11.3.2012

hangover

Nyt pari kuvaa eilisestä baarilookista ku kerranki jaksoin tehdä hiuksilleni jotain erilaista. Ilta meni aika perusmerkeissä, tume mm. sai itelleen kolme kaljaa puuman kanssa tanssimisesta ja mä mongersin oikein hyvää englantia/espanjaa jollekki espanjalaiselle. Loppuillasta alko meininki olla sellasta ettei pysytty ees tanssilattialla pystyssä, joten ihan hyvä veto oli lähtee kotiin. Asiat ei kuitenkaa menny ihan niinku elokuvissa, vaan jouduin herää kesken unien vaihtamaan lakanoita kiitos ihanan petikaverini.....:D Ei tee mieli juoda kyllä ihan heti uudestaa tän jälkee.

Pahottelut kellertävistä kuvista ja herutuksista, pitäs vaan hyväksyy se tosiasia et tällasille riipputisseille ei sovi v-aukkoset paidat. Jalkaan pääs ekaa kertaa kesällä ruotsin weekdaysta ostetut cheap mondayn shortsit. Mua häiritsee noitten matala vyötärö niin siks ei oo tullu käytettyä. Meinasin itseasiassa alunperin myydä noi huuto.netissä, mut päätin sitte antaa noille vielä mahdollisuuden. 

Tästä onki hyvä jatkaa huomenna kirjotuksiin ku vuorossa on äidinkielen essee. Jospa mä vielä tänään tokenen niin vois vilkasta vähän ees noita äikän juttuja:D Eväätki pääs unohtuu kokonaan, eikä kaupassa tietenkää tänää ollu croisantteja joita mulla on yleensä eväänä ollu. Eli nyt vaan keksimään jotain muita eväitä->

16 kommenttia:

  1. ekaa kertaa pakko tulla kommentoimaan vaikka yli vuoden oon jo lueskellu sun blogia. parasta sussa on että oot niin itsevarma ja hauska! ois mahtavaa saada joskus mahdollisuus tutustuu suhun, ehkäpä joskus törmätään:---)

    VastaaPoista
  2. oootpas kaunis!

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Mä niin ymmärrän ton sun paitaongelman! Söpö oot :)

    VastaaPoista
  4. ei nyt liity mitenkää tähän, mut ootko tehny koskaan huonepostausta? jos et, nii se olis tosi kiva :-)

    VastaaPoista
  5. Kivasti sulla noi hiukset! :) Nyt tekee iteki mieli päästä juhlimaan, kun tässä on parisen viikkoa vietetty tipatonta abiristeilyn jälkeen ja "keskitytty" opiskeluun...:D anyway tsemii huomiseen esseeseen!

    VastaaPoista
  6. laura-maria: haha kiitti:D

    anonyymi: en mä nyt niin itsevarma oo, mulla on ainaki tosi huono itsetunto:) hauska en ainakaan oo, mutta kiitos!

    liisa: kiitti:)

    maano: kiitti:)

    anonyymi: oon, löytyy tuolta tunnisteesta room:)

    VastaaPoista
  7. Tulee myöhässä, mutta s-ryhmän kaupojen valikoimassa on sellaisia purkkicroisantteja. Eli ne sellaisessa pienehkössä purkissa ja kotona sitten avaat purkin ja sieltä löytyy sellainen taikinan palanen josta saa helposti irrotettua levyjä, jotka pyörittelet croissantiksi ja paistat uunissa. Kymmenisen minuutin kuluttua sinulla on kuusi juuri paistettua croisanttia.

    Nämä croisanttipurkit löytyvät ainakin minun lähi s-marketista eineshyllystä.

    VastaaPoista
  8. Phyh, ei ole mitään vikaa tisseissä :D Pidä kuule juuri sellaisia vaatteita, joita itse haluat ja joissa koet olon hyväksi!

    VastaaPoista
  9. mitkää riipputissit! Ja jos tuut toisiin ajatuksiin noitten shotsien myymisestä ni kerro toki! Ostaisin noi mielelläni. Just täydelliset ja tykkäilen enemmän matalasta vyötäröstä kuin korkeesta.

    VastaaPoista
  10. olit kyl melkonen känniääliö baarissa vkl.. me vaa naurettii sulle siellä ja hirveet meikit

    VastaaPoista
  11. anonyymi: tiedän kyllä tasan ketä ootte, säälittävää ettette voi tulla suoraan sanoo jos on jotain mua vastaan:D taas sitä luokkaa että ette ikinä oo puhunu mulle ja vihaatte mua, hmm? mieluummin mä pidän hauskaa ku istun nauramassa muille

    VastaaPoista
  12. "olit kyl melkonen känniääliö baarissa vkl.. me vaa naurettii sulle siellä ja hirveet meikit"

    No voi ihanaa, te ite ootteki varmaan tosi kauniita ja ihanii ja täydellisii... not.. Ainakin tosi "mukavilta" ihmisiltä vaikutatte<3

    VastaaPoista
  13. "olit kyl melkonen känniääliö baarissa vkl.. me vaa naurettii sulle siellä ja hirveet meikit"


    Niin ja on varmaan teillä ollut tosi hauska ilta, kun ei ole sen parempaa tekemistä kun nauraa Senjalle :D

    VastaaPoista
  14. samalla ip-osotteella monta kommenttia, toiha toimii kuule mainiosti:D sattumoisin sama ip mistä on ennenki tullu vaikka minkälaista kommenttia

    VastaaPoista
  15. Ihanat noi shortsit! Jos et tykkääkkään niin mä ostan vaikka heti! Just etsinnässä täydelliset ja noi näyttää upeilta!

    VastaaPoista