6.3.2012

I'll die living just as free as my hair

Kyselette niin paljon mun hiustenlaitosta, että sain aikaseks kuvattua videon koko operaatiosta. Mulla menee aina noin viis minuuttia kokonaisuudessaan hiusten laittamiseen. Eka siis suurin osa clipseistä päähän, sitten nappaan molemmilta puolilta päätä kolme osioo hiuksia tupeerattavaks, lisään muutamat yksittäiset clipsit kummalleki puolelle ja harjaan tupeeratut osiot alas. Sitten kiharoita sinne tänne jos siltä tuntuu, sekä otsisten taivutus. Lopuks vielä tupeeraan vähän sieltä täältä. Mulla on tosi monesti ongelmia saada noi otsikset hyvin, ja nyt tietysti videoo kuvatessa otsikset ei suostunu asettuu millään. Jouduin sitten kuvaamisen jälkeen vielä laittelee niitä:D

Mun omat hiukset on tosiaan ihan tajuttoman ohuet, mut näinki pienellä hommalla saan hiukset näyttää tuuheilta. Niin ja pliis keskittykää kattoo niitä hiuksia, älkää mun typeriä ilmeitä:D
 

Nyt ku opin vihdoin ton kaksinkertasen nopeuden laittamisen, niin voin luvata että joku päivä tulee vihdoin meikkivideoo:)

37 kommenttia:

  1. Ihanat tuli <3 Ja hyvin sai selvän mitä millonki teit, vaik oli nopeutettuna. Mitä lakkaa käytit? Näytti meinaa tosi tehokkaalta! :)

    VastaaPoista
  2. Saat laitettua sun hiukset sairaan ihanasti ! Must tuntuu et iteltä ei löytyis taitoa ihan noin hyvään lopputulokseen :D

    VastaaPoista
  3. kiva video! :) Laitoin sulle sähköpostiin yhen kysymyksen, toivoisin että vastaisit mahd. pian :)

    VastaaPoista
  4. oon aina miettin et miten saat sun etuhiukset tollai ja nyt tiedän sen, jee! :D

    VastaaPoista
  5. Hyvä video ja ihana lopputulos! :) Aina mietityttänyt, että eikö noi klipsit näy ikinä tuolta? Käytätkö niitä muuten aina vai vaan jos on hiukset auki?

    VastaaPoista
  6. voisiks joskus tehä iha jutteluvideota? :)

    VastaaPoista
  7. laura m: ei ne näy helposti:) käytän myös hiukset kiinni, sillon ne pitää vaan koittaa asettaa niin ettei näy

    anonyymi: en mä oikein tiiä, oon kyllä koittanu mut ei siitä tuu oikei mitää:D

    VastaaPoista
  8. videoo miten toi meikki on tehty! :)

    VastaaPoista
  9. söpö video, ihanat hiukset tuli=)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: nicki minaj - starships:)

    VastaaPoista
  11. Hei mistä se sun punanen/pinkihkö chanel tyylinen tikkilaukku on :)? se on ihana! :P

    VastaaPoista
  12. anonyymi: tilasin sen joskus nellyltä:)

    VastaaPoista
  13. ihana tukka sulla kyllä tulee tolleen :) kokeilehan joskus jättää etutukka ihan tollee miten tossa alussa "laittamatta" :) tosi eri näkösen tekee susta, mut hyvällä tavalla !

    VastaaPoista
  14. Käytätkö aina pidennyksiä kun sinulla on hiukset auki, vai oletko joskus ilman?
    Ihanan kiiltävän ja terveen näköiset hiukset, mitä hoitotuotteita käytät?
    Olen kateellinen- itselläni tukan tilalla on aukaistu manillaköysi..

