja tykkään niiin hiukstas! pakko kysyy, osaatko sanoo minkäkokoisia forever21:n vaatteet on verrattuna esim. h&m:n vaatteisiin? :O eli onko siellä koot pienempiä/suurempia kuin h&m

    VastaaPoista
  16. tiia: samaa kokoo ne mun mielestä on:)

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva ja hyvä lopputulos! :-)

    VastaaPoista