21.3.2012

huutakaa!

Oon tosi luova keksii otsikoita:D Mutta siis pointti oli se, et huomenna sulkeutuu loputki huuto.netin kohteet ja siellä olis vielä neljä juttuu ihan huutamatta. Eli kiinnostuneet menkää nyt ihmeessä huutaa nää pois!

Okei mua ei hirveesti ees haittaa jos joku ei huuda tätä mekkoo:D Mutta siis tää on nellyltä tilattu pari vuotta sitten ja kerran oon käyttäny.

Tätä mekkoo mainostinki jo edellisellä kerralla. Tää on siis mulle liian iso, mut oon silti käyttäny tota kerran ihan tollasenaan ja kerran hameena. Niin ja gina tricotista ostettu.

Tää gina tricotin paita on kokoo 40, mikä saattaa vähän hämätä:D Mutta siis toi on just ihanan pitkä ja muutenki hyvä, ainut ongelma mulla on tossa se et tota ei saa pidettyy silleen auki niinku mä tykkäisin.

Tää toppi on nellyltä ja kans ihanan pitkä. Niin ja motherfuckin' fashionin lauralla on kans tällanen, jos joku nyt sen takii pelkästää innostuu:D

Kohteet löytyy siis täältä ja ne sulkeutuu huomenna!

4 kommenttia:

  1. Tolle 3e paidallekki tulis 6,5 e ku postikulut ja minimikorotus lisätää :]

    VastaaPoista
  2. ää, olisin huutanu tuon ginan paidan mutta käyttäjätunnus varmennetaan parin päivän kuluessa.. D:

    VastaaPoista
  3. myy ne cheap mondayn shortsit niin ostan! ;D

    VastaaPoista
  4. heippa! Saitko myytyä tuon mustan mekon, jos et niin mikä on sen koko? Voisin ostaa tuon mekon samantien.
    (Huomasin tämän bostauksen vasta nyt)

    VastaaPoista