    VastaaPoista
  15. anonyymi: käytän pidennyksiä vaan sillon jos lähden jonnekki, enkä aina sillonkaan:) käytän hoitoaineen lisäks sillon tällön tehohoitoo, mut aika harvoin kyllä:D

    VastaaPoista
  16. jee vittu meikä on feimi, mulla on samallaine kampa ku sulla!11111111

    VastaaPoista
  17. Ihan liian helpon näkööstä! :D

    VastaaPoista
  18. Oon lukenu sun blogia jo pitkään, mut en ymmärrä miten oon skipannu sen että sulla on ees pidennykset. On siis kyllä todella luonnollisen ja aidon näköset! :-D

    VastaaPoista
  19. Hauskaa kattoa ku joku toinen laittaa hiuksia, näyttää niin järjestelmälliseltä mun omaan tyyliin verrattuna! :--D Tykkään sun hiuksista mutta ite en jaksais noin kovatöistä otsatukkaa, mun mielestä sulle sopis keskijakaus vallan mainiosti niin kulmatkin tulis esiin:)

    VastaaPoista
  20. miten sun iho näyttää noin valkoiselta? Onko sulla huonot asetukset kamerassa vai istutko ikkunan edessä? :)

    VastaaPoista
  21. emma: olis ihanaa jos voisin pitää hiuksia ihan miten haluan, mut mun otsa ja kulmakarvat on sen verran kamalat etten voi:D oon kerran kokeillu keskijakausta ja ei sopinu mulle kyllä yhtää

    anonyymi: mulla on tosi vaalee iho, istun ikkunan edessä ja kaiken lisäks kamera on paska ja näköjään vähän ylivalottanu:D

    VastaaPoista
  22. parasta tossa sun tukassa on se että se näyttää ihan sun omalta, ei siltä et sinne on tökerösti lisäilty lisäkkeitä! hienoo työtä !

    VastaaPoista
  23. Voi hitto sulle kyl sopis semmonen kunnon otsatukka!!

    VastaaPoista
  24. Sulle sopii tosi ihanasti otsahiukset tollein kun et ollu viel laittanu niitä tohon sun otsas päälle. Ei ole niin raskaan taikka myöskään teinimäisen näiköinen ollenkaan. Ja höpö höpö, sun otsas tai kulmat ei todellakaan näytä kamalalta!!

    VastaaPoista
  25. Ootko ikinä ajatellu miltä sun hiukset näyttää takaapäin? Ajattelin vaan ku videon alussa näkyy sellanen pyörrejakaus tuolla takaraivossa, niin se näyttäää takaapäin katsottuna melko rumalle. Tarkoituksena oli vaan vinkata asiasta, ei loukata.

    VastaaPoista
  26. ihanat hiukset! eihän sun kulmakarvois oo mitään vikaa, olisit joskus ilman noita etuhiuksiiki!:-) mutta tosiaan sitä piti kysyä että mistä noi sun klipsit on? ja onko pysyny hyväs kunnos?:)

    VastaaPoista
  27. essi: noi on hairtradelta ja on pysyny suht hyvässä kunnossa:) kiitti!

    VastaaPoista
  28. Paljonko maksaa clipsit hairtradella?=)

    VastaaPoista
  29. anonyymi: siis pidennykset vai clipsit eriksee?:) mä tilasin ite hiusnauhaa ja vanhoista pidennyksistä otin clipsit irti ja ompelin noihin

    VastaaPoista
  30. minkä merkkinen on toi suoristusrauta jolla kiharrat sun hiukset?

    VastaaPoista
  31. kaisa: vidal sassoon, joku ihan halpa merkki muistaakseni:)

    VastaaPoista
  32. Mistä oot hommannu sun pidennykset? onksne semmoset niinku hyvät ettei kulaha heti? ja oliko kalliit :) ku oon täs aatellu hommailla itekki mut en tiiä mistä ja plapala=DD

    VastaaPoista
  33. fanny: oon nyt kahesti hommannu hairtradelta ja oon ollu kyllä tyytyväinen:) mun ekat pidennykset oli rapunzel of swedeniltä ja ne meni tosi äkkiä huonoks, mut joillain muilla on niistä hyvää kokemusta. hairtradella ei oo kallista, riippuu ihan tilattavien hiusten pituudesta mut joku 60-80e taitaa olla melko perus hintaluokka:)

    VastaaPoista