9.3.2012

huuto.net kohteet sulkeutuu 10.3.2012!

 Huomenna iltapäivästä sulkeutuu noi mun huuto.net kohteet, eli menkääs sinne vielä huutelee. Esimerkiks tällasta siellä vielä ois ihan ilman huutoja:
1. H&M:n neule, joka makso alunperin 30e. Toi on malliltaan ihanan pitkä ja toi on hyvässä kunnossa (muutamaan kertaan käytetty).

2. Gina tricotin ruskee paita, näyttää kivalta varsinki vyön kanssa. Lähtöhintaki on vaan neljä euroo.

3. Gina tricotin ihana harmaa röyhelömekko, joka on ikävä kyllä mulle itelleni vähän liian iso. En tiiä mitä oon sekoillu ku oon kirjottanu tohon kohteen nimeen kukkamekko:D

4. H&M:n pystyraitapaita. Tää on kans ihana ja materiaali on tosi kivan tuntunen, oon vaan ite käyttäny ton kaa kaikki yhdistelmät jo mitä oon keksiny. Raita on aina muodissa:)

5. Vero modan röyhelötoppi. Tän kans on vähä sama että oon käyttäny tätä jo kaikilla mahdollisilla tavoilla. Lähtöhinta on 3e, eli napatkaas joku parempaan kotiin ku hintakaa ei oo paha. Mulla oli joskus tää farkkupaidan kanssa ja näytti tosi kivalta.

6. Gina tricotin beige neuletakki. Näitä oli vaikka minkävärisenä toissakesänä myynnissä.

7. Vilan leopardikuvioinen toppi. Tää on ihana vaikkapa biletoppina, en vaan osaa oikein yhdistellä tota.

Nämä ja paljon muuta siis huuto.netissä huomiseen asti, kuvaa klikkaamalla pääsee kaikkiin kohteisiin:)

4 kommenttia:

  1. tarkotat varmaan 10.3 etkä 3.10 :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: haha joo, en tiiä mikä mua vaivaa ku mokailen nykään niin paljon:D

    VastaaPoista
  3. Hei meniko toi ginan beige neuletakki, olisin kiinnostunut ?

    VastaaPoista
  4. veera: on menny jo se neuletakki:)

    VastaaPoista